Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2016-01-21, 13:16
  #37
Avstängd
blazeDds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Segermarschen
Blev livet bättre eller sämre efter att du hamnade där?

Om du inte hade blivit LVU-ad. Hur hade det gått då? Anser du att det var rätt beslut av myndigheterna?


Hade jag inte blivit LVUad så hade mitt liv sett helt annorlunda ut jag skulle förmodligen varit död , varit mycket tyngre in i missbruket och kanske aldrig tagit mig ur det som jag har gjort i dagsläget eller suttit på en långt fängelsestraff så idag är jag glad att jag fick LVU.. Dom flesta av vännerna jag hade i min gamla hemstad är antingen döda, sitter inne eller har pundat ner sig riktigt rejält..
Citera
2016-01-22, 22:03
  #38
Medlem
Vilka hem har du varit på?
Citera
2016-01-23, 20:42
  #39
Medlem
Är pundare själv träffat många som dig på gatan,behandlingshem m.m som seriöst tror att efter en två behandlingar kommer bli nån slags föreläsare för ungdomar, erfarenheten säger att man är inte färdig knarkad vid din ålder, dessutom kan du int e pundat speciellt mycke.. Äsch vet inte blir bara irriterad på 20 åringar med mer livserfarenhet än dom som är 15-20 år äldre




Vilka ställen har du suttit på? Du har inte nämnt ett enda
Citera
2016-01-27, 23:36
  #40
Avstängd
blazeDds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MGL40
Vilka hem har du varit på?


Korpberget 9 månader
Solgläntan 12 månader
Norrlandsgården 3 månader
Korpnästet 6 månader
Selbergs HVB 2 år
NSU Stockholm 1 månad

Sen Luleå Anstalten (Ungdomskåk 18-23) som 19 åring. - 8 månader.
__________________
Senast redigerad av blazeDd 2016-01-27 kl. 23:43.
Citera
2016-01-27, 23:39
  #41
Avstängd
blazeDds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponydreams
Är pundare själv träffat många som dig på gatan,behandlingshem m.m som seriöst tror att efter en två behandlingar kommer bli nån slags föreläsare för ungdomar, erfarenheten säger att man är inte färdig knarkad vid din ålder, dessutom kan du int e pundat speciellt mycke.. Äsch vet inte blir bara irriterad på 20 åringar med mer livserfarenhet än dom som är 15-20 år äldre




Vilka ställen har du suttit på? Du har inte nämnt ett enda

Okey, och bara för du är kvar i din skit så betyder det inte att jag inte har någon erfarenhet från ett missbruk, varit nära på att dö minst 10 gånger så kom inte hit och tro att du vet min historia visst jag är 21 år gammal men jag har knarkat sen jag var 13 år.. och jag säger inte att jag aldrig kommer knarka något mer i hela mitt liv jag säger bara att jag vill inte knarka något mer oavsett vad som än händer tagit många många återfall sen jag startade denna tråd men jag är i dagsläget ren och varit det i 3 månader och vill förändras. Det är ingen lätt kamp att ta sig ur ett missbruk och mycket svårare när man är äldre givetvis men det går om man bara vill.
Citera
2016-12-26, 21:28
  #42
Medlem
Hur upplevde du att luleå anstalten var? ( personal, mat, trivsel, regler osv
Sjukt tacksam för svar
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback