Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-11-07, 10:47
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonsofsthlm
hur mycket bitcoins handlade de om så du outade han som du gjorde?

Det är ingen outning. Sebastian drev ett lagligt företag helt öppet men sen gick han in i väggen... kan man säga...
Nu verkar han ha rett ut allt och gjort rätt för sig. Sebastian själv verkar vara den som tagit mest skada. Trist alltihopa.
Citera
2015-12-05, 02:06
  #14
Medlem
Detta är ett sent inlägg, men jag har ca 10.000 i kr på kapiton. Gjort en polisanmälan, men de säger att de inte kan göra något eftersom det inte är ett brott begånget p g a att han sjuk. Företaget Jens+ har tagit över förvaltningen, men de skiter fullständigt i kunderna.
Citera
2015-12-05, 02:34
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strn
Detta är ett sent inlägg, men jag har ca 10.000 i kr på kapiton. Gjort en polisanmälan, men de säger att de inte kan göra något eftersom det inte är ett brott begånget p g a att han sjuk. Företaget Jens+ har tagit över förvaltningen, men de skiter fullständigt i kunderna.

Sebastian har tagit livet av sig. Så det blir nog inte mycket av en polisanmälan. Sedan har det väl gått över ett år sedan företaget lades ner, jag tvivlar på att det finns kvar några pengar att betala ut.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback