2014-06-19, 02:40
Medlem
Nalffos avatar
Som dom flesta Ludvikabor kommer ihåg så blev No-Fear Micke skjuten i foten, och det var ju 2011.
Kommer hämnden nån gång eller blir det inget?

Sedan så hålls det ju på med lite "småfester" nere på det alltför omtalade "Garaget" då det verkar som vilken snubbe som helst kan traska ner på och ta sig en öl.

Vad tror ni? blir det nått riktigt upptåg i Ludvika?
Citera
2014-06-19, 03:06
Medlem
OleYellers avatar
Är det här på riktigt eller missade du att det finns ett humor-fora?

Kan du inte berätta lite mer ingående om vad som har hänt och vilka spelare man bör hålla koll på förutom No fear-Micke då.
Citera
2014-06-19, 09:21
Medlem
Spackelackans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller

Kan du inte berätta lite mer ingående om vad som har hänt och vilka spelare man bör hålla koll på förutom No fear-Micke då.
Hört talas om Kovältar-Perra, Kevin med epatraktorn, Helly Hansen-Tommy och Storbulten? Det har inte jag heller, med Ludvikas undre värld är ju väldigt diskret av sig
Citera
2014-06-21, 12:12
Medlem
CloseShaves avatar
Har Micke nåt med No fear mc å göra eller?
Citera
2014-06-24, 23:09
Medlem
Nalffos avatar
[quote=CloseShave|49284441]Har Micke nåt med No fear mc å göra eller

Nej det har jag aldrig hört, han har det intatuerat i nacken. Och han verkar mer eller mindre leva efter den..
Citera
2014-06-24, 23:26
Medlem
Nalffos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller

Ja nu när Bandidos flyttade till Borlänge(bara ca 5mil från Ludvika), så är det mest löst folk(inte tillhör någon organisation) som vill sticka upp.

Det finns väl han "Dansken" men han ska tydligen vara skit(som snacket går) och hans gamla stjärna Richard/Rickard(sköt sig själv i mage/ben för några få år se)

Sen har vi ju BMCs Hangarounds- dessa är lite mer oklart...men vet att en av dessa hjältar kallas "lill larsa", tydligen en riktig "pajas" som bara glider efter som en hund(han ska tydligen vara inblandad i polisernas kupp ute i Gubbo och Silfhyttan, tror jag det var) , sedan är det 2 "blattar" som den ena sitter inne just nu(orsak vet jag inte) och den andre bara är väldigt kaxig och verkar vara lite halvgalen av sig(ska tydligen gå att fixa vapen av honom)

sedan har vi i Ludvika dom ärade langarna, stora,små,tjocka,smala bara att välja en..om du är "anonym" för (dom) skulle du nog kunna knäppa 2-4st och sticka med "bytet" och ingen skulle lägga ner mer tid än en eftermiddag till att hitta på dig...finns väl en del "ginsos" som du inte ska traska in till men 8/10 skulle du kunna robba helt.
Citera
2014-06-27, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nalffo
Ja nu när Bandidos flyttade till Borlänge(bara ca 5mil från Ludvika), så är det mest löst folk(inte tillhör någon organisation) som vill sticka upp.

Det finns väl han "Dansken" men han ska tydligen vara skit(som snacket går) och hans gamla stjärna Richard/Rickard(sköt sig själv i mage/ben för några få år se)

Sen har vi ju BMCs Hangarounds- dessa är lite mer oklart...men vet att en av dessa hjältar kallas "lill larsa", tydligen en riktig "pajas" som bara glider efter som en hund(han ska tydligen vara inblandad i polisernas kupp ute i Gubbo och Silfhyttan, tror jag det var) , sedan är det 2 "blattar" som den ena sitter inne just nu(orsak vet jag inte) och den andre bara är väldigt kaxig och verkar vara lite halvgalen av sig(ska tydligen gå att fixa vapen av honom)

sedan har vi i Ludvika dom ärade langarna, stora,små,tjocka,smala bara att välja en..om du är "anonym" för (dom) skulle du nog kunna knäppa 2-4st och sticka med "bytet" och ingen skulle lägga ner mer tid än en eftermiddag till att hitta på dig...finns väl en del "ginsos" som du inte ska traska in till men 8/10 skulle du kunna robba helt.

Stjärnan Ri**ard Pers*on jobbar och sliter ju på samhall i Ludvika med alla andra vrak!
Citera
2014-07-21, 21:28
Medlem
Kan denne lill-larsa vara La*s Er*ksson?
Om ja, då kan jag hålla med om det är en riktig pajas. Har bevittnat när hans polare spöade ner en ensam snubbe, och när "lill-larsa" ska hoppa in och hjälpa till att spöa denna snubbe lite extra så drar han batong. Då ligger redan offret ner och blir sparkad. En riktig fegis dvs.
Citera
2014-07-21, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ta1fun
Kan denne lill-larsa vara La*s Er*ksson?
Om ja, då kan jag hålla med om det är en riktig pajas. Har bevittnat när hans polare spöade ner en ensam snubbe, och när "lill-larsa" ska hoppa in och hjälpa till att spöa denna snubbe lite extra så drar han batong. Då ligger redan offret ner och blir sparkad. En riktig fegis dvs.

En riktig pajas alltså hahaha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in