Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-03, 21:52
  #1
Medlem
Greenscouts avatar
Så har precis börjat jobba på Max, men kan inte komma åt länken till arbetsschemat på webben.

https://schema.max.se

Får upp "Error Code: 403 Forbidden".

Någon som jobbat på Max eller haft en liknande webbsida som kanske vet hur man löser detta?
Citera
2014-06-03, 21:54
  #2
Medlem
ThingThings avatar
Vem sa att det var den adressen som du skulle använda för att komma åt ditt schema? Känns för mig som att arbetsscheman är något som ligger innanför någon typ av inloggning på en sida för personal, och inte så att det ska vara öppet för alla att kika på.
Citera
2014-06-03, 21:55
  #3
Medlem
DENNISRITCHIEs avatar
Troligen något strul med deras webbserver. Avvakta och testa igen om en stund. Eller kan vara enbart intern åtkomst.
Citera
2014-06-03, 21:59
  #4
Medlem
Greenscouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThingThing
Vem sa att det var den adressen som du skulle använda för att komma åt ditt schema? Känns för mig som att arbetsscheman är något som ligger innanför någon typ av inloggning på en sida för personal, och inte så att det ska vara öppet för alla att kika på.

Jo, det var lite det jag tänkte också, men hittar fan ingen inloggningssida för personal

Aja, får ta kontakt med chefen imorrn istället
Citera
2014-06-03, 23:21
  #5
Medlem
Ttoclaws avatar
Är det inte Max som är svenskfientliga?

Förmodligen fel på deras webserver.
Citera
2014-06-04, 08:51
  #6
Medlem
ThingThings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenscout
Jo, det var lite det jag tänkte också, men hittar fan ingen inloggningssida för personal

Aja, får ta kontakt med chefen imorrn istället

Låter som en bra plan att höra med någon som kommer att kunna ge dig svaret du söker, så fbe chefen peka dig i rätt riktning.

Lycka till med nya jobbet!
Citera
2014-06-30, 11:45
  #7
Medlem
BabyFFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greenscout
Så har precis börjat jobba på Max, men kan inte komma åt länken till arbetsschemat på webben.

https://schema.max.se

Får upp "Error Code: 403 Forbidden".

Någon som jobbat på Max eller haft en liknande webbsida som kanske vet hur man löser detta?


Har du svar på din fråga? Annars har jag det.
Citera
2017-01-25, 01:17
  #8
Medlem
kan någon svara på var jag ser lönespecer osv? har för mig att det fanns en annan adress man kunde använda men kommer inte ihåg vad den var.
__________________
Senast redigerad av RapidEyesMovment 2017-01-25 kl. 01:19.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback