Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-19, 18:28
  #121
Medlem
Produkt: F#cked Up Joker Edition
Tillverkare: Swedish Supplements
Typ av tillskott: PWO (prestationshöjande tillskott)
Smak: Supercar Candy
Konsistens och löslighet: Skummar inte mycket alls och inga klumpar.
Pris: 349kr

Egna ord: Inte jättegod. Den går ner men knappt. Efter första veckan fick jag kvällningar efter sista klunken, ett tips är att hålla andan när ni dricker den så känner ni ingen smak.

Effekten var helt ok. Behövde ca 1,5 skopor för att få bra med stickningar vilket jag gillar.
Bra pump och fokus, sjuk energi. Rekommenderas (dock inte supercar candy)

Inte värd 349kr burken, det är rena rånet men jag köpte den på rea runt 249kr tror jag. Då var det värt det.

Betyg: 7/10
Citera
2018-04-22, 09:23
  #122
Medlem
Produkt: Knockout 2.0
Tillverkare: Olimp
Typ av tillskott: PWO (prestationshöjande tillskott)
Smak: Cola Blast
Konsistens och löslighet: Skummar inte mycket alls och inga klumpar.
Pris: 269 kr

Egna ord: Helt okej smak, den går att dricka utan problem. Effekten var sådär. Behövde ca 1,5 dosering för att känna av något och tycker inte energin var särskilt bra ( det jag var mest ute efter )
Jag köpte på rea (tror det var 50%) så den var billig, men skulle nog inte köpa den igen oavsett, fungerade inte så bra för mig.
Citera
2019-01-22, 17:27
  #123
Medlem
Qusimotos avatar
produkt: Energydrink
Tillverkare: Nocco
Typ av tillskott: energydrinjk
Smak: Blåbär
Konsistens och löslighet: Vattnig
Pris: ca25kr

Egna ord: Smaken är jävligt skum,vil linte påstå att det smakar blåbär. Kan inte riktigt säga vad den smakar men den smakar jävligt konstigt. Cola och denna är nog domvidrigaste av alla Nocco drycker


Betyg: 1/10
Citera
2019-05-09, 11:11
  #124
Medlem
EXTREM VARNING UTFÄRDAS

Produkt: Supreme EAA
Tillverkare: Star Nutrition
Typ av tillskott: EAA
Smak: Candy Cola
Konsistens och löslighet: Djävulskt besk och samtidigt sötsliskig
Pris: 139 :-

Utan problem det vidrigaste jag har druckit, och då överdriver jag inte. Då räknar jag in diverse alkoholrelaterade lekar jag har ägnat mig åt under tonåren. Jag syftar inte enbart på kostillskott och träningsprodukter nu, utan av alla former av livsmedel som jag stoppat i mig så är detta topp 3 vedervärdigaste i mitt liv. Jag brukar kunna knipa igen och härda ut, för gudarna ska veta att det finns många produkter ute på marknaden med riktigt kassa smaker. Jag äter inte proteinpulver för att det är gott, utan för att få i mig protein. Jag tar inte EAA för att det är smaskigt utan för att det eventuellt hjälper mig i min träning osv. Men det här tar priset. Jag har druckit skiten tre gånger nu och kommer slänga burken. Jag får kväljningar när jag hasplar i mig djävulsdrycken och eftersmaken ger mig rysningar av obehag.

Betyg: 0/10
__________________
Senast redigerad av mushymushy 2019-05-09 kl. 11:14.
Citera
2019-07-11, 18:04
  #125
Medlem
jpettersson1991s avatar
Dags för en ny recension.

Produkt: Pure Whey Protein
Tillverkare: Bulk Powders
Typ av tillskott: Vassleprotein
Smak: Mango & Passionfruit
Konsistens och löslighet: Utmärkt konsistens och inget fel på lösligheten heller. Använde mig av vatten.
Pris: 109 kr.

Det kan nog bli så att Bulk Powders blir en ny favorit, denna var riktigt trevlig och och hade en fräsch smak med lagom sötma, uppskattades nu i sommarvärmen. Jag beställde även kreatin, utan smak så känns inte värt att lägga en kommentar om det. Dock köpte jag även deras proteinbars så där får jag återkomma med en recension.

Betyg får bli en stark 8.5 av 10. Bytte även i samband med detta från plast-shaker till en rostfri sådan.
__________________
Senast redigerad av jpettersson1991 2019-07-11 kl. 18:06.
Citera
2019-07-15, 19:17
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Dags för en ny recension.

Produkt: Pure Whey Protein
Tillverkare: Bulk Powders
Typ av tillskott: Vassleprotein
Smak: Mango & Passionfruit
Konsistens och löslighet: Utmärkt konsistens och inget fel på lösligheten heller. Använde mig av vatten.
Pris: 109 kr.

Det kan nog bli så att Bulk Powders blir en ny favorit, denna var riktigt trevlig och och hade en fräsch smak med lagom sötma, uppskattades nu i sommarvärmen. Jag beställde även kreatin, utan smak så känns inte värt att lägga en kommentar om det. Dock köpte jag även deras proteinbars så där får jag återkomma med en recension.

Betyg får bli en stark 8.5 av 10. Bytte även i samband med detta från plast-shaker till en rostfri sådan.
Det är schysst med metallshaker, jag kör också det. Vilken köpte du? Har du även testat deras chokladsmak?
Citera
2019-07-15, 19:39
  #127
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lauritzen
Det är schysst med metallshaker, jag kör också det. Vilken köpte du? Har du även testat deras chokladsmak?
Köpte denna: https://www.bulkpowders.se/shaker-i-rostfritt-stal.html. Helnöjd. Nej, första gången jag köper därifrån så inte testat någon annan smak ännu. Köpte vasslet och kreatin. Vid nästa köp kanske det blir en annan smak! Ville mest ändra smaken, har kört choklad så länge nu.
Citera
2019-07-15, 19:47
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Köpte denna: https://www.bulkpowders.se/shaker-i-rostfritt-stal.html. Helnöjd. Nej, första gången jag köper därifrån så inte testat någon annan smak ännu. Köpte vasslet och kreatin. Vid nästa köp kanske det blir en annan smak! Ville mest ändra smaken, har kört choklad så länge nu.
Tack för tipset. Sitter nätet/fördelaren fast i locket eller är det en separat del? Problemet med min nuvarande är att nätet/fördelaren sitter fast i locket så den är jobbig att diska.
Citera
2019-07-15, 19:50
  #129
Medlem
jpettersson1991s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lauritzen
Tack för tipset. Sitter nätet/fördelaren fast i locket eller är det en separat del? Problemet med min nuvarande är att nätet/fördelaren sitter fast i locket så den är jobbig att diska.
Ja, den sitter fast i locket. Jag gör rent min genom att fylla liten del med vatten, i med några droppar diskmedel och sedan tar jag lite mer vatten, skruvar på locket och skakar. Öppnar sedan locket och "luckan" som sitter på locket och sköljer ur ordentligt. Då blir den ren för mig, diskborste blir för svårt att komma åt med.
Citera
2019-07-15, 19:52
  #130
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jpettersson1991
Ja, den sitter fast i locket. Jag gör rent min genom att fylla liten del med vatten, i med några droppar diskmedel och sedan tar jag lite mer vatten, skruvar på locket och skakar. Öppnar sedan locket och "luckan" som sitter på locket och sköljer ur ordentligt. Då blir den ren för mig, diskborste blir för svårt att komma åt med.
Ok, tack för infon.
Citera
2021-11-18, 02:31
  #131
Medlem
Produkt: Psychotic
Tillverkare: Insane Labz
Typ av tillskott: PWO
Smak: Äpple
Konsistens och löslighet: Löser sig bra, inga problem med klumpar om man behåller packet som drar åt sig fukt
Pris: 399kr
Betyg:8.5/10

Egna ord:
Helt klart en av de bästa PWO:er på svenska marknaden. Bra stim, mycket fokus och generellt riktigt jävlar anamma på denna.
Det negativa är att man får galna svettningar så man måste fylla på med mycket vatten. Har kort verkan på ca 1 timme, lite för mycket koffein per skopa då det blir mycket om man vill gå bananas på 2 skoper då man inte kan sova på minst 6 timmar
Överlag är det en bra PWO om man vill ha det där extra fokuset och aggressiva på ett tungt pass.
Rekommenderar
Citera
2021-11-27, 21:43
  #132
Medlem
Produkt: Pack3d
Tillverkare: www.pwobutiken.com ???
Typ av tillskott: PWO (prestationshöjande tillskott)
Smak: Blue Candy
Konsistens och löslighet: Löser upp sig lätt
Pris: 600kr

Egna ord:
Jag har använt väldigt mycket pwo genom livet, jag tycker inte det funnits några bra pwo:er sen Craze, Jack3d, Crack osv fanns. När jag testade pack3d fick jag samma känsla som dom gamla pwo:erna, väldigt bra energi och fokus, inte alls som dom vanliga lagliga produkterna som säljs nuförtiden. Måste tillägga att denna ej är tillåten enligt svensk lag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback