Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-14, 11:33
  #229
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktatorn
Nej, det du skriver stämmer inte. Ledningen trodde förstås att det faktiskt var äkta likes, och firade därför.

För övrigt är det bara hjältar som vågar skända den svenska flaggan, nu när nationalister får härja fritt. Varför ska man bry sig om flaggor, över huvud taget? Jag känner mig inte kränkt om någon eldar vare sig den svenska flaggan, eller någon arabflagga.
därför att den svenska flaggan är våran frihetssymbol. Och skändar man den skändar man alla svenskar som slagits dött och kämpat i hundratals år för vår gemensamma trygghet och shälvbestämmande.

Så ge fan i vår flagga.
Citera
2014-07-14, 14:52
  #230
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
därför att den svenska flaggan är våran frihetssymbol. Och skändar man den skändar man alla svenskar som slagits dött och kämpat i hundratals år för vår gemensamma trygghet och shälvbestämmande.

Så ge fan i vår flagga.

Nej. Jag är pursvensk och jag är inte skändad.

Bränn flaggor bara. Jag bryr mig inte.
Citera
2014-07-14, 15:36
  #231
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktatorn
Nej, det du skriver stämmer inte. Ledningen trodde förstås att det faktiskt var äkta likes, och firade därför.

För övrigt är det bara hjältar som vågar skända den svenska flaggan, nu när nationalister får härja fritt. Varför ska man bry sig om flaggor, över huvud taget? Jag känner mig inte kränkt om någon eldar vare sig den svenska flaggan, eller någon arabflagga.


Tror faktiskt inte ens att folket på Fi är så korkade, men man vet ju aldrig. Hoppar man upp från 80k till 100 000 på några dagar klart att man fattar att något inte är korrekt. Men som sagt dagarna efter så kampanjade man, kändes helt klart som kampanjmaterialet redan var klart innan man köpte tiotusentals likes.

Fi bränner pengar och bränner flaggor, håll extremisterna borta från riksdagen!
Citera
2014-07-14, 21:18
  #232
Avstängd
Nu har antalet likes från Turkiet nått en nivå så det numera är FIs största målgrupp. Kommer störa deras distribution av nyheter på Facebook

STATISTIK FÖR STÖRST ENGAGEMANG:
OrtIstanbul, Istanbul
Åldersgrupp 18-34 år

https://www.facebook.com/feministisktinitiativ/likes
Citera
2014-07-19, 16:04
  #233
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsa
Nu har antalet likes från Turkiet nått en nivå så det numera är FIs största målgrupp. Kommer störa deras distribution av nyheter på Facebook

STATISTIK FÖR STÖRST ENGAGEMANG:
OrtIstanbul, Istanbul
Åldersgrupp 18-34 år

https://www.facebook.com/feministisktinitiativ/likes
Pinsamt...
Citera
2014-08-15, 14:55
  #234
Medlem
Ni har missförstått det här. FI och Mp är utsatta för spam. De är offer.
http://www.di.se/artiklar/2014/8/15/...like-attacker/

Citat:
Fi har tidigare utsatts för en attack från Turkiet som ökade antalet gillamarkeringar i mindre utsträckning
Be nu om ursäkt för ert missriktade klander.


Visst blir man imponerad av den djupa kompetensen hos folket på Resume.
__________________
Senast redigerad av Gromph 2014-08-15 kl. 15:11.
Citera
2014-08-15, 19:48
  #235
Avstängd
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromph
Ni har missförstått det här. FI och Mp är utsatta för spam. De är offer.
http://www.di.se/artiklar/2014/8/15/...like-attacker/


Be nu om ursäkt för ert missriktade klander.


Visst blir man imponerad av den djupa kompetensen hos folket på Resume.

Konstigt, när Åkesson blev utsatt för detta så uttryckte media inte sig riktigt på samma sätt, vad beror det på?
Citera
2014-08-15, 22:45
  #236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Konstigt, när Åkesson blev utsatt för detta så uttryckte media inte sig riktigt på samma sätt, vad beror det på?
Han är inte feminist.
Citera
2014-08-15, 23:49
  #237
Medlem
Pusssys avatar
Fan vad dåligt gjort av Fi
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback