Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-10-03, 16:00
  #25
Medlem
Tycker de va skit rakigenom.
Citera
2014-10-24, 20:53
  #26
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonnes
EFLEA är ju inte klassat än. iaf beställde 0.5g från Tvshoppen (a**mer)

Hoppas den är snarlik mdma...


Säg inte sånt där, det sporrar dom. Folkhälsomyndigheten har just börjat utreda den för klassning, inte så stor förlust kanske om den ryker ifall den nu är skit rakt igenom. Fast kanske är den så ointressant att det blir en sån som ligger kvar flera år för det inte finns någon anledning att ta bort den.
__________________
Senast redigerad av KvasiOrko 2014-10-24 kl. 20:56.
Citera
2014-11-28, 20:37
  #27
Avstängd
KvasiOrkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xenofluro-Ei
EFLEA är helt klart en intressant substans & fler kliniska forsknings studier kommer genomföras då potential & intressanta effekter upptäcktes under första studien av EFLEA
/ Xenoxx

Har du utfört några fler forskningsstudier med spännande resultat?

Den eflea som går inrikes verkar vara äkta vara, tullen norpade ett halvt kg i juni och skl analyserade det. Jag som trodde att det var kasst för det inte var rätt substans som såldes.
Citera
2015-01-17, 15:43
  #28
Avstängd
Tortyrtorps avatar
vilkien är bäst av eflea dibutylone dimethylone 2aimp nep.
Citera
2015-02-13, 11:16
  #29
Medlem
Primalskris avatar
Hur är det med denna?
Är den något att ha eller är den värdelös?
Har nämligen lite som jag beställde för att testa men inte kommit så långt ännu.
Kör för stunden på 3-fpm och vill inte blanda.
Citera
2015-02-13, 11:41
  #30
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primalskri
Hur är det med denna?
Är den något att ha eller är den värdelös?
Har nämligen lite som jag beställde för att testa men inte kommit så långt ännu.
Kör för stunden på 3-fpm och vill inte blanda.
Jag tycker du ska vänta tills imorn, testa utan 3-fpm och kör EFLEA, då vet du hur den är solo, då kan du känna efter om du tycker att en blandning är värt.
Citera
2015-02-13, 11:55
  #31
Medlem
Primalskris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noobz1337
Jag tycker du ska vänta tills imorn, testa utan 3-fpm och kör EFLEA, då vet du hur den är solo, då kan du känna efter om du tycker att en blandning är värt.

Ok. Jo jag tänker försöka ta ett litet uppehåll och låta kroppen och alla värden vi i alla fall något så när normala igen (om jag kan). Undviker helst att blanda då jag har haft några mindre trevliga upplevelser av det tidigare.
Har du några egna erfarenheter av den här?
Citera
2015-02-13, 12:21
  #32
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Primalskri
Ok. Jo jag tänker försöka ta ett litet uppehåll och låta kroppen och alla värden vi i alla fall något så när normala igen (om jag kan). Undviker helst att blanda då jag har haft några mindre trevliga upplevelser av det tidigare.
Har du några egna erfarenheter av den här?
Nej har inga erfarenheter av denna tyvärr.
Citera
2018-04-27, 16:56
  #33
Medlem
Ingen som har några idéer om hur dosering ska skötas vid första intaget av denna outforskade substans
Citera
2018-04-27, 18:36
  #34
Medlem
Tillverkaren i Kina som jag beställt från hävdade att EFLEA var klen och inte så potent skrev dom ungefär "it's quite weak"

Men MDPT thirtylone MDPT .LARGE CRYSTAL:

Synonyms: D-Tertylone
1-(benzo[d][1,3]dioxol-5-yl)-2-(tert-butylamino)propan-1-one
Ska vara methylone/bk-mdmas efterträdare men sånt här man hört förr men den kanske är nått hänga julgranen istället för EFLEA.
Citera
2018-12-05, 15:47
  #35
Medlem
https://www.folkhalsomyndigheten.se/...sofarlig-vara/

EFLEA föreslås klassificeras som narkotika. Information från vetenskapliga källor, expertnätverk och internet visar att användning av substansen innebär hälsorisker och kan medföra livsfara.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback