Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-05-19, 18:51
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart1914
Hur lång tid tar det innan klistermärkena kommer?
Förmodligen kommer det ta längre tid för honom att svara än för klistermärkena att komma...
Citera
2016-05-20, 17:15
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwagYolo1337cool
Förmodligen kommer det ta längre tid för honom att svara än för klistermärkena att komma...

Läsförståelse, hört talas om?
Citera
2016-05-20, 19:48
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Läsförståelse, hört talas om?
Har du hört talas om att läsa innan du citerar?

Man ser klart och tydligt att jag informerar honom om att ifall han beställer klistermärkena så kommer paketet att komma innan personen h*n citerade kommer att svara.
Citera
2016-06-02, 21:01
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Beställde för nått år sen, kanske 5 arbetsdagar. Rekommenderar dock absolut inte och köpa där ifrån, kan man lika gärna tejpa pappersbitar, ungefär samma kvalité och nog svårare att riva bort.
Ofta det bara tog 5 dagar, har väntat sen förra veckan nu och dem skriver att dem kommer att skicka klistermärkena den 15onde.
Citera
2016-06-03, 15:39
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart1914
Ofta det bara tog 5 dagar, har väntat sen förra veckan nu och dem skriver att dem kommer att skicka klistermärkena den 15onde.

Hade väl turen och lyckades tajma in ett tryck. USP kom fem arbetsdagar efter beställning hur som. (ish)
Citera
2016-09-07, 21:16
  #42
Avstängd
Jag vet att det är väldigt blandat, men kan inte någob/några dela med sig om hur beställningarna därifrån varit, hör mycket blandade grejer..
Citera
2016-09-08, 04:30
  #43
Medlem
montanamonsters avatar
Hur mycket kostar det?
Citera
2016-09-08, 14:41
  #44
Medlem
Aleopas avatar
Dubbelpost
__________________
Senast redigerad av Aleopa 2016-09-08 kl. 14:53.
Citera
2016-09-08, 14:52
  #45
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av montanamonster
Hur mycket kostar det?


Beror helt på storlek och antal. Trycker du 1000st 5x5cm så blir de runt 300 inklusive frakt.
Kvaliten är vad du betalar för. Beställt där i flera år och jag räknar numera med att kanter och liknande kan vara i fel färg, alltså att de skurit märket någon milimeter fel så din svarta ram kan ha några milimeter vitt runt sig bland annat.
Nu sist fick jag mitt tryck med ett "undertryck" på. Alltså att man kunde se igenom klistermärket och fick en logga av vad jag antar är klistermärkesfilmen under. Irriterande. Dessutomt var där ganska mycket "skit" i märket, såg ut som 2x2mm gråa prickar över hela klibban.
Men ibland kan de gå bra med.

Frakttiden har för mig aldrig varit under 3 veckor.
Citera
2016-11-09, 00:23
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
Beror helt på storlek och antal. Trycker du 1000st 5x5cm så blir de runt 300 inklusive frakt.
Kvaliten är vad du betalar för. Beställt där i flera år och jag räknar numera med att kanter och liknande kan vara i fel färg, alltså att de skurit märket någon milimeter fel så din svarta ram kan ha några milimeter vitt runt sig bland annat.
Nu sist fick jag mitt tryck med ett "undertryck" på. Alltså att man kunde se igenom klistermärket och fick en logga av vad jag antar är klistermärkesfilmen under. Irriterande. Dessutomt var där ganska mycket "skit" i märket, såg ut som 2x2mm gråa prickar över hela klibban.
Men ibland kan de gå bra med.

Frakttiden har för mig aldrig varit under 3 veckor.
Känner du till något bättre alternativ?
Citera
2017-02-09, 14:49
  #47
Medlem
Aleopas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roughed
Känner du till något bättre alternativ?

De beror på vad man är ute efter. Du kan trycka i Sverige skurna hur som helst å väldigt bra detaljer, men de kostar 5kr styck. Ska man ner i pris är Ultrasshop de bästa just nu, men va inte besviken på kvaliten på klistermärket eller att de ramlar av nästa gång de regnar, eller bleknar bort helt efter en svensk sommar.

Blev förrvirad nu. Laddar upp på ultrasshop i CMYK, som sidan säger att man ska, och färgerna ser förjävliga ut, men när jag laddar upp i RBG ser de ut precis som jag vill ha dem. Någon med samma problem?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback