• 1
  • 2
2014-06-04, 16:28
Medlem
Lokasyes avatar
Man tänker ju väldigt mycket men man säger såklart inte allt man tänker eftersom det helt enkelt inte är lämpligt. Så nu undrar jag vad eran pinsammaste sak som inte sagt men som inte var meningen att säga!

Själv så har jag lyckats sagt "neger" i olika sammanhang vid ett antal tillfällen, personligen tycker jag att det inte är något fel med att säga "neger" men tydligen så finns det folk som gör det

Så fyll på nu!
Citera
2014-06-04, 16:38
Medlem
KonstapelKushs avatar
Finns väl en del saker man har sagt..

Berättade för 5-6 tjejer mitt runkschema en gång när jag var full, kanske inte riktigt det bästa, dom skrattade iaf.

Berättade också för en annan att jag legat med en kille, vilket inte heller kanske var så populärt i sammanhanget.
Citera
2014-06-04, 16:52
Medlem
ToiletRelicTrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KonstapelKush
Finns väl en del saker man har sagt..

Berättade för 5-6 tjejer mitt runkschema en gång när jag var full, kanske inte riktigt det bästa, dom skrattade iaf.

Berättade också för en annan att jag legat med en kille, vilket inte heller kanske var så populärt i sammanhanget.
Nu blev jag nyfiken. När du säger 'runkschema' menar du då ~antal gånger per dag / vecka, eller har du ett schema med utsatta tider som du måste följa? Jag hoppas på det första alternativet.
Citera
2014-06-04, 16:52
Medlem
Jeppeboypros avatar
Kommer tyvärr inte på något exempel, men har varit med någon gång att man tänker på något som inte skulle vara lämpligt att säga just då, sedan t.ex slår man i tån och då säger man det man tänkte på...
Citera
2014-06-04, 17:29
Medlem
curiamobiliums avatar
Neger uppfattas som nedsättande så det bör man väl undvika precis som zigenare och annat.
En tjej hette Montserrat i efternamn, men jag skrev att hon hette Monsterrat (monsterråtta) i en artikel
Citera
2014-06-05, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av curiamobilium
Neger uppfattas som nedsättande så det bör man väl undvika precis som zigenare och annat.
En tjej hette Montserrat i efternamn, men jag skrev att hon hette Monsterrat (monsterråtta) i en artikel

Haha

Jag sa något helt random på en tråkig redovisning på högskolan en gång bara för att mina tankar var någon heeelt annanstans. Inget allvarligt, men dock
Citera
2014-06-14, 23:49
Medlem
Lokasyes avatar
*bump*
Citera
2014-06-17, 09:10
Medlem
Weilyns avatar
Kallade min polare för ett jävla cp-mongo på tåget utan att veta att det satt en hel särklass bakom mig.
Citera
2014-06-17, 09:16
Medlem
Sade att miljöpartiet var en cancer i svensk politik fem minuter efter att en nära vän berättat att hennes mamma/moster hade fått cancer. Hon blev inte särskilt glad.

Har även räckt upp handen och sagt att det första jag tänker på när jag hör "asiat" är sandliknande öronvax på en lektion i högstadiet. Snea blickar från både lärare och elever, läraren skrev inte upp det på tavlan heller
Citera
2014-06-24, 14:16
Medlem
Var i judiska museet och pratade med en anställd om förintelsen. Hon sa att man borde behandla alla som man själv vill bli behandlad.
"Fast inte om man är masochist."
Citera
2014-06-24, 23:34
Medlem
Weilyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virvelkaos
Var i judiska museet och pratade med en anställd om förintelsen. Hon sa att man borde behandla alla som man själv vill bli behandlad.
"Fast inte om man är masochist."

Hah!
Citera
2014-06-25, 23:18
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weilyn
Kallade min polare för ett jävla cp-mongo på tåget utan att veta att det satt en hel särklass bakom mig.

Jag råkade säga "Herre Kuk" när jag menade "Herre Gud" på bussen. Otur att Vadstena klosters nunnekör satt bakom mig också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in