Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-01-11, 17:18
  #13
Avstängd
Snoopiesnoop3 skrev:
Citat:
jojo men fö att tråden inte ska paperskorgas eller hamna i konspirationer/sionism så undrar jag vad Antivästerländsk judisk domare bevisar att USA inte är en demokrati är för något vad menar du med demokrati, du syftar på d 60% i Detroit d elle?
Ja, det gör jag. Majoriteten av den amerikanska delstaten Michigans befolkning röstade emot homosexuella "äktenskap", men den judiske domaren Bernard Friedman struntade i detta och tvingade folket att acceptera bögdyngan.

Judeskurkarna gaggar alltid om hur viktigt det är med demokrati, men så fort demokratin producerar ett resultat som går emot deras planer så skrotar de den. Det här är endast ett av många exempel.
Citat:
å på vilket sett e han "antivästerlänsk"?
Jag vet inte om de flesta känner till detta, men homosexualitet betraktades (med rätta) som en sinnessjukdom i det traditionella västerländska samhället, inte bara av vanligt folk, utan även av psykiatrer. Det var först i modern tid som bögeri normaliserades av judar i syfte att förstöra traditionella västerländska värderingar. Jag bevisade detta i min tråd Judens roll i normaliseringen av bög- och transdyngan.
Citera
2015-01-11, 22:49
  #14
Medlem
Bombastiskts avatar
Varför så mycket hat kring ett enkelt juridiskt klargörande? CIVILT äktenskap för bögar handlar bara om att de som lever i ett parförhållande också ska kunna ta del av det som staten erbjuder i form av en del lagar som handlar om förhållanden, arv etc. Om det är namnet "marriage" du inte gillar att det kallas så kan du översätta det till partnerskap eller nåt. Hur du än ser det så är faktiskt USAs bögar också medborgare och den amerikanska konstitutionen förklarar att staten ska behandla alla medborgare lika. Varför ska bögar som lever i ett parförhållande inte ha samma juridiska rättigheter som vanliga människor? Kyrkor har fortfarande rätten att vägra viga bögar så gud tar nog inte illa upp om du trodde det.

Det är det som är så härligt med ett liberalt samhälle. Om vissa män vill knulla andra män i röven så är de fria att göra det i sitt eget hem samtidigt som du kan stå på ett torg och förkasta deras beteende medans vanligt folk himlar med ögonen åt dig och inte ägnar en tanke åt bögparet. Och staten behandlar er helt lika genom att inte bry sig om någon av er. Det finns vissa städer/byar i USA, och kanske Sverige, där det inte bor några bögar för att folk vet om att alla ogillar dem där. Du är välkommen att flytta dit om du känner för att slippa bögeri i din vardag.
Citera
2015-01-12, 23:23
  #15
Avstängd
Här har vi ännu en antivästerländsk judisk domare. Den här gången handlar det om Richard Mark Gergel som har blockerat en lag i delstaten South Carolina vars syfte är att motverka olaglig invandring. Juden Gergel tycker tydligen att olaglig invandring från tredje världen till USA är bra.

Länk:

http://edition.cnn.com/2011/12/22/ju...migration-law/

Här ser vi hur de subversiva judarna går till väga. De använder sitt enorma inflytande i den västerländska median för att sprida bög- och mångkulturpropaganda, för att få västerlänningar att acceptera destruktiv PK-dynga som bögeri och invandring från tredje världen, och om det inte fungerar, om folket gör motstånd och röstar fram lagar som är i samklang med det traditionella västerländska samhället, då skrotar judiska domare helt enkelt dessa lagar.

USA är inte en demokrati, utan en judeokrati.
Citera
2015-01-14, 00:11
  #16
Avstängd
Här har vi ännu en antivästerländsk judisk domare, Richard Posner, vars judiska ursprung man kan läsa om på Jewish Virtual Library:

http://www.jewishvirtuallibrary.org/...6_0_16025.html

Den här juden påstås vara "konservativ", men det hindrar inte honom från att tvinga två amerikanska delstater, Indiana och Wisconsin, att acceptera skitpackarnas "äktenskap", vilket vi kan läsa om i följande artikel i Business Insider:

A Conservative Judge Did A Stunning About-Face On Gay Marriage
Citat:
Americans have changed their minds about same-sex marriage since the 1990s and so has Judge Richard Posner, the latest federal judge to conclude that laws prohibiting it are unconstitutional.
http://www.businessinsider.com/how-r...arriage-2014-9

Skribenten Jonathan Friedman (gissa hans etnicitet) inleder artikeln med orden "Americans have changed their minds about same-sex marriage", men det är struntprat då folket fortfarande förkastar bögdyngan; det är ju därför som judiska domare tvingas ingripa och skrota lagar som är i samklang med det traditionella västerländska samhället, vilket jag dokumenterat i den här tråden.
Citera
2015-01-14, 00:22
  #17
Medlem
HerroFruBolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folklorist
Vad tycker ni om detta, kära Flashback-användare? Är det bra eller dåligt att den judiske domaren Friedman struntar i folkets vilja? Och vad tycker ni om det faktum att judar är överrepresenterade i spridningen av bögdyngan och dylika perversioner? Jag är intresserad av era synpunkter.
Ditt antisemitiska dravel hoppar jag över, men förklara vad en domares beslut har att göra med USA:s konstitution, som av alla demokratier erkänns som demokratisk?
Juridiskt felaktiga beslut brukar annars rättas till av högre instans.
Citera
2015-01-16, 00:02
  #18
Avstängd
HerroFruBoll skrev:
Citat:
Ditt antisemitiska dravel hoppar jag över,
Den här patetiska kommentaren säger mer om dig än om mig.
Citat:
men förklara vad en domares beslut har att göra med USA:s konstitution, som av alla demokratier erkänns som demokratisk?
Juridiskt felaktiga beslut brukar annars rättas till av högre instans.
Tror du verkligen att USA:s grundare, de så kallade Founding Fathers, ville ha homosexuella "äktenskap" och "Gay Pride"-parader där bögar dricker urin och har sex ute på gatan? Svar: nej. Och inte majoriteten av dagens amerikaner heller, åtminstone inte i vissa delstater. Det är subversiva, antivästerländska judar som tvingar det amerikanska folket att acceptera bögdyngan, vilket jag bevisat i den här tråden.

Himmler skrev:
Citat:
Och gay huvudstaden i Mellanöstern är Folklorist? Teheran, Bagdad, eller Mecka? Nej.... rätt svar är Tel Aviv. Så ditt snack om att judar vill förstöra västvärlden med homosexualitet och andra hemskheter stämmer ju inte riktigt med tanke på att Israel är det enda landet i regionen där homosexualitet inte är straffbart.
Det som judarna gör kallas för terraformering; de försöker göra Västvärlden beboelig för sitt folk genom att förvandla den till en kloak som återspeglar deras värld, en värld där perversioner som bögeri, pedofili etc., betraktas som normalt. Det låter givetvis vansinnigt, men jag har bevisat att det är så i mina judetrådar här på Flashback.

Tycker du att västerlänningar borde acceptera dessa vidrigheter i sina länder bara för att judar tycker om dem?
Citera
2015-09-20, 22:35
  #19
Avstängd
Bombastiskt skrev:
Citat:
Det är det som är så härligt med ett liberalt samhälle. Om vissa män vill knulla andra män i röven så är de fria att göra det i sitt eget hem samtidigt som du kan stå på ett torg och förkasta deras beteende medans vanligt folk himlar med ögonen åt dig
Ja, den här "lev och låt leva"-filosofin låter bra, men judarna nöjer sig inte med det; de vill trycka upp bögdyngan i ansiktet på normala människor, de vill tvinga alla att acceptera de depraverade skitpackarnas sjuka livsstil och odrägliga beteende. Låt mig ge dig ett exempel på detta:

Kevin O'Connor och hans dotter Crystal äger en pizzeria i en småstad i USA. En dag blev de tillfrågade om de skulle vara villiga att servera pizzor på ett homosexuellt bröllop, och eftersom de är kristna så svarade de nej.

Mediajudarna och deras depraverade homosexuella lakejer satte igång en hatkampanj mot Kevin och hans dotter, vilket ledde till att de fick dödshot av sjuka PK-skithögar, vilket skrämde den unga Crystal väldigt mycket. Allt detta gjorde att de tvingades stänga sin pizzeria.

Det sägs att det är majoriteten som bestämmer i demokratiska länder som USA, men om det är på det viset, hur kan två små minoriteter, det judiska samfundet och det homosexuella samfundet, som endast utgör ett par procent av USA:s befolkning, diktera hur 320 590 000 amerikaner ska tycka, tänka, leva och arbeta? Är detta frihet och demokrati? Är det rätt att två kristna människor ska få sitt företag, och möjligtvis även sina liv, förstörda bara för att de inte vill få den vidriga "LGBT"-dyngan upptryckt i sina ansikten?

Normala amerikaner blev äcklade av den här hatkampanjen så de beslöt sig för att samla ihop pengar till Kevin O'Connor och hans dotter Crystal, och de fick ihop minst 842 000 dollar, vilket man kan läsa om i följande tidning:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-3033049/Full-house-Indiana-pizza-parlor-reopens-owners-840-000-donations-saying-won-t-cater-gay-weddings.htm l

Här ser vi än en gång att judarna inte representerar (det icke-judiska) folket.
Citera
2015-09-27, 05:42
  #20
Medlem
Det har redan behandlats av Högsta Domstolen, som slog fast att under 14th Amendment så är samkönade äktenskap en konstitutionell rättighet.

http://www.forbes.com/sites/danielfi...utional-right/

Ta av er foliehatten gott folk, för det är uppenbart att Michigans förbud var emot deras konstitution. Jag bryr mig inte särskilt mycket om sakfrågan i sig, men det är knappast någon konspiration som ni verkar tro.
Citera
2015-09-28, 22:01
  #21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PuffaRoll
Det har redan behandlats av Högsta Domstolen, som slog fast att under 14th Amendment så är samkönade äktenskap en konstitutionell rättighet.

http://www.forbes.com/sites/danielfi...utional-right/

Ta av er foliehatten gott folk, för det är uppenbart att Michigans förbud var emot deras konstitution. Jag bryr mig inte särskilt mycket om sakfrågan i sig, men det är knappast någon konspiration som ni verkar tro.
Ja, det är så mina "motdebattörer" går till väga: de postar sin pro-judiska dynga och struntar i mina långa inlägg som motbevisar dem. Men låt oss återgå till verkligheten:

Den här tråden krossar en mycket vanlig och farlig judelögn: att västerlänningarna har accepterat PK-dyngan (bögeri, invandring från tredje världen etc.) som mediajudarna hela tiden pumpar ut. Att inte fler personer protesterar offentligt mot det här vansinnet beror på att folk som har politiskt inkorrekta åsikter blir utfrysta, avskedade från sina jobb, misshandlade och fängslade så därför håller de tyst, men när det gäller att rösta fram lagar, det vill säga när de kan uttrycka sina åsikter i röstbåset utan att riskera att bli upptäckta av tankepolisen, då visar de vad de verkligen tycker.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback