Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-18, 20:29
  #6925
Medlem
Om de nu planerade att ersätta honom så är skadan redan skedd. Det kommer ligga i huvudet på Golden varje event att han är nästa man ut om de andra inte är nöjda med deras resultat.
Citera
2018-03-19, 08:41
  #6926
Medlem
.SMOrcimus.PriMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onmyo
Om de nu planerade att ersätta honom så är skadan redan skedd. Det kommer ligga i huvudet på Golden varje event att han är nästa man ut om de andra inte är nöjda med deras resultat.

Nu har jag inte hängt med på senaste så vet inte vad det handlade om men...

Det du säger behöver ju inte vara sant. Om det handlade om en konflikt inom laget som löste sig så borde han inte noja över att bli sparkad om resultaten inte blir på topp, mer än någon annan då.

Om det däremot är så att det faktiskt handlade om att dom ville få in en annan spelare, inte person (om ni fattar hur jag menar), så mjo, då kan det nog påverka!
Citera
2018-03-19, 11:07
  #6927
Medlem
Vore en fet skandal om dom bytte bort golden efter deras framgångar. En förolämpning mot deras fans dessutom.

Tror vad många redan konstaterat innan att detta byte var bestämt innan major vinsten och dom ångrade sig.

Xzist är bland den sämsta och överkskattade igl leader någonsin.
Citera
2018-03-19, 11:37
  #6928
Medlem
Jag hoppas verkligen att det inte var planerat att kicka Golden.
Citera
2018-03-19, 11:57
  #6929
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onmyo
Om de nu planerade att ersätta honom så är skadan redan skedd. Det kommer ligga i huvudet på Golden varje event att han är nästa man ut om de andra inte är nöjda med deras resultat.

Var förmodligen planerat sedan dom gick 0-3 i star series och efter det har dom vunnit två events.
Pressen verkar inte ha påverkat honom speciellt negativt i alla fall.
Citera
2018-03-19, 12:01
  #6930
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fLASH11
Vore en fet skandal om dom bytte bort golden efter deras framgångar. En förolämpning mot deras fans dessutom.

Tror vad många redan konstaterat innan att detta byte var bestämt innan major vinsten och dom ångrade sig.

Xzist är bland den sämsta och överkskattade igl leader någonsin.

Dom vann ingen major.
Citera
2018-03-19, 12:04
  #6931
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BetoBeto-San
Dom vann ingen major.
Är väl bara ELeague som var Major i januari om jag minns rätt? Och den vann Cloud9.
Nästa är någon gång i september med Faceit som host har jag för mig. Dålig koll på den biten numera.

Trots att det inte var major dom vann så är det stora vinster, bra med vinstpengar och tier 1-lag som vinner över för att komma dit. Skulle inte se det som mycket mindre vinster än major faktiskt.
Citera
2018-03-19, 16:03
  #6932
Medlem
Torqued vs Liquid igår.
Intressant pengahantering av Torqued. 1 famas resten kulspruta efter vunnen eco på cobble. Och de hade framgång med sina kulsprutor, som även åkte fram när pengarna behövdes förvaltas. Och det som ct på cobble. Awp banan nr1.
En jämn historia. Sedan tokpisk på inferno, men den banan såg jag inte.
Citera
2018-03-19, 17:13
  #6933
Medlem
BetoBeto-Sans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaeeta
Är väl bara ELeague som var Major i januari om jag minns rätt? Och den vann Cloud9.
Nästa är någon gång i september med Faceit som host har jag för mig. Dålig koll på den biten numera.

Trots att det inte var major dom vann så är det stora vinster, bra med vinstpengar och tier 1-lag som vinner över för att komma dit. Skulle inte se det som mycket mindre vinster än major faktiskt.

Ja c9 vann senaste majorn. Har inte sagt att fnatic inte har presterat bra, endast påpekat att dom två turneringarna dom har vunnit senaste månaden inte har varit majors.
Citera
2018-03-21, 08:30
  #6934
Medlem
Nip har två motstånd för kvällen och är favoriter enligt bettingsidorna. Hellraisers skall inte underskattas och tror de kan knipa både en och två banor. Men finns inga odds att spela på.
Godsent. Där bör nip vinna på rent aim. Två lag utan några större taktiska smokes och flashs, men som nip arbetar på kan jag tänka. Det man kan vara säker på är att get fortsätter support laget med allt han kan. Helt hopplöst att scora när man ger bort en m4 och får en kulspruta att hålla med. Har han tur och någon är snäll i laget får killen en ump...
Citera
2018-03-21, 08:41
  #6935
Medlem
Astralis fnatic.
2 i odds för fnatic är väl precis så det skriker.
Märkligt nog är astralis favoriter. Trots fnatics prestationer på sista tiden. Men det är internet och allt kan hända. Magisk verkar ha fått en rejäl nytändning.
Citera
2018-03-21, 08:59
  #6936
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ymar
Astralis fnatic.
2 i odds för fnatic är väl precis så det skriker.
Märkligt nog är astralis favoriter. Trots fnatics prestationer på sista tiden. Men det är internet och allt kan hända. Magisk verkar ha fått en rejäl nytändning.
Tack så mycket för den!
Ska hoppa in och slänga in lite pengar på Fnatic.
Betway har 2,1 i odds på Fnatic i båda matcherna.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback