Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-20, 17:28
  #253
Avstängd
NoFeelingss avatar
Vi har redan extrema/radikala muslimer på våra gator enda orsaken till att dom ännu inte har slagit till mot vårt land är ju ganska uppenbar dom har familj släkt och vänner här som njuter av vår välfärd.

Men en vacker dag så kommer säkert en eller flera börja mörda vanliga Svenskar.
Definitivt så kommer detta att ske före nästa val 2018 sen kan Lövfen hälsa hem, det är ganska ironiskt dessa gossar bara skapar mer Sverigedemokrater.

Vore jag Vänster eller MP skulle jag skita knäck just nu.
Citera
2015-02-21, 13:25
  #254
Medlem
L0110s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoFeelings
Vi har redan extrema/radikala muslimer på våra gator enda orsaken till att dom ännu inte har slagit till mot vårt land är ju ganska uppenbar dom har familj släkt och vänner här som njuter av vår välfärd.

Men en vacker dag så kommer säkert en eller flera börja mörda vanliga Svenskar.
Definitivt så kommer detta att ske före nästa val 2018 sen kan Lövfen hälsa hem, det är ganska ironiskt dessa gossar bara skapar mer Sverigedemokrater.

Vore jag Vänster eller MP skulle jag skita knäck just nu.

Isis har redan begått terrorattentat i Sverige, i Stockholm december 2010 , även om det gick snett och det bara var Taimour Abdulwahab själv som dog. Men tidpunkten- under julhandeln i centrala stockholm, och mängden sprängmedel m m- visar att det hela kunde slutat extremt illa.

Demonstrationen i detta klipp - England- beror på att terroristens änka togs in på förhör. https://www.youtube.com/watch?v=psZBaJU_Cvo

Så det dröjer nog inte länge förrän vi har liknande demonstrationer på våra gator. De kommer när politikerna behagar sätta ner foten, om de nu vågar.

500 kom till begravningen av terroristen i Köpenhamn, och det är en demonstration. Tror inte att så många hade kommit om det varit fråga om en simpel trafikolycka t ex, eller ett sjukdomsfall.
Citera
2015-02-21, 13:38
  #255
Medlem
Bouchets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qazwsxedc
Därför att vi är ett lamt jävla skitland. Nu ska jag inte hylla korruption och minskad demokrati men i ett land där lite mer handlingskraftiga och tuffa människor får möjlighet att verka får inte såna här nötter fritt spelrum. Tänk dig om de röjt runt sånt här Francos Spanien, i Italien när Berlusconi stod på topp, Putins Ryssland, DDR, Sovjet etc.. hade de varit kända hade de också varit borta spårlöst vid det här laget. Man hade väntat in de på flygplatserna och låtit folk tro att de dog där nere.

Dessa kan inte leva i demokrati, de måste kuvas. Allt skit händer när man störtar diktaturer. Det krävs diktatur i mENA för att folket ska hållas i schack. Det är den bittra sanningen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback