2014-07-10, 03:29
Medlem
Hej jag är 19år o är fortfarande oskuld.. jag ska träffa min flickvän i helgen o antar att vi kommer ha sex för hon ska sova hos mig i 3dagar, så nu ställer jag frågan till er som har/haft samma problem som mig. hur funkar det att ha sex med för trång förhud om man använder kondom, jag får ner min hud ganska så långt. typ så att man kan se hela toppen på ollonet om ni vet hur jag menar. Tack på förhud
Citera
2014-07-10, 03:48
Medlem
Kan inte se varför det skulle innebära något problem. Dra bak förhuden så långt som du kan och trä på kondomen bara. Det värsta som kan hända är att du inte känner så mycket men det blir nästa problem utifall det faktiskt skulle bli så.

Testa och hoppas på det bästa. Några praktiska problem tror jag inte att det kommer att innebära utan möjligtvis då att du känner mindre vid samlaget.
Citera
2014-07-10, 06:24
Medlem
Gå till en läkare. Förhudsproblemet går att fixa till vilket du behöver göra.
Citera
2014-07-10, 09:23
Medlem
Hade samma problem när det gäller förhuden. Bara dra lite mer i den varje dag så töjs den ut tillslut.
Citera
2014-07-11, 20:54
Medlem
Har också haft trång förhud, men som skrevs tidigare, dra och töj lite varje dag så vidgar det sig... (Kan ju dock ta låååång tid)

För svara på kondom-frågan,,,
Att ha för trång förhud tillsammans med en kondom över kan kännas lite obehagligt när du för penisen ut och in... Kan strama lite liksom. Men använd glidkräm till lagom mängd så lär det nog lösa sig lite bättre
Citera
2014-07-11, 23:46
Medlem
Som redan sagts, töj ut förhuden. Det kommer att bli mycket skönare när det inte längre spänner under sex eller onani.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in