Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-07-21, 21:45
  #193
Medlem
Sirianas avatar
Här kommer en liten bild för att glädja alla som gillar stay-ups

http://imageshack.com/a/img536/7796/2ccf88.jpg

För övrigt kör jag ofta stay-ups på jobbet. Hela den här sekreterarstilen passar mig som hand i handske...
Och ja - har dom suttit på under arbetsdagen så är det inte alls omöjligt att dom är på när killen vill köra en snabbis efter jobbet
Citera
2014-07-22, 01:27
  #194
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siriana
Här kommer en liten bild för att glädja alla som gillar stay-ups

http://imageshack.com/a/img536/7796/2ccf88.jpg

För övrigt kör jag ofta stay-ups på jobbet. Hela den här sekreterarstilen passar mig som hand i handske...
Och ja - har dom suttit på under arbetsdagen så är det inte alls omöjligt att dom är på när killen vill köra en snabbis efter jobbet


Men... är det verkligen stayups om de som på bilden (är det du?) har strumpeband?
Citera
2014-07-22, 06:01
  #195
Medlem
Sirianas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Men... är det verkligen stayups om de som på bilden (är det du?) har strumpeband?

Det är inte jag *s*

Jag vet ju inte exakt vad kvinnan på bilden har på sig, men personligen brukar jag köra stay-ups (alltså de med en silikonremsa längst upp) tillsammans med strumpebandshållare, mest för att det känns mer safe. Den där klistriga silikonremsan högst upp på stay-ups brukar tappa sin klistriga förmåga efter ett tag, och då är det bra att dom sitter på plats med hjälp av strumpebandshållare
Citera
2018-12-10, 19:17
  #196
Medlem
hrwdtjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Knullas det inte i stayups?

Bra fråga. Jag har inte fått den förmånen på länge iallafall.
Citera
2018-12-14, 15:48
  #197
Medlem
Det är nog bara på beställning.
Citera
2021-11-26, 13:29
  #198
Medlem
Det är verkligen sexigt, både utseende och känsla att smeka över, gärna tillsammans med strumpebandshållare/korsett och minimala stringtrosor personligen. Bara stayups i sig duger gott också dock.

Är inte ute i svängen så vet inte om det är ovanligt..synd isåfall.
Jag har lagt in en beställning på det hela av tjejen för att garantera upplevelsen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback