Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-03-11, 21:28
  #13
Medlem
carminaburanas avatar
nä, hans "konst" var dålig långt innan det uppdagades. hur fan nån kan tycka att det är bra övergår mitt förstånd.
Citera
2021-06-25, 15:48
  #14
Medlem
Jimi Hendrix av RH till salu billigt:
https://www.ebay.co.uk/itm/294242591....c100667.m2042
Citera
2021-07-12, 12:38
  #15
Medlem
Idumeas avatar
Nej, en bra tavla är en bra tavla. Sen kan väl en skandal alltid skada ens karriär.

Schiele hamnade väl i fängelse för att ha knullat snett med en 13-åring? Han är ju en av historiens största trots det. Betvivlar att detsamma kommer gälla Harris.
Citera
2021-09-02, 15:02
  #16
Medlem
Tavlan är vad man tycker den är innan man vet något mer. I alla fall är det så för mig.

Hade jag köpt den och haft den på väggen skulle jag ta ner den. Jag skulle inte destruera den på något sätt, men jag vill inte ha sådan konst på väggarna då jag inte skulle njuta av mina väggar om sån skit hängde på den.

Misstänker att de vet precis var de ha tavlan på drottningen. Den kommer att komma fram en dag, förmodligen långt fram i tiden men så småningom är den gammal nog för att ha överlevt sitt rykte.
Citera
2021-09-11, 15:01
  #17
Medlem
du vet att konstverk inte är som en vara i affär som har bestämt pris på. Om man tycker väldigt mycket om det kan man betala för det utan någon gränsning...
när en konstnär blir inte längre accepterad i samhället så ingen vill betala det priset då är hans verk skräp...
det saknar aldrig begåvade konstnärer..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback