Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-06-16, 22:07
  #1
Medlem
Hej, en fråga till er jelqare där ute, hur mycket har ni lyckats öka i storlek och på hur lång tid?
Jag har följt en tweakad version av "newbie" rutinen nedan som finns på "thundersplace" i en månad, jag har dock inte ökat något, min erektion har dock blivit bättre.
Jag har läst att man får räkna med iaf minst 3 månader innan man börjar se några ökningar, stämmer detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Thundersplace.org
5 min warmup
5 min manual stretch (ten 30-second stretches)
15 min of jelq (three hundred 3-second strokes)
50 kegels of five second holds each

Schedule: 2 days ON / 1 day OFF
Citera
2014-06-16, 22:16
  #2
Medlem
OvissFramtids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mlkehunt
Hej, en fråga till er jelqare där ute, hur mycket har ni lyckats öka i storlek och på hur lång tid?
Jag har följt en tweakad version av "newbie" rutinen nedan som finns på "thundersplace" i en månad, jag har dock inte ökat något, min erektion har dock blivit bättre.
Jag har läst att man får räkna med iaf minst 3 månader innan man börjar se några ökningar, stämmer detta?

Vore fint om du förklara vad fan Jelgare är för något för oss okunniga. Samt de andra uttrycken, så vet man ifall man är en jelgare eller inte.
Citera
2014-06-16, 22:23
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Vore fint om du förklara vad fan Jelgare är för något för oss okunniga. Samt de andra uttrycken, så vet man ifall man är en jelgare eller inte.

Den märkliga gruppen människor som tror att deras kuk blir längre om de sitter och drar i den aggressivt. Tror jag i alla fall.
Citera
2014-06-16, 23:16
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OvissFramtid
Vore fint om du förklara vad fan Jelgare är för något för oss okunniga. Samt de andra uttrycken, så vet man ifall man är en jelgare eller inte.

Här kan du läsa om jelqing
http://www.pegym.com/penis-exercises...iques-jelquing

Citat:
Ursprungligen postat av Newfaq
Den märkliga gruppen människor som tror att deras kuk blir längre om de sitter och drar i den aggressivt. Tror jag i alla fall.

Nja, jelqing är en typ av övning, det finns ett flertal.
Och om det inte skulle fungera så kan man fråga sig varför flera miljoner människor dagligen gör det och har gjort det i en evighet samt säger att dom har ökat allt från 0.5-1.5 inches i både längd och omkrets.
Det finns även ett tusental före och efter bilder på diverse "penis enlargement" forum.
Men visst, det är inte vetenskapligt bevisat att fungera, något som inte är direkt förvånande då det inte finns några pengar att tjäna i det eftersom jelqing är gratis, allt man behöver är 2 händer och något glidmedel.
Här är ett av dom större forumen, över 200 000 aktiva medlemmar
http://www.thundersplace.org/

En sak är säker dock, det har förbättrat min erektion avsevärt.
Citera
2014-06-16, 23:21
  #5
Medlem
Faszoms avatar
hur menar du att det förbättrat din erektion?
Är det hárdare, háller du ut längre?
Citera
2014-06-17, 00:55
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faszom
hur menar du att det förbättrat din erektion?
Är det hárdare, háller du ut längre?

Hårdare och knipövningarna (kegels) har gjort så att jag kan hålla mig längre.
När jag startade klarade jag typ 25 st 5 sekunders knip med 2s vila emellan, idag klarar jag utan problem av 50 st.
Citera
2014-06-18, 16:55
  #7
Medlem
Jag har sysslat med det i ca 4 år... Visst har jag större kuk, inget snack om den saken.
Inte överdrivet mycket större, men förändringar har skett och sker..

För övrigt folk här, varnar jag, det bör påpekas att stora risker omfattas!


TS, PMa om du har frågor.
Citera
2014-06-20, 02:08
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av themove
För övrigt folk här, varnar jag, det bör påpekas att stora risker omfattas!

Som vad?
Det vanligaste är väll spruckna blodkärl?
Dessa försvinner ju på en 24-48h, fick en hel del dom första 2 veckorna då jag hade ett för hårt grepp
Citera
2014-06-21, 00:41
  #9
Medlem
Landsknechts avatar
Jag skulle också vara intresserad att höra om någon på Flashback har haft framgångar av den här tekniken? Jag fick höra talas om den nyligen och hade svårt att tro det till en början, men efter att ha läst en del inlägg på andra forum, så verkar det faktiskt som att det kan funka.

Har själv börjat med det här nyligen och ska se hur det går. Får försöka att komma ihåg att posta i tråden om jag når några framsteg. Min kuk är i dagsläget 15cm lång när jag har stånd. Omkretsen har jag ingen aning om.
Citera
2014-06-21, 00:48
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Jag skulle också vara intresserad att höra om någon på Flashback har haft framgångar av den här tekniken? Jag fick höra talas om den nyligen och hade svårt att tro det till en början, men efter att ha läst en del inlägg på andra forum, så verkar det faktiskt som att det kan funka.

Har själv börjat med det här nyligen och ska se hur det går. Får försöka att komma ihåg att posta i tråden om jag når några framsteg. Min kuk är i dagsläget 15cm lång när jag har stånd. Omkretsen har jag ingen aning om.

Jag jelquade i tre månader. Kuken ökade i längd med 1,8 cm, och tyvärr endast 2 mm i omkrets: Mina nuvarande mått: 18 cm lång (bone pressed measure) 12,7 cm omkrets...
__________________
Senast redigerad av Rights4Men 2014-06-21 kl. 00:52.
Citera
2014-06-21, 00:50
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Landsknecht
Jag skulle också vara intresserad att höra om någon på Flashback har haft framgångar av den här tekniken? Jag fick höra talas om den nyligen och hade svårt att tro det till en början, men efter att ha läst en del inlägg på andra forum, så verkar det faktiskt som att det kan funka.

Har själv börjat med det här nyligen och ska se hur det går. Får försöka att komma ihåg att posta i tråden om jag når några framsteg. Min kuk är i dagsläget 15cm lång när jag har stånd. Omkretsen har jag ingen aning om.
haha jag snöade också in på detta med Jelqing nu, verkar som att det fungerar med tanke på alla dessa forum och sånt angående det.. Tänkte börja redan ikväll..

kul om man kunde öka med 1cm typ
Citera
2014-06-21, 01:16
  #12
Medlem
Hejsan, jag skrev lite tidigare om jag ska börja...
Var in i ducchen nyss å prövade. körde i balsam, och efter att ha stått där å känt mig dum (10minuter)
så märkte jag att under själva jelgingen så blev den störe när det var vid stånd 60% i ståndet, fanns mer förhud innan ollonet kom fram helt,

antar att det är så den kommer bli för mig efter några månaders jobb, för man lär ju jobba sig till att den ska stanna i det där läget..

och att slutar man att jelga en längre period så återtar den sin normala form? för teoretiskt sett så skulle man ju kunna få den 5cm längre än "original"

Helt klart hittat mitt kal nu, min livs hobby..
Testa ni som är kritiska? har du penis så kör bara.. svårt för er tjejer antar jag
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback