Hej!
Jag har kommit underfund med att enda sättet för mig att ekonomiskt klara min framtid är att bli rik.

På grund av social fobi och lite annat har jag väldigt svårt att söka jobb och praktikplatser. Dessutom får jag ångest bara av tanken.
Just nu har jag a-kassa och klarar mig väldigt bra på det men den tar såklart slut en vacker dag. Det finns inga jobb som passar för mig och blir bara deppad av att tänka på jobb.
Det är inte mycket pengar jag behöver, 10 000:- - 15 000:- i månaden så man klarar att betala räkningar, kläder och lite annat smått och gott.
Så klart blir det långtråkigt i längden av att inte jobba men då får man väl ta lite vikariat här och var när man har bättre perioder och klarar av att jobba, om man vill få tiden att gå.
Så nu undrar jag hur man bäst kan få ihop en smärre rikedom. 3-4 miljoner borde räcka och klara sig på resten av livet.
Lotto, Keno, Bingolotto, Nätpoker, vilket är bäst!? Går det att investera en summa på 200.000:- någonstans vars det växer relativt snabbt?
Ni som är rika, hur lyckades ni?