Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-07-06, 13:11
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Towan
Högt pris är inte synonymt med hög kvalité. En Tiger-tshirt för 600kr är troligen värdelös.

Ironiskt nog så håller T-shirts från Tiger otrolig kvalité. Har inte mycket till övers för märket men har 2 T-shirts som jag ägt sen 2-3 år tillbaka som är i princip i nyskick trots konsekvent användande. Min flickvän äger en även hon som hon har haft ännu längre än mig utan märkbar skillnad.
Citera
2014-07-06, 18:24
  #14
Medlem
Kan vara rätt stor skillnad på t-shirts

Är en enorm skillnad på en Amy & Glenn tischa för 2500 och en random svensk "mode t-shirt" för 500-600. Den som påstår något annat har inte provat. Vilken som är mest prisvärd är ju en annan femma.
Citera
2014-07-06, 18:35
  #15
Medlem
Jag brukar köpa mina t-shirt från dressman och där kostar de max 200 kr och de tycker jag har bra passform och finns en hel del olika varianter på deras t-shirts.
Citera
2018-03-06, 08:59
  #16
Medlem
Köpte en Tiger t-shirt 2009 för typ 500 spänn, använde den typ varje vecka i 7 år, den såg fortfarande ut som ny. Slängde den förra året för att det kändes onaturligt att den fanns kvar i min garderob, fast hade lätt kunnat behålla den.. Den hade liksom överlevt mig annars
Citera
2018-03-06, 09:33
  #17
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av merde
Köpte en Tiger t-shirt 2009 för typ 500 spänn, använde den typ varje vecka i 7 år, den såg fortfarande ut som ny. Slängde den förra året för att det kändes onaturligt att den fanns kvar i min garderob, fast hade lätt kunnat behålla den.. Den hade liksom överlevt mig annars
Man blir lite nyfiken på vad för sorts kemikalier och annat skit som en sån produkt behandlats med i fabrik. Det lär ju inte vara 100% ekologisk obehandlad bomull precis...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback