Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-12, 11:45
  #181
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Kan du leda ditt påstående i bevis och förklarar vad som är "nazistiskt" respektive "antisemitiskt"?

Läs lite definitioner då och bilda dig.
Citera
2014-12-12, 12:11
  #182
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Läs lite definitioner då och bilda dig.
Var du en besvärlig elev i Yeshivan?

Vi tar hela mitt inlägg - som du av nån outgrundlig anledning inte tycks vilja kännas vid:

"Jag har inga svårigheter om en idiot kallar mig idiot. Fortsätt du om det är en genväg till orgasm för dig, MasturBate!

Däremot så är det både ohederligt och irriterande när en debattör påstår saker utan grund. Som detta (den undermåliga svenskan kan förstås leda till andra tolkningar än den jag gjort och jag ber om ursäkt i förväg om så skulle vara fallet):

"ALLA som förintelseförnekare som andra förnekare använder sig av som källor är nazister och/eller anti-semiter."

Kan du leda ditt påstående i bevis och förklarar vad som är "nazistiskt" respektive "antisemitiskt"?"


Kan man förvänta sig en hederlig respons enligt vanliga debattkriterier?
Citera
2014-12-12, 12:54
  #183
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Kan man förvänta sig en hederlig respons enligt vanliga debattkriterier?

Förnekarnas metoder är allt annat än hederliga. Och det påståendet har jag inte heller för avsikt att "bevisa".
Citera
2014-12-12, 12:58
  #184
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Förnekarnas metoder är allt annat än hederliga. Och det påståendet har jag inte heller för avsikt att "bevisa".
"Just what I thought!"

Du vräker ur dig en massa overifierad dynga du sedan inte låtsas om och ingen vid sina sinnens fulla bruk förväntar sig att du ska bevisa ett jota av din rappakalja. Ha en bra dag och glöm inte dra upp byxorna när du reser på dig.
Citera
2014-12-12, 15:01
  #185
Medlem
MasterBaits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
"Just what I thought!"

Du vräker ur dig en massa overifierad dynga du sedan inte låtsas om och ingen vid sina sinnens fulla bruk förväntar sig att du ska bevisa ett jota av din rappakalja. Ha en bra dag och glöm inte dra upp byxorna när du reser på dig.

Bla bla bla. Ha en bra dag du med.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback