Flashback bygger pepparkakshus!
2005-08-29, 00:23
Moderator
Ruskigbusss avatar
Ja, när jag var fattig student - så hände det att jag köpte ett litet paket, eftersom jag inte hade mer pengar än så.
Citera
2005-08-29, 00:35
Medlem
SpiderJerusalems avatar
Ja, jag brukade köpa ett litet paket cigg och rulla egna cigg av tobaken under extremt fattiga tider. Tror ett litet paket räcker till mer än 12 hemrullade, om jag inte missminner mig helt.
Citera
2005-08-29, 05:06
Medlem
papa_ogens avatar
Sma paket ? Nah, stort o dyrt ska det va! Finns inte sma har ens... Om sverige nu infor det att sma paket inte far saljas sa beror det nog pa nagon form av taktik for att fa folk att sluta roka.

Endast stora paket
Ingen rokning pa krogen
Svinhoga priser

Hallelulija
Citera
2005-08-30, 18:19
Medlem
stolens avatar
De små paketen är ju till för Buddha Lovers...Eller dom som går o pantar burkar...
Citera
2005-08-30, 18:21
Medlem
killuminatis avatar
Hatar små paket. En polare till mig köper alltid små pack pga att de passar bättre i fickan. Mer idiotisk anledning får man leta länge efter.
Citera
2005-08-30, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderJerusalem
Ja, jag brukade köpa ett litet paket cigg och rulla egna cigg av tobaken under extremt fattiga tider. Tror ett litet paket räcker till mer än 12 hemrullade, om jag inte missminner mig helt.
Ar det nan mer an jag som inte fattar vad snubben menar?
Gar du och koper ett paket cigg och tar ut tobaken for att rulla egna?
Citera
2005-08-30, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rizla
Ar det nan mer an jag som inte fattar vad snubben menar?
Gar du och koper ett paket cigg och tar ut tobaken for att rulla egna?
Ja, det är faktiskt "nan" mer som fattar, (tror jag )
Jag tror att han köpte cigarettpaketet, öppnade cigaretterna och rullade egna cigg av dem, som är mindre än de som paketet inehåller.
Så få du ut fler cigg av paketet.
Citera
2005-08-30, 19:47
Medlem
Nazipolizeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderJerusalem

hahah, varför inte bara köpa löstobak, måste ju va bara billigare isåfall
+ att de inte borde va så mckt billigare eftersom du måste köpa papper med, kostar la några kronor? väll bättre att bara röka en halv cigg åtgången då, så får du "20" cigg
Citera
2005-08-30, 21:49
Medlem
Ultimates avatar
Små paket e coola och diskreta :P
Citera
2005-09-23, 22:56
Medlem
Abbe78s avatar
Kan hända att jag slår till med ett litet paket ibland när jag har ont om pengar.. Men annars kör jag alltid på stort
Citera
2005-09-23, 23:23
Medlem
Innan när jag skulle dra ner på feströkandet så köpte jag små paket och inbilla mig att jag skulle klara mig på det men det blev alltid att man köpte ett nytt stort packe sen på krogen som man drog i sig också

Om de tar bort de små paketen kommer de feströkarna som inte röker så mycket behöva köpa ett stort paket som de inte kommer röka upp utan som de kommer ha kvar dagen efter och röka upp då istället "bara för att det blev över sen igår"... man vet ju själv hur det är
Citera
2005-09-24, 19:00
Medlem
theleriums avatar
min tobaks handlare sa att dom skulle sluta sälja små paket föratt det är så många ungdomar som köper det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in