Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-16, 21:05
  #6001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bananpyret
Är det hejdå Fnatic nu? Jag tror det. Misfits såg riktigt bra ut igår mot VP.
Inte riktigt 😁
Ser bättre ut idag men lite timingproblem fortfarande. 11-4 nu .
Citera
2017-02-16, 21:12
  #6002
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anderna
Inte riktigt 😁
Ser bättre ut idag men lite timingproblem fortfarande. 11-4 nu .

Lär nog dock inte funka mot bättre lag, t ex smyga in på A.. hehe..
Citera
2017-02-16, 21:25
  #6003
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Oj, är du fortfarande upprörd?

Vad har det med mitt inlägg att göra?

(och ja, du kan använda hur många whoccos du vill...)

Inte särskilt upprörd, bara intressant att poängtera dina uppenbara idiottankar. Du tror seriöst att råtalang fungerar när alla analyser av spelet och även de flesta spelarna säger rakt av att det inte fungerar. Vad tror du? Dom kämpar för fan mot t3 NA-lag.
Citera
2017-02-16, 21:37
  #6004
Medlem
Kan det vara så enkelt att dom inte hunnit spela ihop sig, lyckades kvala in och bara kör denna turnering på känsla?! Dom verkar ju ganska obrydda när man ser dom spela.
Citera
2017-02-17, 00:16
  #6005
Medlem
Forever Winters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Inte särskilt upprörd, bara intressant att poängtera dina uppenbara idiottankar. Du tror seriöst att råtalang fungerar när alla analyser av spelet och även de flesta spelarna säger rakt av att det inte fungerar. Vad tror du? Dom kämpar för fan mot t3 NA-lag.

Så du är av uppfattningen att talang inte existerar? Är det rätt förstått?
Jag noterar även att du vägrar bemöta mina inlägg där jag utvecklar mitt resonemang.
Citera
2017-02-17, 14:46
  #6006
Medlem
svarttaxins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Inte särskilt upprörd, bara intressant att poängtera dina uppenbara idiottankar. Du tror seriöst att råtalang fungerar när alla analyser av spelet och även de flesta spelarna säger rakt av att det inte fungerar. Vad tror du? Dom kämpar för fan mot t3 NA-lag.

Så du tror att Misfits är ett t3 NA-lag? Dom är utan tvekan topp 5 av dom amerikanska lagen. (SK är inte NA)
Citera
2017-02-17, 23:36
  #6007
Medlem
Wosps avatar
Mörk dag för Svensk CS.

Men se det från den ljusa sidan.... Det kan fan bara bli bättre.
Citera
2017-02-18, 02:38
  #6008
Medlem
SovandeNINJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wosp
Mörk dag för Svensk CS.

Men se det från den ljusa sidan.... Det kan fan bara bli bättre.

Ninjorna gick ju vidare
Citera
2017-02-18, 07:03
  #6009
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forever Winter
Så du är av uppfattningen att talang inte existerar? Är det rätt förstått?
Jag noterar även att du vägrar bemöta mina inlägg där jag utvecklar mitt resonemang.

Nog för att jag tycker att du resonerar väldigt bra i de flesta (95%) av fallen så har vi ju svart på vitt att "roster changes" sällan fungerar som det är tänkt. 8/10 fall går åt "Pipan". Problemet med den Svenska scenen löses inte genom roster shuffles utan disciplin, motivation och regelbundna träningar. Svårare än så är det inte.

Majoriteten av de som förespråkar roster changes är ju garanterat under 25 års ålder. Skall scenen utvecklas så krävs dedikation och motivation. Vilket också är den väg det börjat bära åt. Med det sagt så finns ju fortfarande andra mindre problem inom scenen med. Detta är ju något det inte finns någon större press på generellt av goda anledningar.
Citera
2017-02-18, 09:42
  #6010
Medlem
Wosps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SovandeNINJA
Ninjorna gick ju vidare

Skrev inlägget när dom losade 16-2 på cobbel precis som fnatic. Trodde att det var över, orkade inte ens kolla andra mappen så jag gick och la mig.
Citera
2017-02-18, 14:31
  #6011
Medlem
M.Queens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SovandeNINJA
Ninjorna gick ju vidare

För att servern krascha. NiP magic.
Citera
2017-02-18, 17:16
  #6012
Medlem
SovandeNINJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M.Queen
För att servern krascha. NiP magic.

Ja ibland har man tur. Men egentligen tråkade de ner C9
Till den grad att det såg ut som de inte ville spela mer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback