Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-05-21, 22:52
  #25
Medlem
MisterMozzis avatar
Jag är totalt tokkär i denna serie!
Citera
2015-07-22, 19:33
  #26
Medlem
gato12s avatar
Riktigt skönt avsnitt senast på sexan, Johnny Penis. Sjysta 80-tals vibbar.

Blev lite fundersam att han kastade in sitt weed i frysen, brukar man förvara det där...?
__________________
Senast redigerad av gato12 2015-07-22 kl. 19:51.
Citera
2015-07-22, 21:22
  #27
Medlem
Captinheros avatar
En skön serie att slökolla på när man ej har ngt bättre för sig. Håller en jämn nivå med några skratt per avsnitt. Ingen direkt man gapskrattar åt men funkar vid söndagar bakfylla eller andra dåliga dagar.
Citera
2015-07-27, 23:00
  #28
Medlem
gato12s avatar
Min nya favoritserie. Även om det var lite otäckt att se Kevin smeka sig själv på slutet...

Men varför detta tjat om James McAvoy?
Citera
2016-11-02, 18:52
  #29
Medlem
nudebrainsurgeons avatar
Har sett de avsnitt från s3 som kommit ut, t o m avsnitt 9. Man kan undra om dom testar gränser eller vill få folkstorm mot sig, jänkarna med sin dubbelmoral, t ex Angel From Hell tvingade dom att avsluta redan efter något avsnitt för att de präktiga amerikanerna tyckte dety var hädelse med en ängel som var alkohol och drogromantisk. I de två första säsongerna röktes det lite gräs, men den här säsongen röks det mycket gräs, och andra droger. Börjar med att han hyr rum på en bordell, sen nekrofili, spy i barnvagnar, mycket naket(censurerat men ändå), jag gillar det men det måste finnas dom som blir kränkta av serien.
Citera
2017-06-25, 07:28
  #30
Medlem
gato12s avatar
Repriseras nu på sexan, repriskanalen.

Bra att man kan klippa avsnitt man missade i förra rundan, bland annat svenska maffian (why are you all so weirdly attractive?) och "shakyhands".
Och den ortodoxe juden som ställer upp i korvätartävling.
Citera
2017-06-25, 13:11
  #31
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Repriseras nu på sexan, repriskanalen.

Bra att man kan klippa avsnitt man missade i förra rundan, bland annat svenska maffian (why are you all so weirdly attractive?) och "shakyhands".
Och den ortodoxe juden som ställer upp i korvätartävling.
Repriser är bra, men som jag vill ha en ny säsong!
Gillar Labine och det mesta han gjort, men tyvärr har nötterna på Hulu lagt ner serien.
Citera
2022-11-08, 18:10
  #32
Medlem
trazkes avatar
Ser om serien nu och helvete vilken skön känsla det är! Helt ofattbart att det bara gjordes 3 säsonger.
Citera
2022-11-10, 14:26
  #33
Medlem
trazkes avatar
Vet inte vad som är bäst?

Satanist som blir besatt av spöket från en präst och får upp och nedvända kors att bli rakställda.

Eller en mobbare som adopterar sitt mobboffer bara för att kunna fortsätta mobba honom när han lämnar barnhemmet? Och att den adopterade kallar honom för pappa fortfarande 20 år senare?

Briljant jävla serie!
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback