Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-20, 16:43
  #7309
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Säga vad man vill om shuffeln mellan NIP och Fnatic men nästa match mellan lagen kommer bli riktigt intressant.
Helt klart. Dock känns NIP's line-up fortfarande inte färdig, vill tro och hoppas att dom skeppar GTR inom ett par månader åtminstone, gissningsvis hänger mycket på om det blir en major eller inte för NIP. Men just nu är dom ''one move away'' från att bli ett topplag.
Fnatics line-up känns färdig. Det är såhär den kommer att se ut ett tag framöver. Det var uppenbart att Golden bara var en ''placeholder'' när dom signade Xizt
Citera
2018-06-20, 18:00
  #7310
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 94jackar
Helt klart. Dock känns NIP's line-up fortfarande inte färdig, vill tro och hoppas att dom skeppar GTR inom ett par månader åtminstone, gissningsvis hänger mycket på om det blir en major eller inte för NIP. Men just nu är dom ''one move away'' från att bli ett topplag.
Fnatics line-up känns färdig. Det är såhär den kommer att se ut ett tag framöver. Det var uppenbart att Golden bara var en ''placeholder'' när dom signade Xizt

Jag tror att en spelare som GTR inte kommer att spela för ett tier 2-3 lag efter NIP. Han kommer avsluta karriären i NIP. Han är väl typ 28 år nu och har spelat som proffs sedan 15 års ålder. Han lär knappast spela så länge till. Speciellt som han är en skugga av sitt forna jag.
Hur långt har han kvar på sitt nuvarande kontrakt? Kanske kan GTR ersätta Pita som coach? Då får ju NIP behålla sin ikon i organisationen.

Jag tycker att Brollan ska ersätta GTR. Han är alldeles för stor talang för att låta gå till ett annat lag. F0rest får sköta awpen så länge, och när han går i pension (förmodligen inte så långt borta heller) så kanske det finns en svensk awper värd namnet som kan ersätta.

I vilket fall så är Dennis/Rez/Lekr0 en stadig bas att bygga på.
Citera
2018-06-21, 19:58
  #7311
Medlem
Följer paperplane en del. Faktiskt impad över deras resultat. Hyffsat gäng som rör om i grytan hos mer etablerade spelare. Följer dessa för att jag letar andra jaktmarker än enbart tier1 och tyckte ett svenskt halvkasstlag kan vara värt att följa.

Ikväll slog de happy sixer lambert och co..
Citera
2018-06-21, 21:22
  #7312
Medlem
Samt tricked matchen efter.
Men de behöver höja lägsta nivån
Citera
2018-06-22, 11:15
  #7313
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Följer paperplane en del. Faktiskt impad över deras resultat. Hyffsat gäng som rör om i grytan hos mer etablerade spelare. Följer dessa för att jag letar andra jaktmarker än enbart tier1 och tyckte ett svenskt halvkasstlag kan vara värt att följa.

Ikväll slog de happy sixer lambert och co..
Paperplanes har fångat mitt intresse också. Ser intressanta ut. De har även slagit VP och Vexed tidigare.
Citera
2018-06-23, 13:53
  #7314
Medlem
Hebrs avatar
Någon som har sett Espiranto spela?

17 årig Litau som lirar i The imperial. Utsågs till MVP på DH. Kommer bli bra.
__________________
Senast redigerad av Hebr 2018-06-23 kl. 14:01.
Citera
2018-06-23, 16:51
  #7315
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Följer paperplane en del. Faktiskt impad över deras resultat. Hyffsat gäng som rör om i grytan hos mer etablerade spelare. Följer dessa för att jag letar andra jaktmarker än enbart tier1 och tyckte ett svenskt halvkasstlag kan vara värt att följa.

Ikväll slog de happy sixer lambert och co..

yes, massa fuskare, perfekt.
Citera
2018-06-25, 15:07
  #7316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeetboi101
yes, massa fuskare, perfekt.

Utveckla är du snäll.
Citera
2018-06-25, 16:24
  #7317
Medlem
Varför kvalar inte NiP till Esl i NY?
Citera
2018-06-25, 18:48
  #7318
Medlem
Ett-Noll-Etts avatar
Undrar jag med, kanske är så att de satsar på att få ihop sitt spel inför kvalificeringsmatcherna för minorn och majorn.
Citera
2018-06-25, 21:42
  #7319
Medlem
Forever Winters avatar
NBK och apEX buyouts är alltså 800 000$ per spelare. Kontrakt med G2 fram till februari 2019. Kommer de att ruttna bort nu?
Intresse verkar finnas men knappast för de pengarna. apEX i Mouse skulle vara intressant. Förmodligen istället för Styko som har det jobbigt just nu. Frågan är om apEX är villig att spela support.

https://dotesports.com/counter-strik...k-report-25221

"Contract buyouts for both NBK and apEX are reportedly set at $800,000 per player, according to Flickshot. These buyouts are apparently too high for other organizations—both players haven’t been able to join other teams, such as Cloud9 and Mousesports. NBK was going to C9 to replace Pujan "FNS" Mehta and apEX was negotiating a deal with Mouz, but both supposedly fell through."
Citera
2018-06-25, 22:52
  #7320
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hingst1
Varför kvalar inte NiP till Esl i NY?
För att dom kommer att spela i Blast pro series som går samtidigt som ESL One NY
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback