Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-05, 20:20
  #1
Medlem
Jag känner någon som har ett hus i Tunisien där jag får bo gratis. Jag tycker det vore tråkigt om det är bara jag och 100 % tunisier i en turistort. Jag vill bo där när det är mycket eller lite turister i alla fall. Huset ska ligga i Port El Kantaoui.

Min fråga är när det är turister där? Garanterat i juni till september ju. Men om man ska bo där så många månader som möjligt per år då man får bo gratis, när är det?
Skulle gissa att 15 mars till 15 november bör det vara lite turister iaf? Eller vad tros?
Citera
2015-05-30, 22:28
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlrove100
Jag känner någon som har ett hus i Tunisien där jag får bo gratis. Jag tycker det vore tråkigt om det är bara jag och 100 % tunisier i en turistort. Jag vill bo där när det är mycket eller lite turister i alla fall. Huset ska ligga i Port El Kantaoui.

Min fråga är när det är turister där? Garanterat i juni till september ju. Men om man ska bo där så många månader som möjligt per år då man får bo gratis, när är det?
Skulle gissa att 15 mars till 15 november bör det vara lite turister iaf? Eller vad tros?

Snart över ett år sen du skrev inlägget..
Så undrar när va de tänkt du åker o bor där?
Kanske redan gjort?
Allaf Kantaoui ÄR de bara turister. .d är ett turistkomplex med mycket turister samt gästhamn för turistande båtfarare 😉
Fint men plastigt i mina ögon. .
Hellre bor jagmed 100%tunisier än bara turister 😃
Varf?
Jo pga priser annorlunda.affärer.människor annorlunda på inhemska platser än där de enbart finns turister 😊
Vorekul höra lite va du tycker /te😃
Citera
2015-06-15, 17:37
  #3
Medlem
Spionorganisations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlrove100
Jag känner någon som har ett hus i Tunisien där jag får bo gratis. Jag tycker det vore tråkigt om det är bara jag och 100 % tunisier i en turistort. Jag vill bo där när det är mycket eller lite turister i alla fall. Huset ska ligga i Port El Kantaoui.

Min fråga är när det är turister där? Garanterat i juni till september ju. Men om man ska bo där så många månader som möjligt per år då man får bo gratis, när är det?
Skulle gissa att 15 mars till 15 november bör det vara lite turister iaf? Eller vad tros?

Skulle det vara tråkigt om du bara träffade utländska medborgare i deras egna land? Är du rasist kanske.
Citera
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2404761

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback