Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-06-20, 15:47
  #13
Medlem
Run3s avatar
Vilken jäkla skitpodd. Lyssnade lite på avsnitt 23 och det är ju bara en hög av osammanhängade svammel; t.o.m. nivån värre än när Stefan Löfven öppnar käften. Men att förvänta sig mer av statlig media vore väl å andra sidan korkat.
Citera
2016-04-17, 22:39
  #14
Medlem
JerryCottons avatar
Har missat programmet helt. Hörde det för första gången idag. Simpsonsbeskrivningarna är riktigt roliga!
Citera
2016-04-18, 00:45
  #15
Medlem
Joliet-Jakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Har missat programmet helt. Hörde det för första gången idag. Simpsonsbeskrivningarna är riktigt roliga!

Dem blir sjukt upprepande efet ett tag, fattar inte varför de måste köra hela introt varje gång

Mina favoriter är hans schwanz, balkan bögarna och arnold förstås.
Citera
2016-08-07, 16:25
  #16
Medlem
lighten-ups avatar
Sjukt kul radioprogram

De kör repriser från den gångna säsongen nu på P3, lördagar. Sen finns avsnitten på sverigesradio.se med
Citera
2016-09-04, 09:05
  #17
Medlem
Hittade programmet nu, JÄVLAR VA KUL!

De har även THOR TV där man exempelvis får en närmare titt på Wallahander

Vilken 'ny' svensk humorpärla!
Citera
2016-09-11, 18:20
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jestermedgester
Undra hur lång tid det kommer ta innan lipsillarna börjar klaga på att de driver med folk med utländsk brytning. Kul är det i alla fall.

Det är ju invandrare som gör programmet?
Citera
2017-05-10, 17:56
  #19
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Det är ju invandrare som gör programmet?
Jag tror knappast att han är invandrare. Utländska föräldrar har han, men han är troligtvis född och uppvuxen i Sverige.

För övrigt ett riktigt kul program och jag skrattar mig harmynt. Allt är inte superkul, men väldigt mycket.
Citera
2017-05-10, 19:29
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Jag tror knappast att han är invandrare. Utländska föräldrar har han, men han är troligtvis född och uppvuxen i Sverige.

För övrigt ett riktigt kul program och jag skrattar mig harmynt. Allt är inte superkul, men väldigt mycket.
Det är ju ett flertal personer som gör programmet men visst, de kanske inte är invandrare, men jag menade att de inte var etniskt svenska, fel ordval av mig.

Både Sanjin och Youthman är väl från Balkan har jag för mig.

Vad gäller humorn så känns det som att de upprepar sig lite väl mycket, det var jävligt roligt i början men det känns som att det blir svårt att komma på nya originella idéer nu...
Citera
2017-05-10, 19:35
  #21
Avstängd
HMBPTOLEMAJOWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Det är ju ett flertal personer som gör programmet men visst, de kanske inte är invandrare, men jag menade att de inte var etniskt svenska, fel ordval av mig.

Både Sanjin och Youthman är väl från Balkan har jag för mig.

Vad gäller humorn så känns det som att de upprepar sig lite väl mycket, det var jävligt roligt i början men det känns som att det blir svårt att komma på nya originella idéer nu...
Jaha, den som introducerade mig för programmet sa att det var en person. Men då är det alltså flera.
Jag är tämligen nyfrälst på Thor, därav min okunskap.
Citera
2017-05-10, 20:28
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Jaha, den som introducerade mig för programmet sa att det var en person. Men då är det alltså flera.
Jag är tämligen nyfrälst på Thor, därav min okunskap.
Ursäkta, du hade visst rätt, det var tydligen bara en person, Youthman är bara producent och Sanjin verkar göra de flesta rösterna...

Kanske alla förutom tjejkaraktärerna.

Här finns det mer att läsa.

http://sverigesradio.se/sida/gruppsi...20&grupp=21326
Citera
2017-05-14, 17:07
  #23
Medlem
ChiCoLas avatar
Utan tvekan det bästa programmet vid sidan om Lilla Al-Fadji Show. Till och med bättre än Mammas Nya Kille som gick för några år sen. Perfekt att slå ihjäl en lördageftermiddag med när maten ska lagas och kärringen få sitt
Citera
2017-05-15, 00:24
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blalotus
Här finns det mer att läsa.

http://sverigesradio.se/sida/gruppsi...20&grupp=21326

SR borde hålla sig för goda för att låta fjortisar med ig i svenska skriva sådana pinsamma texter. Finns det ingen redaktör? Överlåt eventuella superlativ till publiken.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback