Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-10-10, 15:07
  #13
Medlem
Doviculuss avatar
Jag lånar den här tråden istället för att göra en ny.

Jag har dålig wifi som inte når fram överallt, och jag har funderat på att köpa en sådan här http://www.clasohlson.com/se/N-WiFi-...false#moreinfo

Vet att en kompis har köpt den och han tycks vara nöjd, men när jag bläddrade igenom manualen till produkten så stod det typ att man skulle efter man har installerat repeatern, att man skulle ställa in alla datorer och mobiler så att det kördes genom repeatern. Jag tyckte att det var lustigt.

Så min fråga är om man måste göra det, tycker att det borde bara räcka med den datorn som berörs. (Frågade en tjej på clas ohlsons angående om detta, men hon visste inte)

Tacksam för svar.
Citera
2015-10-12, 23:41
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doviculus
Så min fråga är om man måste göra det, tycker att det borde bara räcka med den datorn som berörs. (Frågade en tjej på clas ohlsons angående om detta, men hon visste inte).

Det borde vara som du skriver, men vet inte om det kan finnas någon baktanke med det de skriver eller om de bara förutsätter att alla enheter skulle få bättre täckning via repeatern. Du kan väl fråga om du får lämna tillbaka på öppet köp om den inte fungerar på det sätt du vill.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback