Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2015-11-14, 11:14
  #73
Medlem
Har fortfarande några Chill Pill från TT (25i-nboh), och hade tänkt att testa dessa. Har lyckats trippa några gånger innan på shrooms och 4-aco-dmt. Då man har läst lite varierade trip-rapporter om just denna substans, skulle det räcka med 1/2 eller 1/3 av en lapp för att se hur det känns? Det blir alltså runt 333-500mcg, om det nu är så att dom är droppade med 1mg. Har dock läst att vissa kan vara ojämna, där vissa är uppmot 2 mg och andra har ingen märkbar effekt.

Hur länge tar det innan tripp börjar? Samt hur länge varar trippen?
Någon som kan jämföra detta motför 4-aco-dmt? Har inte fått så värst mycket visuals från nån av mina trippar hittills, kommer det bli mer med denna substans?

Har även LSD, men känns som effekten kommer sitta i för länge och att det kan bli problem att somna inatt om jag tar det under kvällen!

Tack i förhand!
Citera
2015-11-14, 18:50
  #74
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firesly
Har fortfarande några Chill Pill från TT (25i-nboh), och hade tänkt att testa dessa. Har lyckats trippa några gånger innan på shrooms och 4-aco-dmt. Då man har läst lite varierade trip-rapporter om just denna substans, skulle det räcka med 1/2 eller 1/3 av en lapp för att se hur det känns? Det blir alltså runt 333-500mcg, om det nu är så att dom är droppade med 1mg. Har dock läst att vissa kan vara ojämna, där vissa är uppmot 2 mg och andra har ingen märkbar effekt.

Hur länge tar det innan tripp börjar? Samt hur länge varar trippen?
Någon som kan jämföra detta motför 4-aco-dmt? Har inte fått så värst mycket visuals från nån av mina trippar hittills, kommer det bli mer med denna substans?

Har även LSD, men känns som effekten kommer sitta i för länge och att det kan bli problem att somna inatt om jag tar det under kvällen!

Tack i förhand!

Jag har inte provat just chillpill själv eftersom det va snack om att dom hade dålig eller snarare svag effekt.
Men köpte på mig av TTs 25i-Nboh med DNA blottern och dom tog rätt hårt emellanåt. Älskar dom.
Denna substans har gett mig mer visuals än dom flesta andra iaf om man jämför med doser.
Kan inte heller säga hur stor del du ska ta men du kommer nog typ trippa like länge som på LSD lapparna.
Ev. att LSD håller i sig längre men generellt sett brukar väl dom flesta sitta i 4-8 timmar, där 2-4 sista timmarna är after effects. Men det skiljer såklart kraftigt. Vad för doser har du kört på svamp o 4-Aco-DMT?

Det kan ju va så att du är lite tåligare och därför behöver mer för att få ordentliga visuals. Du äter ingen medicin?
Du borde börja få effekt inom 40 min, men troligen inom 20 min. Det brukar jag få av Nbome/Nboh.

Sorry att jag inte kunde svara på så mycket, men jag vet att denna tråden är hyffsat död så tänkte att det va bättre med mitt svar än inget, eller ett som du får vänta länge på.
Citera
2015-11-15, 18:03
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Jag har inte provat just chillpill själv eftersom det va snack om att dom hade dålig eller snarare svag effekt.
Men köpte på mig av TTs 25i-Nboh med DNA blottern och dom tog rätt hårt emellanåt. Älskar dom.
Denna substans har gett mig mer visuals än dom flesta andra iaf om man jämför med doser.
Kan inte heller säga hur stor del du ska ta men du kommer nog typ trippa like länge som på LSD lapparna.
Ev. att LSD håller i sig längre men generellt sett brukar väl dom flesta sitta i 4-8 timmar, där 2-4 sista timmarna är after effects. Men det skiljer såklart kraftigt. Vad för doser har du kört på svamp o 4-Aco-DMT?

Det kan ju va så att du är lite tåligare och därför behöver mer för att få ordentliga visuals. Du äter ingen medicin?
Du borde börja få effekt inom 40 min, men troligen inom 20 min. Det brukar jag få av Nbome/Nboh.

Sorry att jag inte kunde svara på så mycket, men jag vet att denna tråden är hyffsat död så tänkte att det va bättre med mitt svar än inget, eller ett som du får vänta länge på.

Det uppskattas verkligen. Jag har väl tagit doser mellan 25-30mg 4-aco-dmt, kände bra med eufori och ganska kraftig mindfuck, men visuals har som aldrig kommit iväg mer än att saker börjar "andas" och att man hittar mönster vart man än kollar. Har varit lite orolig att testa 25i efter vad man har läst om 25i-Nbome. På andra sidan känns dom säkra/hyfsat bekväma i mindre doser.
Citera
2015-11-15, 19:00
  #76
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firesly
Det uppskattas verkligen. Jag har väl tagit doser mellan 25-30mg 4-aco-dmt, kände bra med eufori och ganska kraftig mindfuck, men visuals har som aldrig kommit iväg mer än att saker börjar "andas" och att man hittar mönster vart man än kollar. Har varit lite orolig att testa 25i efter vad man har läst om 25i-Nbome. På andra sidan känns dom säkra/hyfsat bekväma i mindre doser.

Personligen tycker jag inte det är några doser som ger så mycket, men för dom första tripparna är det rätt lagom doser. Jag började köra på 4-Aco-DMT runt Februari 2014 tror jag och missbrukade den och andra droger en stund, så min tollerans har skjutit i höjden. Så senast jag körde den ensamt tog jag 130mg oralt, det kan jag säga va kraftigt och jävligt nice. Kanske inget du bör testa direkt efter dina 25-30mg, men börja öka lite grann.

Jag var också väligt försiktig med Nbome/Nboh i början pga dess rykte. Men jag körde en blandning på min sista
25i-Nboh tillsammans med 4-Aco-DMT och lite Methallylescaline för ett par veckor sen.

Helt otroligt nice trip. Rapport finns här: (FB) 25I-Nboh + 4-Aco-DMT + Methallylescaline - Dom vackraste hallucinationerna hittills

Jag har inte vågat blanda förrut just för dess rykte men jag hade faktiskt mindre vasikonstriktion vid blandningen än vid kombon.
Citera
2015-11-19, 08:57
  #77
Medlem
Hur pass länge sitter eftereffekterna i?
Är det möjligt att ta 25i-nboh tex imorgon-kväll, och vara tillbaks på baseline mitt på dagen på lördag? Eller känner man sig fortfarande hängig eller slö?

Pratar inte om några jättedoser, utan 500ug-1mg. Har hört att NBOH har kortare halveringstid/verkningstid än nbome.
Citera
2015-11-19, 13:51
  #78
Medlem
krippelleloppers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firesly
Hur pass länge sitter eftereffekterna i?
Är det möjligt att ta 25i-nboh tex imorgon-kväll, och vara tillbaks på baseline mitt på dagen på lördag? Eller känner man sig fortfarande hängig eller slö?

Pratar inte om några jättedoser, utan 500ug-1mg. Har hört att NBOH har kortare halveringstid/verkningstid än nbome.

Efter några timmars sömn tycker jag att man är helt återställd!

Läs gärna min första tripp på 25i/25c nBOME
Citera
2015-11-19, 14:29
  #79
Medlem
psychoticbreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krippellelopper
Efter några timmars sömn tycker jag att man är helt återställd!

Läs gärna min första tripp på 25i/25c nBOME

Jag håller med, däremot tryptaminer tycker jag gör en segare dagen efter.
Citera
2015-11-20, 13:41
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psychoticbreak
Jag håller med, däremot tryptaminer tycker jag gör en segare dagen efter.
Låter lovande! Är fortfarande osäker om vi ska köra 1mg direkt eller om det blir för mycket? Av vad jag har läst så är NBOH lite svagare än NBOMe vid samma mängd, så en lapp kanske fungerar bra? Har som sagt lite erfarenheter av 4-aco-dmt och svamp, men tror ni att 1mg skulle funka?
Citera
2017-06-08, 19:45
  #81
Medlem
Fan va kul hittade såna här ja glömt av misstag.
Antar att dom är lika olagliga som riktiga lappar
Citera
2017-06-15, 10:20
  #82
Medlem
sparade på mig en karta såna men aldrig kunnat njuta av dom pga daglig benzotorsk
känns så surt o sitta på något gott man inte kan ta eller bli av med lagligt eftersom dom är klassade
sen länge.
Citera
2017-08-07, 02:30
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trocasmoke
sparade på mig en karta såna men aldrig kunnat njuta av dom pga daglig benzotorsk
känns så surt o sitta på något gott man inte kan ta eller bli av med lagligt eftersom dom är klassade
sen länge.

Vill du inte ha dom så kan du ju skänka bort dom till mig ^^ haha

(Måste bara flika in här för annars får jag väl en varning igen)
NEJ jag försöker INTE KÖPA/SÄLJA NÅGOT så moderator kan lägga ner sin häxjakt dirrekt)


Saknar dessa lappar lite. Va lite som en LSD light för fick verkligen ingen mindfuck på dom och fina CEV'S fick jag med, dock va inte OEV's något att hurra över så skulle kunna tänka mig att denna skulle vara Nice att blanda med 4-aco-met för att färga på det hela lite
__________________
Senast redigerad av Scoones 2017-08-07 kl. 02:35.
Citera
2017-08-08, 08:28
  #84
Medlem
forfoxsakes avatar
Ätit ett gäng såna här men spolade resten. Gav inte mycket helt enkelt. 25I-NBOMe var ju kul någon gång men riktiga lysergamider knullar allt detta Kalle Anka-knark på kåken.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback