2014-06-23, 23:24
Medlem
Ostkroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av porten
Kan du bara lägga 1 * så att man förstår, det är fortfarande ett antal namn man kan utgå ifrån.
Vill inte riktigt outa än ifall det nu råkar vara fel person men ett förnamn kan jag iaf bjuda på...
J*sef, så har ni hela förnamnet.

Fortfarande helt dött på hans FB och inget svar på vart han är, ligger han på sjukan tro? Eller sitter han häktad?
Citera
2014-06-23, 23:41
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostkrok
Vill inte riktigt outa än ifall det nu råkar vara fel person men ett förnamn kan jag iaf bjuda på...
J*sef, så har ni hela förnamnet.

Fortfarande helt dött på hans FB och inget svar på vart han är, ligger han på sjukan tro? Eller sitter han häktad?

Låter som om han fick en hel del skador så han ligger väl fortfarande och tar igen sig?
Senast redigerad av Uniko 2014-06-23 kl. 23:46.
Citera
2014-06-23, 23:46
Medlem
Ostkroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniko
Låter som om han fick en hel del skador så har ligger väl fortfarande och tar igen sig?
Jo, fast vet ju fortfarande inte ifall J*sef är BO eller misstänkt GM, så får väl se ifall någon som råkar veta mer kan bekräfta detta.
Citera
2014-06-23, 23:47
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Jo, fast vet ju fortfarande inte ifall J*sef är BO eller misstänkt GM, så får väl se ifall någon som råkar veta mer kan bekräfta detta.

Ah, okej, missförstod. Jag är inte från svängarna men har släkt där jag kollade med förut, tror inte dom känner offret heller, men det sprids väl lite rykten antar jag. Får se vad man får reda på!
Citera
2014-06-24, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyJob
Exakt min tanke också, folk blir misshandlade och dödade för små saker nuförtiden, skrämmande.
Dödad för en femma är väl att ta i, men misshandla måste man göra om man vill ha någon chans som langare. Om man låter sig bli blåst om och om igen kommer det aldrig sluta och då kan man lika gärna lägga ner. Nackdelen med att inte kunna skicka kronofogden eller polisen på tattarkunder.
Senast redigerad av hustlerinc 2014-06-24 kl. 00:42.
Citera
2014-06-24, 00:37
Medlem
DirtyJobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Dödad för en femma är väl att ta i, men misshandla måste man göra om man vill ha någon chans som langare. Om man låter sig bli blåst om och om igen kommer det aldrig sluta och då kan man likagärna lägga ner. Nackdelen med att inte kunna skicka kronofogden eller polisen på tattarkunder.

I dessa sammanhang kan det mesta hända och som du skriver måste langarna sätta sig i respekt. Finns några fall där några piller blivit en dödlig utgång.

Tilläggas bör att jag inte har någon aning om vad föranledde denna misshandel.
Citera
2014-06-24, 04:54
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Dödad för en femma är väl att ta i, men misshandla måste man göra om man vill ha någon chans som langare. Om man låter sig bli blåst om och om igen kommer det aldrig sluta och då kan man lika gärna lägga ner. Nackdelen med att inte kunna skicka kronofogden eller polisen på tattarkunder.

om man inte säljer på krita behöver man ju inte misshandla o om man inte köper på krita har man ju inget å frukta
dem kskulle lyssnat på gGöran "den som är satt i skuld är inte fri" Persson
Citera
2014-06-24, 08:55
Medlem
Psychadelic1s avatar
Någon som har koll på vilken del av Valsta detta hände i?
Citera
2014-06-24, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wishyouwerehere
om man inte säljer på krita behöver man ju inte misshandla o om man inte köper på krita har man ju inget å frukta
dem kskulle lyssnat på gGöran "den som är satt i skuld är inte fri" Persson
Vi vet inte ens om skulden har med droger att göra, men det är sannolikt så. Och väldigt få langare kritar till vem som helst, verkligen inte alla. Och lika få langare skulle strikt säga nej om deras vänner ber om att få krita.

Vissa av dessa såkallade vänner visar sig vara råttor, och får faktiskt skylla sig själva. De är inte oskyldiga.

Väldigt tyst om det här fallet i övrigt.
Citera
2014-06-24, 21:28
Medlem
Ostkroks avatar
Inget nytt, fortfarande heldött och obesvarat på J*osef's FB.
Citera
2014-06-24, 21:29
Medlem
Unikos avatar
Citat:
Inget nytt, fortfarande heldött och obesvarat på J*osef's FB.

Jag har inte heller fått några svar. Tror du han är offer eller GM?
Citera
2014-06-24, 22:10
Medlem
Ostkroks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uniko
Jag har inte heller fått några svar. Tror du han är offer eller GM?
Vet inte alls, men tycker ju att ifall han vore BO så borde ju folk skriva "Get well soon"-inlägg? (på hans FB alltså)
Nu är det bara helt knäpptyst på hans sida.
Senast redigerad av Ostkrok 2014-06-24 kl. 22:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in