Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-03-05, 17:37
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggenaut
Du tror på fullaste allvar att Serbiens militär fördrev aktivt mer än 50% av albanerna i Kosovo under 98-99? Du tror kanske inte att kriget i sig gjorde att människor aktivt flydde på grund av omständigheterna?

Det är ingen lögn att albaner blivit fördrivna men 1 miljon? Du har ju knappt Serber kvar i Kosovo, dem är inte fördrivna enligt dig skulle jag gissa.

Den Amerikanska versionen stämmer nog lika bra som med Syrien och Lybien, eller varför inte Iraks wmd's? Tar dina länkar med nypa salt

Det finns många rapporter som beskriver vilka metoder Serbien använde för att bedriva en statlig organiserad och systematisk kampanj för att fördriva nära 1 miljon albaner från sina hem, de har jag postat genom åren och kan posta de igen om du vill. Er kära dåvarande försvarsminister Dragoljub Ojdanic som dömdes till etnisk rensning i Kosovo erkände även i efterhand sina brott. Du kan ju inte skylla på amerikansk/cia propaganda varje gång, nu får du åndå ge dig

Över hälften av kosovoserberna bor kvar i Kosovo, så jag vet inte vad "knappt" betyder för dig. Men sen har ju de alltid varit en obetydlig minoritet i Kosovo.
__________________
Senast redigerad av Ominus 2018-03-05 kl. 17:44.
Citera
2018-03-05, 19:42
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Det finns många rapporter som beskriver vilka metoder Serbien använde för att bedriva en statlig organiserad och systematisk kampanj för att fördriva nära 1 miljon albaner från sina hem, de har jag postat genom åren och kan posta de igen om du vill. Er kära dåvarande försvarsminister Dragoljub Ojdanic som dömdes till etnisk rensning i Kosovo erkände även i efterhand sina brott. Du kan ju inte skylla på amerikansk/cia propaganda varje gång, nu får du åndå ge dig

Över hälften av kosovoserberna bor kvar i Kosovo, så jag vet inte vad "knappt" betyder för dig. Men sen har ju de alltid varit en obetydlig minoritet i Kosovo.


Vet du varför Kosovo kom till och att gränsen är dragen som den är ?
För att komma till något helt annat!
Citera
2018-03-05, 20:05
  #87
Medlem
Att döpa flygplatsen till Den store Alexander i FYROM var ju inte helt genomtänkt.

Pinsamt men sant skylten plockas ner, nästa steg riva ner alla löjliga statyer dem satt upp i denna banan republik som dem hjärntvättat sin befolkning med sedan 90-talen härstammar från Vardarska.

http://www.minareport.com/2018/02/08...-from-airport/
Citera
2018-03-07, 10:30
  #88
Medlem
Albaner är en mix av turkar och zigenare genetiskt, så det är inte konstigt att dom beter som barbariska vildar vart dom än är. Makedonien är full av dessa albanska barbarer och makedonierna kommer ha det svårt med turkhybriderna.
Citera
2018-03-07, 10:32
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDAlc
Albaner är en mix av turkar och zigenare genetiskt, så det är inte konstigt att dom beter som barbariska vildar vart dom än är. Makedonien är full av dessa albanska barbarer och makedonierna kommer ha det svårt med turkhybriderna.

Albaner är inte mer turkaktiga än andra vita folk. Albaner är vita. Sen att de olyckligtvis sysslar med islam och tror sig vara turkhybrider, är beklagligt.
Citera
2018-04-20, 01:06
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Det finns många rapporter som beskriver vilka metoder Serbien använde för att bedriva en statlig organiserad och systematisk kampanj för att fördriva nära 1 miljon albaner från sina hem, de har jag postat genom åren och kan posta de igen om du vill. Er kära dåvarande försvarsminister Dragoljub Ojdanic som dömdes till etnisk rensning i Kosovo erkände även i efterhand sina brott. Du kan ju inte skylla på amerikansk/cia propaganda varje gång, nu får du åndå ge dig

Över hälften av kosovoserberna bor kvar i Kosovo, så jag vet inte vad "knappt" betyder för dig. Men sen har ju de alltid varit en obetydlig minoritet i Kosovo.

Serber har aldrig genomfört några krigsbrott eller fördrivning i Kosovo, man försökte endast försvara säkerheten för alla invånare i Kosovo.

Och nej inte mer än hälften av alla serber är kvar där, man har fördrivits av albaner.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Prizren Ser du att Serber har minskat från 6.2% till 0,09% det är bra mycket mer än -50%

Och med detta ser vi vad som händer i Makedonien, Albaner är besatta med sitt påhittade "stor"albanien och då försöker man genom att föda barn vända demografin till sin fördel. Utan detta hade Albaner knappt existerat i varken Kosovo eller Makedonien, även stora delar av dagens Albanien hade haft slaviska majoriteter då Skadar grundades av serber.

Det kan inte finnas fred i Makedonien med Albansk närvaro, övriga etnciteter utgör inget problem men vi måste tvinga Albanerna flytta till sitt Albanien så vi slipper dessa och deras kollektiva sinnesförvridning. Annars kommer snart krav på Albansk autonomi och självständighetstrams i makedonien med.
Citera
2018-04-20, 16:16
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Serber har aldrig genomfört några krigsbrott eller fördrivning i Kosovo, man försökte endast försvara säkerheten för alla invånare i Kosovo.

Och nej inte mer än hälften av alla serber är kvar där, man har fördrivits av albaner.
https://sv.wikipedia.org/wiki/Prizren Ser du att Serber har minskat från 6.2% till 0,09% det är bra mycket mer än -50%

Och med detta ser vi vad som händer i Makedonien, Albaner är besatta med sitt påhittade "stor"albanien och då försöker man genom att föda barn vända demografin till sin fördel. Utan detta hade Albaner knappt existerat i varken Kosovo eller Makedonien, även stora delar av dagens Albanien hade haft slaviska majoriteter då Skadar grundades av serber.

Det kan inte finnas fred i Makedonien med Albansk närvaro, övriga etnciteter utgör inget problem men vi måste tvinga Albanerna flytta till sitt Albanien så vi slipper dessa och deras kollektiva sinnesförvridning. Annars kommer snart krav på Albansk autonomi och självständighetstrams i makedonien med.

Jag skrev i Kosovo, och du ger mig lite statistik om staden Prizren. Hur som helst hör ni varken hemma i Prizren eller i övriga Kosovo.

Förresten, Shkoder är en jättegammal albansk stad som har funnits betydligt längre än vad serberna har funnits på Balkan. När Shkoder grundades vandrade serberna runt i de iranska bergen.

Fred på Balkan blir det först när den sinnessjuka storserbiska mentaliteten försvinner. Det är bara att följa nyheterna så ser man vem det är som hetsar, köper vapen för att rusta sig för krig, provocerar och hotar sina grannar etc. Inte är det Albanien och Makedonien i alla fall.

Och avslutningsvis. Självklart har serberna inte begått några krigsbrott i Kosovo. Det minns vi ju när 800 civila kosovoalbaner helt plötsligt hittades i massgravar utanför Belgrad i Batajnica i ett område där Serbiens anti-teorrorist poliser tränade. Den mest troliga orsaken måste ha varit att de hade smugit sig dit, grävt sina egna gravar och sen skjutit sig själva för att lägga skulden på de stackars serberna som bara försvarade sig. Det kan också ha varit CIA eller brittiska MI6, men absolut inte serberna.
__________________
Senast redigerad av Ominus 2018-04-20 kl. 16:24.
Citera
2018-04-20, 18:04
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ominus
Jag skrev i Kosovo, och du ger mig lite statistik om staden Prizren. Hur som helst hör ni varken hemma i Prizren eller i övriga Kosovo.

Förresten, Shkoder är en jättegammal albansk stad som har funnits betydligt längre än vad serberna har funnits på Balkan. När Shkoder grundades vandrade serberna runt i de iranska bergen.

Fred på Balkan blir det först när den sinnessjuka storserbiska mentaliteten försvinner. Det är bara att följa nyheterna så ser man vem det är som hetsar, köper vapen för att rusta sig för krig, provocerar och hotar sina grannar etc. Inte är det Albanien och Makedonien i alla fall.

Och avslutningsvis. Självklart har serberna inte begått några krigsbrott i Kosovo. Det minns vi ju när 800 civila kosovoalbaner helt plötsligt hittades i massgravar utanför Belgrad i Batajnica i ett område där Serbiens anti-teorrorist poliser tränade. Den mest troliga orsaken måste ha varit att de hade smugit sig dit, grävt sina egna gravar och sen skjutit sig själva för att lägga skulden på de stackars serberna som bara försvarade sig. Det kan också ha varit CIA eller brittiska MI6, men absolut inte serberna.

Är inte Prizen i Kosovo då?

Nåväl här får du en källa för hela kosovo

https://en.wikipedia.org/wiki/Demogr...#Ethnic_groups

Ser inte riktigt hur 1.5% kan vara hälften av 9%?

Skadar finns det tydliga källor att det grundades av serber, här har du ett klipp där en historiker lägger fram alla bevis.

https://www.youtube.com/watch?v=mGaXbGeRgsE


Var ser du Serber som hetsar krig i makedonien? det enda vi ser är Albaner som i gäng attackerar makedonier oprovocerat, sen när det var "färgupploppen" skvätte man bara färg på slaviska monument men inte hända något på Skanderbeg eller era statyer av ledare från WW2 som hjärtligt hjälpte Hitler.


Du kan läsa online om alla sinnessjuka oprovocerade attacker på äldre och unga, Albanerna driver etnisk rensning i makedonien och detta är bara början på ett genocid.


Gällande Kosovo är det du nämner inte fakta, men jag skulle inte bli förvånad om UCK hade börjat skjuta era egna, ni gör vad som helst för att ta land.
Citera
2018-04-20, 18:52
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Är inte Prizen i Kosovo då?

Nåväl här får du en källa för hela kosovo

https://en.wikipedia.org/wiki/Demogr...#Ethnic_groups

Ser inte riktigt hur 1.5% kan vara hälften av 9%?

Skadar finns det tydliga källor att det grundades av serber, här har du ett klipp där en historiker lägger fram alla bevis.

https://www.youtube.com/watch?v=mGaXbGeRgsE


Var ser du Serber som hetsar krig i makedonien? det enda vi ser är Albaner som i gäng attackerar makedonier oprovocerat, sen när det var "färgupploppen" skvätte man bara färg på slaviska monument men inte hända något på Skanderbeg eller era statyer av ledare från WW2 som hjärtligt hjälpte Hitler.


Du kan läsa online om alla sinnessjuka oprovocerade attacker på äldre och unga, Albanerna driver etnisk rensning i makedonien och detta är bara början på ett genocid.


Gällande Kosovo är det du nämner inte fakta, men jag skulle inte bli förvånad om UCK hade börjat skjuta era egna, ni gör vad som helst för att ta land.

Läs vad du citerade från mig. Jag skrev citat "Över hälften av kosovoserberna bor kvar i Kosovo" på ett påstående att det knappt bor serber i Kosovo. Du påstår att jag har fel genom att ge mig statistik från Prizren. Du måste ju vara en riktig stjärna i ditt hemland.

Vad gäller census från 2011 så bojkottade de flesta serber folkräkningen. Vad bojkott betyder kanske jag inte behöver förklara för dig.

Och angående ditt youtubeklipp med någon storserbisk historiker/kuf. Jag förstår inte serbiska men det är totalt ointressant eftersom Shkoder grundades före kristus tid, och då fanns ditt folk utanför Balkan sannolikt någonstans i Iran. De serbiska invandrarna kom till Balkan på 600-talet, dvs efter kristus tid. You do the math.

Genocid är det serberna gjorde i Bosnien, Kosovo och Kroatien.

Okej, så nu var det UCK som transporterade 800 kroppar ända till Batajnica utanför Belgrad och begravde de i massgravar där Serbiens anti-teorrorist polis tränade. Nu har du övertygat oss alla ditt psykfall.
Citera
2018-05-27, 11:45
  #94
Medlem
Albaner är en blandning av turkar och zigenare och som inte ens hör hemma i europa, albanien är ett shithole.
Citera
2018-05-27, 22:51
  #95
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SDAlc
Albaner är en blandning av turkar och zigenare och som inte ens hör hemma i europa, albanien är ett shithole.

Sitter bakom datorn och skriver skit. Ni serber är fega invalider. Men vad ska man förvänta sig från er? Ni Kommer från en kristen arabisk folkgrupp i sydöstra ryssland, därav ert utomeuropeiska utseende (Novak Djokovic ser inte så ”europeisk” ut direkt). Ni har förlorat alla krig ni har börjat och oftast krigar ni mot försvarslösa civila, kvinnor, gravida kvinnor, äldre, barn och foster.

Sakta men säkert, bit för bit krymper zigenarlandet Serbien. Först Slovenien, sen Kroatien, Bosnien, Makedonien, Kosovo, Montenegro och snart även Republiken Vojvodina.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback