Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-11, 20:44
  #1
Medlem
Silltunnas avatar
Ja, det otroligt sexiga plagget verkar mest förekomma i porrfilmer nuförtiden....eller?
På min tid som ung hingst ute på grönbete hade var och varannan tjej stayups, som ofta behölls på i sängen.
Så vad händer egentligen på den fronten? Och då snackar jag både flickvänner och one nights. Knullas det inte i stayups? Och i så fall...varför inte?
Ett par kvinnliga ben och fötter i nylon skall absolut inte underskattas.
Citera
2014-06-11, 20:55
  #2
Medlem
Sightnesss avatar
När jag säger till
Citera
2014-06-11, 21:01
  #3
Medlem
sgeddingagglis avatar
Varför inte? Har faktiskt inte en susning om varför inte.....den här trådstarten diggar jag som Satan. Min flickvän har förbannat fina ben. De i stay ups, helvete i min låda så sexigt, ska visa henne den här tråden.
Citera
2014-06-11, 21:36
  #4
Avstängd
GreenPeass avatar
Stayups var mer poppis förr hoppas dom kommer tillbaka för det är förbannat hett!
Citera
2014-06-11, 21:41
  #5
Medlem
De går ju sönder av minsta lilla! Minst hundra spänn för ett knull, vem har råd med sånt utsväveri?
Citera
2014-06-11, 22:16
  #6
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
De går ju sönder av minsta lilla! Minst hundra spänn för ett knull, vem har råd med sånt utsväveri?

Jo, det är ju visserligen sant. Men trasiga stayups har också sin charm (läs slampighet), och går dessutom att använda till annat efteråt. Putsa silverbestick eller skor med exempelvis.
Citera
2014-06-11, 22:23
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jo, det är ju visserligen sant. Men trasiga stayups har också sin charm (läs slampighet), och går dessutom att använda till annat efteråt. Putsa silverbestick eller skor med exempelvis.
Jojo men att bara ha trasiga till slut... Nääää. Man får ha ett speciellt knullpar helt enkelt!
Citera
2014-06-11, 22:53
  #8
Medlem
Farbror Fazers avatar
Mitt ex hade det ibland faktiskt, håller med om att det är både lite sexigt och ovanligt!
Citera
2014-06-11, 23:47
  #9
Medlem
Silltunnas avatar
Det är faktiskt inte så dumt att som en del av den sexuella aktiviteten slita sönder dessa stayups och suga på tjejens tår som om det vore karameller! Men som sagt i tråden...i avsaknaden av stayups blir ju detta svårt.
Citera
2014-06-12, 00:08
  #10
Medlem
Silltunnas avatar
En anledning kan ju vara att tjejer i dagens samhälle inte längre vet hur man skall ta på sig ett par stayups. Egentligen är det ju en typ av konst.
Kanske borde det ingå i skolundervisningen i gymnasiet?
Citera
2014-06-12, 00:09
  #11
Medlem
Silltunnas avatar
Men det är väl nazistiskt att föreslå något sådant....kanske.
Citera
2014-06-12, 01:14
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Men det är väl nazistiskt att föreslå något sådant....kanske.

Njae, men jävligt korkat. Vore mer aktuellt att lära svenska män vart fan klitoris sitter och hur den fungerar.

Men ontopic, så jo. Här används stayups flitigt av min bättre hälft. Av den enkla anledningen att jag gillar det, och har upplyst henne om det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback