Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Resultat: Hur lång tid skulle det ta för Afrikas negrer att riva ner Afrika igen om vi bygde upp det till vår
Nej
22,86%
8 röster
Ja
17,14%
6 röster
Vet inte...
22,86%
8 röster
JA!!!
17,14%
6 röster
nej
20,00%
7 röster
  • 2
  • 3
2002-11-29, 11:25
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dietyman
"*censur*"

Vadå *censur*

Vafan menar du med det? Att det finns små pervaraterade idioter som TVÅ gånger reggat liknande nick bara för att smutskasta och jävlas!! Hur tolkar du det? och mannelig ska jag ta detta som nåt slags förakt.... Isåfall humoristiskt annars brukar du inte ha så mycket och invända.....
Duy ska tolka det som att jag gjorde ett misstag och att det inte finns någon möjlighet att ta bort inlägg. Tänk vad enkelt det kan vara ibland.
Citera
2002-11-30, 10:49
  #26
Medlem
Aron - jag har visserligen i detta forum ingen befogenhet att göra något åt saken, men sluta att ta upp gamla inlägg med fullständigt värdelösa kommentarer. Ta inte upp en gammal tråd om du inte har något vettigt att komma med.

Angående din kommentar - Vad jag vet är det väl inte helt klart vilken ras de gamla egyptierna tillhörde, men när jag gjorde inlägget syftade jag på någon bok jag läste om de gamla Egyptierna. Inte minns jag.

Kris - jag har ingen aning om vad "Nation of Islam" är, men om jag visste skulle jag inte ta emot någon propaganda från dem. Är det möjligen den amerikanske gruppen av negrer som tror att den svarta rasen är överlägsna alla andra?

Och Egyptier kan bli assimilerade på precis samma sätt som alla andra kan göra det.
Citera
2002-11-30, 11:50
  #27
Medlem
Arons avatar
Citat:
Kris - jag har ingen aning om vad "Nation of Islam" är, men om jag visste skulle jag inte ta emot någon propaganda från dem.


Luis Farrakhan är ledare i den rörelsen ( tror jag)
Citera
2002-11-30, 12:24
  #28
Medlem
scepter
Citat:
Kris - jag har ingen aning om vad "Nation of Islam"
Japp, ledare heter Farrakhan.
Dom gör f.ö mkt bra i USA, särskilt i fattiga delar, där de attackerar knarkhandlare, desutom har de en sund inställning i israelfrågan.

Deras propaganda är iallafall lite överdriven, och för att visa svarta att de inte alltid har varit fattiga påstår man att egyptierna var svarta. Hollywood och nöjesindustrin verkar ha gått på detta, då man i bl.a musikvideor från svarta ghettomusiker kan se detta tema.

www.noi.org
Citera
2002-12-02, 12:51
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Mannelig
Afrika har ett hårdare klimat än Europa, det skulle jag tro att du också vet om du tänker efter lite.

Norra Europa har ett hårdare klimat än Afrika. Det skulle jag tro att du också vet om du TÄNKER efter lite.

norra europa? menar du norden da? nar hade norden en oversvammning som dodade halften av invanarna senast? svar storm? grashoppor? ngt alls?
Citera
2002-12-02, 17:59
  #30
Banned
Mossads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cat
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Mannelig
Afrika har ett hårdare klimat än Europa, det skulle jag tro att du också vet om du tänker efter lite.

Norra Europa har ett hårdare klimat än Afrika. Det skulle jag tro att du också vet om du TÄNKER efter lite.

norra europa? menar du norden da? nar hade norden en oversvammning som dodade halften av invanarna senast? svar storm? grashoppor? ngt alls?

Ge dig nu. Sådana katastrofer drabbar lika mycket Nordamerika, Asien och Europa. Redan glömt översvämningarna i Centraleuropa?
Citera
2002-12-03, 10:25
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mossad
Citat:
Ursprungligen postat av cat
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Mannelig
Afrika har ett hårdare klimat än Europa, det skulle jag tro att du också vet om du tänker efter lite.

Norra Europa har ett hårdare klimat än Afrika. Det skulle jag tro att du också vet om du TÄNKER efter lite.

norra europa? menar du norden da? nar hade norden en oversvammning som dodade halften av invanarna senast? svar storm? grashoppor? ngt alls?

Ge dig nu. Sådana katastrofer drabbar lika mycket Nordamerika, Asien och Europa. Redan glömt översvämningarna i Centraleuropa?

asien: javisst. men du drommer om du tror att oversvammningarna i centraleuropa gar att jamfora med afrikas (eller delar av asien, speciellt bangladesh) naturkatastrofer. dessutom ar en naturkatastrof, oavsett storlek, mkt lattare att hantera for en rik kontinent, som europa och amerika.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback