Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-14, 04:35
  #1
Medlem
Minns att jag läste en bok som Lars Skarke skrev för många år sedan. "Mina år med Björn Borg-Sanningen" eller liknande titel. Någon som vet vad som hände med Skarke ? Vad gör han nu för tiden ?

Han var affärsmannen som gick i hop med Björn Borg för att göra big buisness.

Det skar sig dem emellan och han hängde ut Björn i boken jag nämner ovan.

Han ville ge den "sanna bilden av Björn Borg" vilken var en helt annan bild än den mysiga Björn Borg som var folkhemmets egen ägodel.

Har kunnat googla att han varit insyltad med Mille Markovic på något sätt....vilket kanske indikerar att han slirat till från sin "glamourösa tillvaro" ?

Någon som vet hans öde ? Vad gör han idag. Hur gick det med hans affärer efter Borg konflikten ?
__________________
Senast redigerad av jimmy901 2014-07-14 kl. 04:49.
Citera
2014-07-14, 05:56
  #2
Medlem
Mogrens avatar
Han har nog inte så mycket att göra nu förtiden. Ingen vill befatta sig med honom. Jag tror han sitter hemma och runkar.
Citera
2014-07-14, 10:50
  #3
Medlem
Geres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Han har nog inte så mycket att göra nu förtiden. Ingen vill befatta sig med honom. Jag tror han sitter hemma och runkar.

Han verkar dock ha klarat sig hyggligt, han bor tillsammans med fru och tre barn på en av Uppsalas bättre adresser....
Citera
2014-07-14, 12:20
  #4
Moderator
Schlesiens avatar
Här är en ganska färsk Skarke-relaterad tråd: (FB) Misstänkt mord i Östhammar (Uppsala) 2014-01-19
Citera
2016-07-11, 20:50
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Han verkar dock ha klarat sig hyggligt, han bor tillsammans med fru och tre barn på en av Uppsalas bättre adresser....

Bor inte han i Nacka (Saltsjö-Boo)?

Edit: Såg nu att inlägget jag svarade på var 2 år gammalt.
__________________
Senast redigerad av Vantage78 2016-07-11 kl. 20:54.
Citera
2016-07-12, 18:21
  #6
Medlem
siljaeuropa94s avatar
En stor dos Lars Skarke serverades av SVT i Björn Borg dokumentären igårkväll.

De verkar inte ha separerats som vänner precis..
Citera
2016-07-12, 21:52
  #7
Medlem
Doktorphils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
En stor dos Lars Skarke serverades av SVT i Björn Borg dokumentären igårkväll.

De verkar inte ha separerats som vänner precis..

du vet att dokumentären var gjord 1998 ?
Citera
2016-07-12, 22:50
  #8
Medlem
Mr.Swedens avatar
Att Lars Skarke i folkmun döptes till Skurke berodde på att han försökte blåsa/blåste Björn Borg på avsevärda belopp när han skulle hantera varumärket BB åt Björn. Avtal mm. I det läget kan det naturligtvis kännas lockande att skriva en misskrediterande bok om dramats huvudperson.
Citera
2016-07-24, 19:14
  #9
Medlem
han bor i Uppsala på en fin adress. Han unge son sitter på anstalt för mord. Mördade en i Östhammar, hittar inte tråden dock.
Citera
2016-07-24, 19:41
  #10
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krysskrysskryss
han bor i Uppsala på en fin adress. Han unge son sitter på anstalt för mord. Mördade en i Östhammar, hittar inte tråden dock.

Det borde vara denna...

(FB) Vart tog Lars Skarke vägen ?
Citera
2021-11-09, 19:11
  #11
Medlem
Vilken skurksoppa //
Undra om Borg skickar julkort till Lasse
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback