Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-07-19, 16:56
  #9925
Medlem
cosmic_dancers avatar
Återkommer då och då till detta fall eftersom jag finner det rätt spännande. Klart psykiskt sjuk men denna besatthet hon verkar ha över människor vad beror det på. Hon vart helt besatt i Jonas och sen den andra internen i fängelset. Hon var 25 vid dådet och hade syrran som största idol, rätt tydlig besatthet där med. Ingen normal vuxen har väl ett äldre syskon som största idol.

Blir så förundrad hur det kommer sig att en människa kan med de handlingar jonna utförde förutom mordet tänker jag då
Citera
2022-08-11, 23:27
  #9926
Medlem
-GGs avatar
Bild på Lovisa och Jonas?


Stackars djur som fick leva i det vidriga huset och tvingas bajsa och kissa i källaren.

Jonna känns väldigt barnslig i sitt tänk.
Citera
2022-09-12, 23:39
  #9927
Medlem
Beck86s avatar
Fungerande fup?
Citera
2022-09-13, 13:19
  #9928
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beck86
Fungerande fup?
Backup på FUP:
https://gofile.io/d/WoAjEv
Citera
2022-10-31, 06:00
  #9929
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Återkommer då och då till detta fall eftersom jag finner det rätt spännande. Klart psykiskt sjuk men denna besatthet hon verkar ha över människor vad beror det på. Hon vart helt besatt i Jonas och sen den andra internen i fängelset. Hon var 25 vid dådet och hade syrran som största idol, rätt tydlig besatthet där med. Ingen normal vuxen har väl ett äldre syskon som största idol.

Blir så förundrad hur det kommer sig att en människa kan med de handlingar jonna utförde förutom mordet tänker jag då

Jag fascineras av hur Jonas kan vara så jävla korkad faktiskt. Hans beteende har direkt lett till vad Jonna gjorde enligt min åsikt. Hon är ensam ansvarig givetvis för mordet, men hade han varit normalt funtad är jag tämligen övertygad om att det inte hade skett.
Citera
2022-10-31, 10:33
  #9930
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socks
Jag fascineras av hur Jonas kan vara så jävla korkad faktiskt. Hans beteende har direkt lett till vad Jonna gjorde enligt min åsikt. Hon är ensam ansvarig givetvis för mordet, men hade han varit normalt funtad är jag tämligen övertygad om att det inte hade skett.
Gjorde Jonna inte som Schürrer och fejkade en abort ?
Jag kan ha blandat ihop det samt jag vågar knappt hänvisa till mordet på Lena Wesström.
Där Hanna ställde på Stefan Davidsson så han gick berserk kanske pga rädsla
Citera
2022-10-31, 16:09
  #9931
Medlem
Sockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Gjorde Jonna inte som Schürrer och fejkade en abort ?
Jag kan ha blandat ihop det samt jag vågar knappt hänvisa till mordet på Lena Wesström.
Där Hanna ställde på Stefan Davidsson så han gick berserk kanske pga rädsla

Hon blev gravid har jag för mig, sa att hon hade gjort abort för att lugna Jonas men det uppdagades, sen fick hon missfall tror jag. Jag får lyssna om på rättegångspodden..

Jonas var rar mot henne när han trodde hon var gravid, men sa direkt att hon måste göra abort. Sen när han trodde att hon gjort abort var han kall igen och så fick han veta att hon inte alls gjort abort, då blev han först arg och sen gullig mot henne igen. Så senare skar hon sig själv imagen och sydde ihop för att han skulle tycka synd om henne och ta hand om henne. Hon sa att hon opererat sig.
Citera
2022-11-28, 08:25
  #9932
Medlem
Vilken anstalt sitter Jonna på idag? Sköter hon sig på kåken?
Citera
2022-12-14, 04:15
  #9933
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBP
Vilken anstalt sitter Jonna på idag? Sköter hon sig på kåken?
Menar du att hon skulle ha flyttats från Hinseberg?
Citera
2022-12-25, 14:26
  #9934
Medlem
Hon sökte om att få komma till en klass trea men det blev nej. Sitter troligen på Hinseberg fortfarande då hennes anhöriga bor i närområdet.
Citera
2023-01-26, 20:32
  #9935
Medlem
Inavlade bönder i Kumla, blandat med svensk naivitet är orsaken
Citera
2023-02-07, 14:44
  #9936
Medlem
Romanche92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socks
Hon blev gravid har jag för mig, sa att hon hade gjort abort för att lugna Jonas men det uppdagades, sen fick hon missfall tror jag. Jag får lyssna om på rättegångspodden..

Jonas var rar mot henne när han trodde hon var gravid, men sa direkt att hon måste göra abort. Sen när han trodde att hon gjort abort var han kall igen och så fick han veta att hon inte alls gjort abort, då blev han först arg och sen gullig mot henne igen. Så senare skar hon sig själv imagen och sydde ihop för att han skulle tycka synd om henne och ta hand om henne. Hon sa att hon opererat sig.

Helt jävla sjukt att någon sitter och skär sig själv i magen och sedan syr ihop sig själv man undrar hur pass sjuka människor kan bli när de är förälskade.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback