Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-17, 08:24
  #121
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimJams
Någon som har en bild på hon som han var gift med i 8 år?
http://www.expressen.se/noje/snyggfa...-arvtagerskan/

Jag har förfan haft snyggare tjejer än den där Chloe. Antingen är det hans smak som är urusel, eller så tar killen vad än för ytliga slynor som slänger sig på honom.
Idioterna som påstår att det endast är white trash som knullar kriminella kan ta sig en läsning.
Citera
2017-08-17, 08:34
  #122
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Du klarar inte ens av att bemöta mina argument och frågor. Gud, vad feg du är.
Pratar du med dig själv igen? Det stämmer att du inte hade fler argument till hans inlägg. Gud, vilken idiot du är.

Du hade inte haft sympatiargument för Jeremy Cheeks om han nu inte vore snygg eller hade farlig fasad för att han har suttit i fängelset.

Du får helt enkelt inse att utseende spelar enorm roll för många kvinnor utan att de ens är medvetna om det i flesta fall, bokstavstolkande aspie.
Citera
2017-08-17, 09:10
  #123
Medlem
MrMarios avatar
Hajar inte riktigt hajpen kring karlns utseende. Det är inte ett dåligt utseende, men inget speciellt heller, i mitt tycke. Han ser personlighetslös ut, ungefär som en karaktär ut Mass Effect.
__________________
Senast redigerad av MrMario 2017-08-17 kl. 09:15.
Citera
2017-08-17, 09:16
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NiveaBodylotion
Pratar du med dig själv igen? Det stämmer att du inte hade fler argument till hans inlägg. Gud, vilken idiot du är.

Fast nu är det ju så illa att det var han som först citerade mina argument utan att svara på dem. Jag har inte ifrågasatt hans argument alls, eftersom jag inte deltar i den diskussionen.
Citera
2017-08-17, 09:18
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Hajar inte riktigt hajpen kring karlns utseende. Det är inte ett dåligt utseende, men inget speciellt heller, i mitt tycke. Han ser personlighetslös ut, ungefär som en karaktär ut Mass Effect.

Det är nog i första hand kvinnor som tänder på kriminella män som är besatta av honom. Jag var inne på polisens facebooksida och kollade bilden, och det var rätt många överviktiga, icke-vita damer med peruker i konstiga färger och former som kommenterade.
Citera
2017-08-17, 17:22
  #126
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Va?

1. Hans pappa övergav honom innan födseln.
2. Hans droghora till mamma övergav honom när han var 10 år gammal.
3. Utan föräldrar så blev han indragen i ett gäng som det är dödsstraff på att lämna.
4. Han fick ett fängelsestraff, och fick således absolut inte allting serverat på ett silverfat så fort bilden dök upp på nätet.

Men visst, om du tycker att det där låter som ett lätt liv så vill jag gärna veta vad du skulle beskriva som ett svårt liv.

Jag sa aldrig att hans tidigare liv och uppväxt var bra. Jag konstaterade bara att hans nya lyxliv kommit på ett silverfat tack vare hans yttre. Om du inte hängt med i svängarna så fick han en manager och massa erbjudanden under hans vistelse i fängelset efter bilden postades på sociala medier. Han har inte lyft ett finger för att komma ditt han är idag som andra kändisar o.s.v. Det är därför jag inte har någon respekt för modeller: manliga som kvinnliga.

I övrigt måste jag säga att Meeks verkar vara en genomrutten människa. Hans fru försörjde hans arsle och hans barn medan han satt inne. Han tackar henne genom att vara otrogen och lämnar henne samt hans egna barn för någon bimbo. Skulle du blivit glad om din make gjorde något liknande?
__________________
Senast redigerad av xeezer 2017-08-17 kl. 17:31.
Citera
2017-08-17, 17:43
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Jag sa aldrig att hans tidigare liv och uppväxt var bra. Jag konstaterade bara att hans nya lyxliv kommit på ett silverfat tack vare hans yttre. Om du inte hängt med i svängarna så fick han en manager och massa erbjudanden under hans vistelse i fängelset efter bilden postades på sociala medier. Han har inte lyft ett finger för att komma ditt han är idag som andra kändisar o.s.v. Det är därför jag inte har någon respekt för modeller: manliga som kvinnliga.

I övrigt måste jag säga att Meeks verkar vara en genomrutten människa. Hans fru försörjde hans arsle och hans barn medan han satt inne. Han tackar henne genom att vara otrogen och lämnar henne samt hans egna barn för någon bimbo. Skulle du blivit glad om din make gjorde något liknande?

Är du rutten på alla kvinnliga modeller också? Eller är det okej när det är en kvinna?
Citera
2017-08-17, 17:46
  #128
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Är du rutten på alla kvinnliga modeller också? Eller är det okej när det är en kvinna?

Jag skulle sagt likadant om Jeremy var en kvinna.
Citera
2017-08-17, 17:56
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Jag skulle sagt likadant om Jeremy var en kvinna.

Du svarar inte på min fråga.

Och vad exakt är det han har gjort som gör dig så arg? Är det att vuxna män lurade in honom i ett kriminellt gäng när han var barn?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback