Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 23:04
  #43417
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Vad hände?
Vi hade en bra konversation där vi delade lite erfarenheter om ett gemensamt intresse, rätt så långa meddelanden. Sen så började vi prata om hennes hobby mm och så frågade hon om jag hade några. Och som en hygglig person så svarade jag, därefter så dog samtalet ut.
Avslutade inte med någon fråga den här gången, men då vi hade en diskussion så borde samtalet fortsatt om intresset fanns. Men vem vet jag kanske får ett sent svar, några dagar kvar tills det gått en vecka. Dock så blir man lite fundersam, kan det va fel på min hobby (nämner bara de hobbys som jag lägger ner mest tid på) eller lyckas jag inte svara inom rätt tidsspann, ett mysterium må jag säg.

Gillar inte tanken av ett långdistansförhållande, men jag kanske borde bredda mina vyer bortom Sveriges gränser.
Citera
Idag, 10:03
  #43418
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
För oss som varit med redan 2017 då Tinder trots allt fungerade ganska bra är det inga nyheter. Vardagsmat med tväromvändningar, speciellt numera får man anta. Måste vara ren skit nuförtiden.


Ja, det är betydligt värre nu. Världen blir bara sjukare och sjukare. Alla dessa sociala medier förstör människor.
Citera
Idag, 10:05
  #43419
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgelBollen
Vi hade en bra konversation där vi delade lite erfarenheter om ett gemensamt intresse, rätt så långa meddelanden. Sen så började vi prata om hennes hobby mm och så frågade hon om jag hade några. Och som en hygglig person så svarade jag, därefter så dog samtalet ut.
Avslutade inte med någon fråga den här gången, men då vi hade en diskussion så borde samtalet fortsatt om intresset fanns. Men vem vet jag kanske får ett sent svar, några dagar kvar tills det gått en vecka. Dock så blir man lite fundersam, kan det va fel på min hobby (nämner bara de hobbys som jag lägger ner mest tid på) eller lyckas jag inte svara inom rätt tidsspann, ett mysterium må jag säg.

Gillar inte tanken av ett långdistansförhållande, men jag kanske borde bredda mina vyer bortom Sveriges gränser.

Det går fort för kvinnorna. En kvinna frågade om vi skulle "föra samtalet till ett annat format" och jag föreslog sms eller någon annan app än tinder. Sen blev hon tyst och en dag senare skriver hon att hon gått vidare med en annan person och hon önskar mig lycka till.
Citera
Idag, 11:00
  #43420
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Det går fort för kvinnorna. En kvinna frågade om vi skulle "föra samtalet till ett annat format" och jag föreslog sms eller någon annan app än tinder. Sen blev hon tyst och en dag senare skriver hon att hon gått vidare med en annan person och hon önskar mig lycka till.
Man ska nog heller inte tro på alla svar heller. Möjligt att hon inte träffar någon och bläddrar i kortleken dag efter dag. Fönstershoppande kanske är ett sorts nöje - om än jävligt tråkigt i längden.
Citera
Idag, 11:54
  #43421
Medlem
IgelBollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Det går fort för kvinnorna. En kvinna frågade om vi skulle "föra samtalet till ett annat format" och jag föreslog sms eller någon annan app än tinder. Sen blev hon tyst och en dag senare skriver hon att hon gått vidare med en annan person och hon önskar mig lycka till.
Sant, men det var snällt av henne att höra av sig. Då har du i alla fall fått ett svar och kan lämna det bakom dig utan att behöva fundera allt för mycket.
Citera
Idag, 12:11
  #43422
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IgelBollen
Sant, men det var snällt av henne att höra av sig. Då har du i alla fall fått ett svar och kan lämna det bakom dig utan att behöva fundera allt för mycket.
Alldeles oavsett: När det gäller kvinnor så är grubblande mer eller mindre alltid en regel. För övrigt är min tillit till kvinnor på Tinder och främmande människor i allmänhet mycket låg.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback