Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-09, 22:48
  #229
Medlem
HemskeSvens avatar
Hur många medlemmar är det numera då? Knappast nåt de kan leva på va?
Citera
2023-10-14, 20:21
  #230
Medlem
Ograsts avatar
Podcasten är delvis tillgänglig för allmänheten igen.

https://radio.bubb.la/
Citera
2023-10-14, 22:59
  #231
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Podcasten är delvis tillgänglig för allmänheten igen.

https://radio.bubb.la/
Intressant! Ska ge det en lyssning.

Sedan de gick under jorden så kan de väl inte gjort annat än behållt eller tappat lyssnare/medlemmar. Så känns som att detta är ett försök till att få in nya prenumeranter och blåsa nytt liv Bubbla.
Citera
2023-11-19, 22:05
  #232
Medlem
Väldigt upplyftande att de är tillbaka efter några år under jorden. Det skapades ett enormt tomrum efter att ha lyssnat på varje avsnitt under flera års tid. Jag var nöjd med att endast lyssna och inte behöva betala och samtligt engagera mig i deras forum etc. Jag var fullt upptagen med mina studier. Kul att de nu kommer erbjuda en prenumeration utan bindningstid. €20 är kanske lite saftigt men jag kommer absolut att köra på det ett tag.
Citera
2023-11-21, 22:35
  #233
Medlem
Ograsts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HIFsupportern
Väldigt upplyftande att de är tillbaka efter några år under jorden. Det skapades ett enormt tomrum efter att ha lyssnat på varje avsnitt under flera års tid. Jag var nöjd med att endast lyssna och inte behöva betala och samtligt engagera mig i deras forum etc. Jag var fullt upptagen med mina studier. Kul att de nu kommer erbjuda en prenumeration utan bindningstid. €20 är kanske lite saftigt men jag kommer absolut att köra på det ett tag.
Deras arkiv är ju så stort att man hyfsat med värde för pengarna.
Citera
2023-11-22, 00:03
  #234
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Deras arkiv är ju så stort att man hyfsat med värde för pengarna.
Fast hur värdefullt och intressant är det att lyssna på gamla nyheter... Nackdelen med Bubbla är att det bara är aktuella nyheter. Vore kul om de även hade samtal som är lite mer tidlösa.
Citera
2023-11-22, 00:07
  #235
Medlem
olasvenssons avatar
Radio Bubbla är otroligt bra.
Citera
2023-11-22, 15:25
  #236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Run3
Fast hur värdefullt och intressant är det att lyssna på gamla nyheter... Nackdelen med Bubbla är att det bara är aktuella nyheter. Vore kul om de även hade samtal som är lite mer tidlösa.
Det har de väl, typ den där Fängelsepodden där de pratade litteratur osv.

Jag tycker dessutom att Bubblas nyhetskommenterande tidigare ofta har mynnat ut i mer tidlösa filosofiska diskussioner (ofta från ”opinionsavdelningen”), men nu när jag lyssnar för första gången sedan lättnaderna så känns det väldigt mycket mer lättsmält och uppsluppet än vad jag kommer ihåg.
Citera
2023-11-22, 15:40
  #237
Medlem
Run3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Det har de väl, typ den där Fängelsepodden där de pratade litteratur osv.

Jag tycker dessutom att Bubblas nyhetskommenterande tidigare ofta har mynnat ut i mer tidlösa filosofiska diskussioner (ofta från ”opinionsavdelningen”), men nu när jag lyssnar för första gången sedan lättnaderna så känns det väldigt mycket mer lättsmält och uppsluppet än vad jag kommer ihåg.
Kanske inte så att man i framtiden kommer gå tillbaka för att lyssna på Bubblas rapportering om den 3e veckan under Israel-Palestina-kriget.

Jag vill minnas att intervjuer med Martin i andra poddar har varit bättre ur den aspekten. T.ex. var han med i Frihetsfaxen en gång, för många år sedan och innan den podden raderades från jordens yta. Tycker det i de sammanhangen har varit mer intressant att höra Martin prata om företagande och om att bo utomlands, etc.
Citera
2024-01-23, 20:47
  #238
Medlem
Arnstads avatar
Dirketsändning pågår!

https://radio.bubb.la/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback