Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 8
  • 9
2022-06-04, 19:37
  #97
Medlem
uman231s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martin24
Jag hann tyvärr aldrig testa den publika versionen innan den stängdes. Såg nu här i tråden att du släppte den i december 2016 och stängde i juli 2017. Jag upptäckte inte uwtd sidan och blev medlem förrän 2018 så det var därför jag missade den. Men häftigt att det fortfarande funkar än idag.
Kan stämma va efter det jag slutat med elib programmet iaf
Citera
2022-06-04, 20:21
  #98
Medlem
Tjabos avatar
Om någon sitter på en bra och fungerande lösning för t ex Storytel så är jag väldigt intresserad.
Citera
2022-06-04, 22:42
  #99
Medlem
Martin24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjabo
Om någon sitter på en bra och fungerande lösning för t ex Storytel så är jag väldigt intresserad.

Jag vill inte inte skriva i detalj hur jag gjorde på grund av att det då kommer missbrukas alldeles för mycket om jag gör det (som med Umans program tidigare). Men en liten hint för att hitta lösningen är att läsa vad som skrivits tidigare i denna tråd och sen titta i webbläsarens utvecklingsverktyg.

Det är precis som Uman skrev, om man är lite påhittig kan man lösa det.
Citera
2022-06-05, 19:43
  #100
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uman231
Det går precis lika bra än bara man är lite påhittig

Tycker jag är påhittig. Men inte tillräckligt. Är duktigt på IT överlag men väldigt dålig när det kommer till denna typ av saker.

Ditt program med url och en txt fil med användarnamn och lösen låter jäkligt intressant hur du lyckas lösa det.

Känner inget behov av att ha programmet men är nyfiken på "lösningen" Senast jag drog ner en ljudbok var 2019. Omgiven av Idioter och de andra böcker han släppt.

Nu är jag ute efter "Elefanten som så gärna ville sova" min grabb somnar till den väldigt lätt.

Så grundproblemet jag har är att storytel inte finns på google home högtalare. Så vill ha den i mp3 och casta den på det sättet.
Citera
2022-06-05, 20:01
  #101
Medlem
Storytel har stöd för Chromecast, i alla fall om du kör Android.
Citera
  • 8
  • 9

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback