2014-07-11, 13:43
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Kameran var en Samsung S860 enligt Huffington post, och de ska kunna filma till avi-filer.
http://www.huffingtonpost.com/leslie...ref=weird-news
Dr finns ven bildtexterna frklarade p engelska.

Och nd var FYRA skitdliga bilder allt dom kunnat stadkomma p en hel timma? Avfrdat som bluff.
Citera
2014-07-11, 13:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Och nd var FYRA skitdliga bilder allt dom kunnat stadkomma p en hel timma? Avfrdat som bluff.

Det kanske var ett andligt UFO - du vet ett snt dr som inte vill fastna p film
Citera
2014-07-11, 14:42
Medlem
Bnans avatar
UFO r det men om det r ngot intelligent bakom det vet man ju inte
Citera
2014-07-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Tror??!!?? Alla som r normala i huvudet VET att det inte r ett skit...den som tror nt annat br psykunderskas
Alla som du hnvisar till ''normala'' har en obefintlig medvetenhet om saken rent generellt, det r ett draktig pseudo skeptiskt mantra du upprepar, inte ngon vetskap du eller ngon av dina ryggdunkande ''vnner'' p ngot stt innehar om oidentifierade objekt, sluta bedra dig sjlv och skriv helst inte mer nonsens p ett forum.
Ska man vara/leka respektabel fb skeptiker s tar man frst och granskar fallen innan man beslutar sig fr vad det rr sig om, detta trots att man sitter inne med hel ocean av frutfattade meningar, ordet dre r annars adekvat beskrivande, oavsett vad det r fr ett objekt.

ONT: Svrt att sga ngot om det.

Senast redigerad av Paradigmskifte 2014-07-11 kl. 15:53.
Citera
2014-07-11, 16:02
Medlem
utopisknakenhets avatar
Just denna rapport och iakttagelse funderar jag inget srskilt kring men det r intressant att de flesta ufo rapporter p jorden grs just i sydamerika. You-tuba p ordet OVNI (ufo p spanska) s fr ni se mngder av dokumentrer och filmer.
Citera
2014-07-11, 16:14
Medlem
snivlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fizzback
Och likas folk som tror vi r helt ensamma r sjuka i huvudet.
Det tror jag inte att vi r....men det handlar om snna extremt sjuka avstnd i universum s logiskt sett r oddsen fr frmmande besk utifrn, hehe astronomiskt sm...dessutom s r d lnlst o leta efter dom fr har dom tekniken fr o kunna ta sig hit s kan dom om dom knner fr det gra ett besk utan att vi har mjlighet att upptcka dom
Citera
2014-07-11, 17:07
Medlem
utopisknakenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snivlem
Det tror jag inte att vi r....men det handlar om snna extremt sjuka avstnd i universum s logiskt sett r oddsen fr frmmande besk utifrn, hehe astronomiskt sm...dessutom s r d lnlst o leta efter dom fr har dom tekniken fr o kunna ta sig hit s kan dom om dom knner fr det gra ett besk utan att vi har mjlighet att upptcka dom

Jag r sker p att om frmmande civilisationer hade lyckats ta sig hit s skulle de med all skerhet vilja ha offentlig kontakt, vilket ju r hela syftet med en sdan expedition genom rymden. Vi sjlva har ju snt ut en resesond i rymden med all tnkbar info fr att visa upp oss om ngon drute skulle hitta den. Dravlet om att de inte vill lgga sig i vr utvekling och att vi skulle bli galna av skrck r ren bullshit och ett phitt av de som inte har ngra svar. Fenomenet kvarstr dock och det ska vi ta p allvar.
Citera
2014-07-11, 19:09
Medlem
Bnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utopisknakenhet
Jag r sker p att om frmmande civilisationer hade lyckats ta sig hit s skulle de med all skerhet vilja ha offentlig kontakt, vilket ju r hela syftet med en sdan expedition genom rymden. Vi sjlva har ju snt ut en resesond i rymden med all tnkbar info fr att visa upp oss om ngon drute skulle hitta den. Dravlet om att de inte vill lgga sig i vr utvekling och att vi skulle bli galna av skrck r ren bullshit och ett phitt av de som inte har ngra svar. Fenomenet kvarstr dock och det ska vi ta p allvar.
Dom kommer nog aldrig ta det offentligt pgr av konsekvenserna som kan ges i det och frst o frmst samhllet.
Citera
2014-07-11, 21:59
Medlem
utopisknakenhets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bönan
Dom kommer nog aldrig ta det offentligt pgr av konsekvenserna som kan ges i det och frst o frmst samhllet.

Crap, vilka konsekvenser? "konsekvenserna" kan ju inte bli annat n fantastiska. Samhllet?
Citera
2014-07-11, 22:12
Medlem
Bnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utopisknakenhet
Crap, vilka konsekvenser? "konsekvenserna" kan ju inte bli annat n fantastiska. Samhllet?
Som sagt jag tror dom vet precis vad dom gr.
Saken med konsekvenser r att mnniskan brjar frlita sig p deras stt som svaga personer gr se religion tex dr r en sak av mnniskan kan inte styra sig sjlv i denna vrld och mste ha vgledning men jag sger inte att det r fel alla mnniskor ska ha ngon sorts av vgledning s det gr p rtt vg.

Saken om extra terrestrial beeing som kan kallas s skiter vi i det humana och gr deras stt istllet- Det vill nog inte dom. Vi ska vxa sjlva n att ta lrdom av andra mnniskor

Tnk dig sjlv! Du vet allt och besker en helt annan civilisation ska du trampa eller ta lr dom av deras stt.

Samt jag tror dom redan gjort saker fr andra och lrt sig av sina misstag. Vi mnniska r nog bara nn % av vad som finns i liv dr ute i universum.

Vissa r mer intelligenta andra inte..
Senast redigerad av Bnan 2014-07-11 kl. 22:17.
Citera
2014-07-11, 22:26
Medlem
Bnans avatar
Vi r samma i denna medvetande saken r hur vi lr oss p vgen hela tiden.
Och det kommer g om och om igen tills vi lr oss vara mer n oss sjlva.
D menar jag fysiska vrlden.
Fysiska vrlden r inget vad vi spirutuella r.
Fysiska r att lra sig mer. Finns s mnga teorier i det tex att vi r i ett fngelse som styrs av andra hg utvecklade individer som tar vran energi bara fr att leva och ha makt. Teorier kan g lngt. Men vi vet inte hlften
Citera
2014-07-11, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bönan
Vi r samma i denna medvetande saken r hur vi lr oss p vgen hela tiden.
Och det kommer g om och om igen tills vi lr oss vara mer n oss sjlva.
D menar jag fysiska vrlden.
Fysiska vrlden r inget vad vi spirutuella r.
Fysiska r att lra sig mer. Finns s mnga teorier i det tex att vi r i ett fngelse som styrs av andra hg utvecklade individer som tar vran energi bara fr att leva och ha makt. Teorier kan g lngt. Men vi vet inte hlften

Finns det ngon typ av klla p dina pstenden ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in