Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-07-18, 17:11
  #1
Medlem
johnhenryIVs avatar
Jag passerade genom Jämtland och tog en paus i Östersund för att fylla på alkoholförrådet och det var som att komma in i Afrika. Jag skulle uppskatta att minst 1/3 av de människor jag mötte i stadskärnan var afrikaner eller hade sitt ursprung från mellanöstern. En kraftig majoritet av dessa var män ska tilläggas.

- Vad har hänt? Så här var det inte sist jag vad där. Är det så här i hela staden eller har man (politikerna) bara praktiserat "bröta in dem i centrum"?
__________________
Senast redigerad av johnhenryIV 2014-07-18 kl. 17:53.
Citera
2014-07-18, 17:37
  #2
Medlem
GainerWheys avatar
ligger inte östersund typ längst upp i svergie nästan?
Säker på att du inte var i malmö?
Citera
2014-07-18, 17:39
  #3
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GainerWhey
ligger inte östersund typ längst upp i svergie nästan?
Säker på att du inte var i malmö?
Ligger nästan exakt i mitten av Sverige. Men bra jobbat.
Citera
2014-07-18, 17:41
  #4
Medlem
Ta en roadtripp i Sverige i under juli månad så skall du få se att 90% av svenska städer har en otrolig överbelamring av det fina folket.
Citera
2014-07-18, 18:00
  #5
Medlem
Netscouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnhenryIV
Jag passerade genom Jämtland och tog en paus i Östersund för att fylla på alkoholförrådet och det var som att komma in i Afrika. Jag skulle uppskatta att minst 1/3 av de människor jag mötte i stadskärnan var afrikaner eller hade sitt ursprung från mellanöstern. En kraftig majoritet av dessa var män ska tilläggas.

- Vad har hänt? Så här var det inte sist jag vad där. Är det så här i hela staden eller har man (politikerna) bara praktiserat "bröta in dem i centrum"?


Det kommer in över 2500 i veckan nu så det är politikernas fel.
Citera
2014-07-18, 18:12
  #6
Avstängd
ettrosatangentborss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Ligger nästan exakt i mitten av Sverige. Men bra jobbat.
njea något mer norrut än mitten
Citera
2014-07-18, 18:37
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ettrosatangentbors
njea något mer norrut än mitten
Östersund är beläget i mellersta Sverige i Jämtland.
Citera
2014-07-18, 18:38
  #8
Medlem
Det finns tydligen en stadsdel där som kallas för "Turkvalla" enligt två jag känner från orten.
Citera
2014-07-18, 18:42
  #9
Medlem
Men din nolla, Mittuniversitet ligger dar samt i Sundsvall och manga utlanningar laser pa universitetet. Inte bara invandrare men utlanningar som kommer enbart for att plugga.
Citera
2014-07-18, 18:42
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Det finns tydligen en stadsdel där som kallas för "Turkvalla" enligt två jag känner från orten.
Bananhöjden finns redan i Skarpnäck.
Citera
2014-07-18, 18:43
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veneer
Men din nolla, Mittuniversitet ligger dar samt i Sundsvall och manga utlanningar laser pa universitetet. Inte bara invandrare men utlanningar som kommer enbart for att plugga.
Nej dom flesta kommer som bidragstagare.
Citera
2014-07-18, 18:44
  #12
Medlem
D4V1D8445HUNDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av happymeat
Ta en roadtripp i Sverige i under juli månad så skall du få se att 90% av svenska städer har en otrolig överbelamring av det fina folket.

Bad en vän till mig hålla ögonen öppna när han skulle på en lång tripp genom landet efter just detta fenomen, han var chockerad när han återvände.

Vi snackar en PK-kille som inte hade en aning om vad som hänt med landet. Man kan säga att han bytt politisk åskådning numera

Lite som TS som inte vet att någon öppnade upp landet för runt 2 år sedan för hela Afrikas negrer utan asylskäl, så nu vandrar de runt på bidrag, troligtvis tittar de efter vilken villa de vill bo i när de väl börjar driva ut de korkade sjupartisterna och även vilka kvinnor de vill ha som fruar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback