2005-08-23, 06:22
Bannlyst
Vad är kolanut egentligen, har sett att den säljs på ett par sidor men vet inte vad det är för "Naturlig drog".
http://www.powershopen.nu/webshop/pr...bd5c7b7493c95a
Så här står det på sidan:

Colanut är en stark stimulant, hungerkänslorna minskar, koncentration och uthållighet ökar vid t ex sport, sex, arbete och dans. På Jamaica används Colanut som en sexuell stimulant, liknande kokain. Colanut tuggas också före måltid för att gynna matsmältningen och förstärka smaken på maten. Colanut var ingrediensen i Coca-cola efter det att kokain blev olagligt. Om det fortfarande finns i Coca-cola är okänt, säkert är i alla fall att det finns i Pepsi. Eftersom colanut frisätter stora mänger energi i kroppen används det också som hjälp för att gå ner i vikt. Användande: En tesked mixas i en kopp kaffe eller te. För en riktig energikick, tag 2 teskedar. Colanut förstärker effekten av Ephedra.

Vad är det för skit snack att:
Colanut var ingrediensen i Coca-cola efter det att kokain blev olagligt
Läste för ett tag sedan på Coca colas hemsida om myter så stog det exakt om detta hära att coca cola innehöll kokain engång i tiden vilket inte är sant.
Och jag tror inte det innehåller colanut heller
Men vad är det för drog egentligen, någon som har testat den?
Citera
2005-08-25, 02:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gigaaz
Vad är kolanut egentligen, har sett att den säljs på ett par sidor men vet inte vad det är för "Naturlig drog".
http://www.powershopen.nu/webshop/pr...bd5c7b7493c95a
Så här står det på sidan:

Colanut är en stark stimulant, hungerkänslorna minskar, koncentration och uthållighet ökar vid t ex sport, sex, arbete och dans. På Jamaica används Colanut som en sexuell stimulant, liknande kokain. Colanut tuggas också före måltid för att gynna matsmältningen och förstärka smaken på maten. Colanut var ingrediensen i Coca-cola efter det att kokain blev olagligt. Om det fortfarande finns i Coca-cola är okänt, säkert är i alla fall att det finns i Pepsi. Eftersom colanut frisätter stora mänger energi i kroppen används det också som hjälp för att gå ner i vikt. Användande: En tesked mixas i en kopp kaffe eller te. För en riktig energikick, tag 2 teskedar. Colanut förstärker effekten av Ephedra.

Vad är det för skit snack att:
Colanut var ingrediensen i Coca-cola efter det att kokain blev olagligt
Läste för ett tag sedan på Coca colas hemsida om myter så stog det exakt om detta hära att coca cola innehöll kokain engång i tiden vilket inte är sant.
Och jag tror inte det innehåller colanut heller
Men vad är det för drog egentligen, någon som har testat den?

Jag har testat den, den gav ett så kraftfullt rus att jag kan garantera att det är riktiga kokainnötter från kokainbusken. Ta det lugnt med denna potenta drog, den är mkt stark och du kan riskera din hälsa om du överdoserar den!
Citera
2005-08-26, 01:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cytostatika
Jag har testat den, den gav ett så kraftfullt rus att jag kan garantera att det är riktiga kokainnötter från kokainbusken. Ta det lugnt med denna potenta drog, den är mkt stark och du kan riskera din hälsa om du överdoserar den!
'Den är laglig, tror inte på det du säger!
Citera
2005-08-26, 01:12
Medlem
Citat:
hungerkänslorna minskar, . Colanut tuggas också före måltid för att gynna matsmältningen och förstärka smaken på maten.
Lite dubbelt kanske.
Citera
2005-08-26, 01:34
Medlem
Betong_Taxens avatar
det som står verkar ju bara vara massa ihopdiktat skit för att glorifiera hela grejjen. som det låter i dendär texten så passar ju skiten för i stort sett allt man kan tänka sig.
Citera
2005-08-26, 01:35
Bannlyst
Ursäkta mig om jag är ofin men jag måste ändå fråga: Det är inte du som är personen bakom masken på Ronald MC donald?, för du är fanimej lika rolig. Trevligt med folk som skojjar upp stämmningen som gigaaz. "tror inte på vad du säger" Muahaaaaaaaa haaaaaaaaaaa!

Citat:
'Den är laglig, tror inte på det du säger!
Citera
2005-08-26, 01:42
Medlem
Betong_Taxens avatar
Citat:

du glider ju bara runt å snackar massa skit. du skrev ju nåt liknande skit om Yellow Pacman som för övrigt var värdelösa.

colanötter är det säkert men inte satan växer dom på kokainbusken. har hört nån annan stans ifrån att indianer å sånt folk använde colanötter till något, kommer bara inte ihåg vad men jag tror det var någon medicinsk grej. det e säkert nyttigt men ingen mirakelkur
Citera
2005-08-26, 01:53
Bannlyst
Hmmm, och du begrep inte att jag skojjade, är du släkt med gigaaz eller? Givetvis växer inte colanötter på kokainbuske! Colanuts, läs mer om dem på erowid.org. Colanötter innehåller koffein i naturlig form. Du kan lika bra dricka en kopp kaffe vilket troligen ger bättre effekt än colanut.

Citat:
Ursprungligen postat av Betong_Taxen
du glider ju bara runt å snackar massa skit. du skrev ju nåt liknande skit om Yellow Pacman som för övrigt var värdelösa.

colanötter är det säkert men inte satan växer dom på kokainbusken. har hört nån annan stans ifrån att indianer å sånt folk använde colanötter till något, kommer bara inte ihåg vad men jag tror det var någon medicinsk grej. det e säkert nyttigt men ingen mirakelkur
Citera
2005-08-26, 09:19
Medlem
Betong_Taxens avatar
Citat:
Hmmm, och du begrep inte att jag skojjade, är du släkt med gigaaz eller? Givetvis växer inte colanötter på kokainbuske! Colanuts, läs mer om dem på erowid.org. Colanötter innehåller koffein i naturlig form. Du kan lika bra dricka en kopp kaffe vilket troligen ger bättre effekt än colanut.

det e klart att jag hajjar att du skämtar men dina inlägg käns ganska onödiga ifall du inte har nåt vettigt att ge diskutionen.
Citera
2005-08-26, 12:11
Medlem
Psykomans avatar
Jag har en pall med original-cola nere i källaren, det innehåller kolanöt, iaf enligt baksidan.

Och FAN vilket rus man får när man dricker det! Inte...
Citera
2005-08-26, 16:15
Bannlyst
Jag intygar cytostatika, en kopp kaffe ger bättre skjuts än det halvdussin olika kolanötpreparat jag tryckt i mig och andra. Det är lite lustigt snack om alla naturpreparat, att de ska innehålla något "finare" än koffein, när det kanske bara är någon extra mineral som finns i mate, kolanötter, svart té, Guarana och allt vad det heter, fast koffein är huvudknarket oavsett vad alla vandringssägner om mateine och av svarta helikoptrar vaktade kolanötsenergireserver säger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in