Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-06-16, 16:20
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Som av en slump såg jag på wb270.com att just Antascha kommer till Sverige inom kort.
Så den som är sugen på en kamp mot henne har ju sin chans nu.
Mötte själv Viktoria förra veckan,också från Ungern. Riktigt grym!

Har du någon länk på hur hon ser ut, eller klipp? Jag vet inte vad jag ska leta efter då jag inte har någon aning om hur hon ser ut.
Men är det riktig brottning eller är det "BDSM" brottning typ?
Citera
2014-06-16, 16:59
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Har du någon länk på hur hon ser ut, eller klipp? Jag vet inte vad jag ska leta efter då jag inte har någon aning om hur hon ser ut.
Men är det riktig brottning eller är det "BDSM" brottning typ?

Har tyvärr ingen koll på hur hon ser ut, inte sett något av henne direkt.
Men har intrycket att hon sysslar med riktig brottning och inte så mycket BDSM-brottning. Men maila henne så får du säkert svar!
Citera
2014-09-20, 07:35
  #15
Medlem
Det skulle vara en lönsam marknad, kolla www.wb270.com där det rätt som det är kommer tjejer från utlandet för att brottas.
Citera
2017-02-19, 15:59
  #16
Medlem
Ja det är märkligt att det inte existerar öht i Sverige. Finns väl en hel del vältränade fitnesstjejer i landet numera som skulle kunna tjäna fina pengar på detta.
Citera
2017-03-15, 04:40
  #17
Medlem
Vore helt underbart att träffa tjejer som vill detta
Citera
2017-03-15, 04:46
  #18
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intresserad.Snubbe
... och förnedrar dem mot betalning?

Det finns redan.
Du måste bara veta vilka sex-klubbar du skall gå till, VAD du vågar fråga om, samt HUR MYCKET du är villig att betala för tjänsten.


Som gay, brukar jag roa mig med att besöka stripp-klubbar och ställa absurda krav på de flickor som ständigt uppvaktar mig..

Tro Mig, att få en "Wrestling-Flicka" är INGA problem för dig.

Den enda fråga som återstår är: VÅGAR du fråga efter en sådan på din lokala stripp-klubb?
Citera
2017-03-16, 10:57
  #19
Medlem
Sigma:Rs avatar
Blev nyfiken på trådtiteln och kikade på videon... Hur hett som helst ju, speciellt eftersom killen inte verkar fakea att förlora matchen. Men vad är det för skit om att man ska betala pengar. Finns det inga brudar som vill brottas med killar för sakens skull?
Citera
2017-03-19, 15:59
  #20
Medlem
Verkar vara sjukt svårt att hitta. Har själv letat i många, många år men med klent resultat. Hade varit fantastiskt med någon mixed wrestling-brud här i Sverige. Bara att hålla tummarna!
Citera
2018-04-29, 23:15
  #21
Medlem
En vacker dag ska jag välja en av Europas bästa mixed-wrestlare som också ser bra och vältränad ut (Anna-Konda i Tyskland känns inte så kul t.ex.), men jag har ingen lust att lägga mig som en fisk och ta emot stryk utan vill att de ska få sig en chock och själva bli dominerade. Eller hon, då... freudiansk felskrivning

Citat:
Ursprungligen postat av DanielDO
Som av en slump såg jag på wb270.com att just Antascha kommer till Sverige inom kort.
Så den som är sugen på en kamp mot henne har ju sin chans nu.
Mötte själv Viktoria förra veckan,också från Ungern. Riktigt grym!
Gjorde du ditt bästa eller ville du bara bli dominerad? Hur gick det? (a jag vet att det är länge sen han skrev det, men andra med erfarenhet kan ju också dela med sig, men det lär inte finnas särskilt många ens här på FB.
Citera
2018-04-30, 02:55
  #22
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intresserad.Snubbe
Varför finns inte detta i Sverige? [/b]

Måste väl bero på att Sverige är en så liten marknad att såna träffar bara skulle få ett par deltagare.

Du får väl anlita en prostituerad att brottas med, alternativt föreslå att en kinkyklubb anordnar en sådan aktivitet. Hjälp gärna till själv med att hitta villiga kandidater.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback