Citat:
Ursprungligen postat av
stinalisalotta
Nu har jag inte läst hela tråden men jag blev nyfiken på hur det gått för dig? Träffat prinsessan än?
Är även nyfiken på hur gammal du är ungefär?
Jag har spanat in tjejsidan och jag tycker det finns otroligt mycket snygga, vältränade tjejer där.
En reflektion är dock att jag har dumpat killar som är för självgoda. Du säger att det inte finns många i din liga. Många med mig tycker nog att killar kan vara hur snygga som helst men är de dryga och självgoda så blir de otrolig oattraktiva.
Nope inte hittat någon. Använder mest tinder för att ligga med flera just nu eftersom det är väldigt enkelt på det sättet. Tjejer förstår i regel inte vad de har en vettig chans på och inte så sjukt tacksamt att träffa såna man inte kan tänka sig en relation med. Detta vet jag ju självklart redan efter första träffen men man drar ju flosklen att "man får se vad som händer etc". Dock har jag fortfarande kul med vissa så det är ett plus.
Runt 30 är jag.
Absolut, finns jättemånga snygga tjejer, problemet är att så få faktiskt svarar och blir till en dejt även fast man matchar. Jag kanske är torr men har ingen lust att bli komiker heller utan vill väl kunna hålla en normal konversation. Men i regel lyckas jag väl träffa nån som är flickvänssnygg då och då i vart fall så bara vänta på nästa chans och försöka inte fucka upp så kapitalt då. Upplever att det är bäst att dejta tjejer som är cirka 3-6 år yngre. Där har jag statistisk sett störst chans att få till fler dejter. Många i min egen ålder får jag dissen av väldigt tidigt om de är vackra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Undertext
Om jag inte kontrade med en tid var det för att jag redan hade en dejt inplanerad. Gick alltid på en redan planerade dejt innan jag bokade in någon ny oavsett hur intressant mannen verkade. Så precis som CC sa, hade inte något att göra med reserver/förstahandsval osv. utan bara vem som jag spikade planer med först

Stämmer överens med min upplevelse av hur kvinnor i regel fungerar också. Många tar en i taget helt enkelt. Känns ju lite udda att ni kör på först till kvarn men det förklarar varför jag får dissen till fördel för sämre män titt som tätt. Själv dejtar och planerar jag in nya på löpande band, ser ingen poäng med att hålla på sådär eftersom jag till start bara vill träffa tjejen en gång i veckan och jag behöver ligga betydligt mer än så. Då behöver man fler om man inte ska skrämma bort någon som faktiskt kan vara intressant.
Får jag ingen konkret tid från en tjej avslutar jag dock den tråden direkt. Är hon inte taggad på att träffa mig har jag ingen lust heller.