Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-02, 13:14
  #133
Medlem
seriouslyfuckedups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugelipsskinnyhips
Hade ni kunnat tänka er att ha en trekant där en annan man får delta i din och din flickväns sexakt? Hur ser ni på motsvarande form av trekant (dvs. Din flickvän, annan tjej och du)? Motivera om det känns vettigt

Tilläggsfråga: Ni som anser att det är okej med 2 tjejer men inte med 2 män: tycker ni att tjejen borde tycka det är mer acceptabelt med 2 tjejer än vad ni tycker det är med 2 män?

Ni som anser att det är okej med 2 män men inte 2 tjejer (tvekar dock på att det är lika vanligt): motsvarande frågeställning

Förstår inte alls tjusningen i det, vill inte se en naken man med stånd. Så det går fetbort och kommer aldrig inleda ett förhållande med en tjej som vill testa det. Fantasier är en sak, vilja en annan. En sådan tjej saknar på nåt sätt värde för har ingen bra bild av män som tänder på dylikt sex.

2 tjejer är OK, skulle gärna ha en bitjej som kan tänka sig trekanter. Sen hade jag inte brytt mig om hon träffade kvinnor på egen hand, tvärtom känns det sexigt och tabu. Så tycker att ifall hon träffar tjejer själv så väger det upp att jag ibland får ha en extra tjej men hon inte en extra man. Dessutom så tror jag väl att om en bitjej är ihop med en kille så saknar hon väl mest andra tjejer...

Jag kollar ytterst sällan på porr med flera män men väldigt ofta med två eller flera tjejer. Ibland lesbiskt.
Citera
2018-08-02, 14:22
  #134
Avstängd
Kick88s avatar
Nja... Du skriver "2 män". Är jag involverad i det?

Jag säger nog nej. Att upprätthålla en bra kärleksrelation är svårt nog.
Citera
2018-12-07, 12:38
  #135
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hugelipsskinnyhips
Hade ni kunnat tänka er att ha en trekant där en annan man får delta i din och din flickväns sexakt? Hur ser ni på motsvarande form av trekant (dvs. Din flickvän, annan tjej och du)? Motivera om det känns vettigt

Tilläggsfråga: Ni som anser att det är okej med 2 tjejer men inte med 2 män: tycker ni att tjejen borde tycka det är mer acceptabelt med 2 tjejer än vad ni tycker det är med 2 män?

Ni som anser att det är okej med 2 män men inte 2 tjejer (tvekar dock på att det är lika vanligt): motsvarande frågeställning

Absolut. Hellre än MMF med min flickvän (där jag är en) än med en tjej till. Som en början.

Men jag fantsierar också (även min flickvän, plus att vi ser nästan bara sådan porr tillsammans) där det är tre killar upp till många killar och en tjej.

En otroligt upphetsande grej, tanken att få se sin tjej njuta och ta emot så mycket som hon vill (på sina och våra villkor, förstås).
Citera
2018-12-07, 12:45
  #136
Medlem
ReiseReises avatar
Kanske. Beror på vem killen är. Förutsättning är att jag inte känner personen (eller iallafall väldigt lite). Sedan förväntar jag mig även att min tjej ska gå med på samma sak fast med en extra tjej.

Skulle vara ganska hett att se sin tjej bli tagen både framme och bak, och dubbelt. Jag har inte svårt för att skilja mellan sex och kärlek, och gillar gärna att pröva på så mycket som möjligt i livet.
Citera
2018-12-07, 12:50
  #137
Moderator
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugelipsskinnyhips
Hade ni kunnat tänka er att ha en trekant där en annan man får delta i din och din flickväns sexakt? Hur ser ni på motsvarande form av trekant (dvs. Din flickvän, annan tjej och du)? Motivera om det känns vettigt

Tilläggsfråga: Ni som anser att det är okej med 2 tjejer men inte med 2 män: tycker ni att tjejen borde tycka det är mer acceptabelt med 2 tjejer än vad ni tycker det är med 2 män?

Ni som anser att det är okej med 2 män men inte 2 tjejer (tvekar dock på att det är lika vanligt): motsvarande frågeställning
Helt ok. Båda varianterna. Och fler med. Ju fler desto roligare anser jag
Citera
2018-12-07, 13:02
  #138
Medlem
Araztras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Har provat MMF, MFF och MMFF ett antal gånger, och föredrar utan tvekan MFF.
Den enkla anledningen är att jag tänder på kvinnor och inte en annan jävla snubbe. Jag kickar helt enkelt inte på att se en annan man (eller dennes kuk, punk, eller håriga rygg) när jag har sex.

Nej jag begriper inte heller varför en man vill dela sin kvinna och säng med en annan man. Känns mer "normalt" är vilja ha två kvinnor.
Citera
2018-12-08, 12:47
  #139
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugelipsskinnyhips
Hade ni kunnat tänka er att ha en trekant där en annan man får delta i din och din flickväns sexakt? Hur ser ni på motsvarande form av trekant (dvs. Din flickvän, annan tjej och du)? Motivera om det känns vettigt

Tilläggsfråga: Ni som anser att det är okej med 2 tjejer men inte med 2 män: tycker ni att tjejen borde tycka det är mer acceptabelt med 2 tjejer än vad ni tycker det är med 2 män?

Ni som anser att det är okej med 2 män men inte 2 tjejer (tvekar dock på att det är lika vanligt): motsvarande frågeställning

Känns äckligt, isåfall bara en 3-kant mellan mig och 2 tjejer.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback