Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-18, 21:32
  #7633
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Tycker kaos navi har bra ideer på den.
Edward får lösa B på egen hand typ.. när han kastat allt han har kommer de andra promenerande..
Han har väl i snitt 5 frags på den banan.. men gör ett jättejobb.
Jo, Edward får ju skit för sina låga stats men han gör skitjobbet hela tiden. Snacka om trotjänare.
Citera
2018-09-21, 11:42
  #7634
Medlem
Inte jätteförvånande ärligt talat. BIG och col känns båda som lag där det går bra i stunder och sedan funkar ingenting. Big verkade ju ha tappat hjärnan helt och inte en enda av dessa lirare verkade ju förstå hur CS funkar. Hade dom ens bindat en skjutknapp?

Col förutspår jag kommer försvinna ner igen.
Citera
2018-09-21, 15:09
  #7635
Medlem
Jag gillar col, men dels har de begränsad mappool och på infan som är deras favoritbana behöver de nya ct strategier efter denna majorn. Tror tyvärr också att de är lite av en dagsslända även att jag anser de vara bra mkt bättre än qbf och liknande lag.

Dagens bet: liquid - hellraisers: hellraisers till 5 i odds. Liquid har löjligt lågt odds och även om de är bra så är de inte oslagbara. 5 känns motiverat att spela på. Men då måste stjärnorna prestera på topp i hellraisers.

Astralis - Faze: njet.. här fegar jag ur totalt. Astralis har gjort blandade resultat faktiskt, medans faze är totalt oberäkneliga. Niko är bäst, men även pest när han är tiltad. Jag är inte impad över spelet faze presterar. Men samtidigt kan vem som av dom på en bra dag sänka 3 pers själva som standard en bana rätt igenom.


Btw.. såg att byali lämnat vp.. vilket nog är bra för vp. De behöver inga gnälliga egos. De behöver hårt jobbande lagspelare som kan peppa ett lag i djup kris.
Citera
2018-09-21, 17:23
  #7636
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Jag gillar col, men dels har de begränsad mappool och på infan som är deras favoritbana behöver de nya ct strategier efter denna majorn. Tror tyvärr också att de är lite av en dagsslända även att jag anser de vara bra mkt bättre än qbf och liknande lag.

Dagens bet: liquid - hellraisers: hellraisers till 5 i odds. Liquid har löjligt lågt odds och även om de är bra så är de inte oslagbara. 5 känns motiverat att spela på. Men då måste stjärnorna prestera på topp i hellraisers.

Astralis - Faze: njet.. här fegar jag ur totalt. Astralis har gjort blandade resultat faktiskt, medans faze är totalt oberäkneliga. Niko är bäst, men även pest när han är tiltad. Jag är inte impad över spelet faze presterar. Men samtidigt kan vem som av dom på en bra dag sänka 3 pers själva som standard en bana rätt igenom.


Btw.. såg att byali lämnat vp.. vilket nog är bra för vp. De behöver inga gnälliga egos. De behöver hårt jobbande lagspelare som kan peppa ett lag i djup kris.

Haha, den var bra. Bäst eller pest. Mest rolig för att det är sanning!

Jag tippar på Faze då jag har en förkärlek till Olof.
Citera
2018-09-21, 19:29
  #7637
Medlem
Denna såg jag inte komma!!!

Fnatic bänkar flusha.
Standin ..... tadaaa ... scream..

Vem är ansvarig för lagbygget fnatic??

Scream är väl ok.. men fnatic är väl sista stället jag trodde han skulle hamna på...

https://www.hltv.org/news/24857/fnat...l-one-new-york
Citera
2018-09-21, 19:34
  #7638
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Haha, den var bra. Bäst eller pest. Mest rolig för att det är sanning!

Jag tippar på Faze då jag har en förkärlek till Olof.

Fnatic har kört fast.. ständig tvåa.. möjligtvis vinnare av en skitturnering med vp som namnkunnigast motstånd.
De skulle må bra av rotation.. och då gärna olof till nåt av våra svenska lag.. dvs fnatic.. fast undra om de inte är lost nu..
Citera
2018-09-21, 19:40
  #7639
Medlem
Menar faze
Citera
2018-09-21, 21:06
  #7640
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Fnatic har kört fast.. ständig tvåa.. möjligtvis vinnare av en skitturnering med vp som namnkunnigast motstånd.
De skulle må bra av rotation.. och då gärna olof till nåt av våra svenska lag.. dvs fnatic.. fast undra om de inte är lost nu..

Haha, ja. Faze är helt klart underpresterande. Men som sagt, min kärlek till Olof <3

Att dom bänkar Flusha är väl inte förvånande egentligen? Han hade en bra turnering, Katowice. Innan dess och sedan dess har han varit väldigt upp och ner, och på slutet har han varit otroligt dålig. (Med otroligt dålig menar jag att han kan gå från bra lir till att vara helt borta. Att flera gånger ha ratings <0.5 är INTE ok på den här nivån).

Men fnatics problem är fortfarande Xizt. Undra om han (flusha) uttryckte sig mot Xizt och resten tog ställning med Xizt.
__________________
Senast redigerad av Woozah 2018-09-21 kl. 21:11.
Citera
2018-09-22, 10:01
  #7641
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Denna såg jag inte komma!!!

Fnatic bänkar flusha.
Standin ..... tadaaa ... scream..

Vem är ansvarig för lagbygget fnatic??

Scream är väl ok.. men fnatic är väl sista stället jag trodde han skulle hamna på...

https://www.hltv.org/news/24857/fnat...l-one-new-york

Att Fnatic tar in Scream som stand-in säger att det är en paniklösning och att beslutet därmed kom hastigt. Har det krashat i laget?
Jag tror knappast att de är redo att ge upp svensk kommunikation i första taget. Dessutom måste man fråga sig varför de håller fast vid sin akademi om de nu inte tänker använda de spelarna.

När vi ändå pratar om akademin; det finns bara 2 svensktalande där. Är tanken att Fnatic ska gå över till engelsk kommunikation? Om inte är det väl lika bra att skrota akademin.
Citera
2018-09-22, 10:03
  #7642
Medlem
De hade problem långt innan xizt dök uop i laget.
Såhär i backspegel tror jag problemet är bristande motivation och övertro på sig själva. (De behöver inte träna lika mkt individuellt som andra, de är ju ändå fnatic...) samt joxande med jw.. han är deras bästa alternativ på awp. Om de inte skaffar guardian eller woxic får han helt enkelt axla den rollen..
Citera
2018-09-22, 10:12
  #7643
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Att Fnatic tar in Scream som stand-in säger att det är en paniklösning och att beslutet därmed kom hastigt. Har det krashat i laget?
Jag tror knappast att de är redo att ge upp svensk kommunikation i första taget. Dessutom måste man fråga sig varför de håller fast vid sin akademi om de nu inte tänker använda de spelarna.

När vi ändå pratar om akademin; det finns bara 2 svensktalande där. Är tanken att Fnatic ska gå över till engelsk kommunikation? Om inte är det väl lika bra att skrota akademin.


Japp.. det är en rejäl diss mot academi laget.
Men antar att det bara är ett sätt för organisationen att verka större och bättre än vad den är genom att ha ett academilag.. jag kan inte tolka det på annat sätt.

Att vara på absoluta madfragtoppen i cs är en färskvara. Det är väl bara simple som lyckats med under en längre period den sista tidem. Så med det iåtanke så vet ifan vad scream förväntas tillföra? Mer än språkförbistringar...
Citera
2018-09-22, 11:51
  #7644
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
De hade problem långt innan xizt dök uop i laget.
Såhär i backspegel tror jag problemet är bristande motivation och övertro på sig själva. (De behöver inte träna lika mkt individuellt som andra, de är ju ändå fnatic...) samt joxande med jw.. han är deras bästa alternativ på awp. Om de inte skaffar guardian eller woxic får han helt enkelt axla den rollen..

Det hade dom, men att ta in en välkänd IGL som är värdelös gjorde saken tio gånger värre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback