Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2014-08-25, 17:15
  #37
Medlem
HerrRobots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H1ONE
Det handlar alltså om att vissa döda kroppar anses rena och inte behöver kremeras, kremeringsved finns gott om. De kroppar som är rena (barn och gravida kvinnor) lindas in som vanligt och sänks ner i floden med hjälp av sten, ibland brister repen och liken flyter upp till ytan.

Lukten från fyren när kroppar bränns påminner om en grill där grillmästaren är helt värdelös på att grilla.

Jag har märkt ett sådant otroligt indien förakt hos svenska folket och jag kan inte erinra mig hur man kan förakta andra människor som inte gjort en något illa på något sätt och dessutom bor en halvplanet bort. Har jag missat något?

Ja du har nog missat trådens ursprungslänk.

För övrigt är det knappast förakt men en chockartad förundran hur ett land kan vara så äckligt smutsigt o degenererat i vår moderna tid.

Det är ju värre än den ganska äckliga början i filmatiseringen av Parfymen av Patrick Suskind.
O den utspelar sig på 1700-talet.
Citera
2014-08-26, 20:17
  #38
Medlem
H1ONEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrRobot
För övrigt är det knappast förakt men en chockartad förundran hur ett land kan vara så äckligt smutsigt o degenererat i vår moderna tid.
Jag är inte rasist MEN de är äckliga juh usch har du sett hur bruna de är? kan man se ut på detta viset eller? vah? kan man det? usch fy va äckliga de är och konstigt språk pratar dem också.

Du bettan har bingolotto börjat eller?!

Det fetstilta var det som fanns mellan dina rader. Börja försvara dig nu och gör gärna ett påhopp på min person när du ändå sätter igång!
Citera
  • 3
  • 4
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2389583

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback