Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-07-28, 23:43
  #13
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlos88
Mycket intressant, tack för utförliga svar! Btw, får jag fråga varför du har 10ggr så många svamp-trippar bakom dig som syra-trippar? Hur tycker du de är i jämförelse med varandra?

Har en till fråga:

7. Kan man möta entiteter som "tar" på en? Kan det upplevas som att man blir vidrörd? Har hört att även om upplevelserna och det som går in i ens sinnen är extrema bortom extremt, så ska det ändå kännas lite som man sitter i en berg- och dal-banevagn som bara glider vidare. Kanske inte funkar så pga. ego-reduktionen som gör att man känner att man inte har en kropp (så finns inget att ta på)?

Anledningen är att jag har haft god tillgång på svamp, från naturen och andra kontakter, medan LSD varit sällsynt att stöta på. Umgåtts i "fel" kretsar antar jag, varit vän med betydligt fler heroinister än rave-människor.
Jag upplever dem som närbesläktade, men med väsentliga skillnader.
LSD sitter i ungefär dubbelt så länge, men har aldrig gett mig bodyload eller orolig mage. Svampen upplever jag som mörkare och mer organisk. Älskar bägge, men svampen är min favorithallucinogen hittils, stabil och givande. Har alltid fått ut bra saker och utvecklats av mina svamptrippar, särskilt en för tio år sen tog mig ur ett mörkt tillstånd och förändrade min personlighet till någonting betydligt bättre än den var innan.

7. är ingenting som jag känner igen mig i när det gäller DMT eller psykedelika överlag.
Citera
2014-09-26, 15:39
  #14
Medlem
Hur gick det med den större trippen TS?
Citera
2015-04-01, 01:46
  #15
Medlem
eenoks avatar
TS tog en enkel biljett till andromeda ^^
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback