Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
2005-08-21, 22:07
  #1
Medlem
WLXs avatar
Eftersom det inte blev någon utgång igår (20/8) tänkte jag testa mina BM3 man hört så mycket bra om. Sagt och gjort:
2000, Slänger i mej 2 tabletter och direkt efter det äter jag middag.
2020, Ätit klart och står och diskar, börjar känna att något är på g.
2045, Något är definitivt på gång, lite krypningar och en viss rastlöshet som inte liknar stimulantia.
2100, Flytningar och färgförändringar i synen. Viss oro i magen.
2115, Viss påverkan på sinnesstämningen, känner mej lugn och harmonisk samtidigt som jag är lite orolig över att ha tagit för mycket (DXM-trippen i färskt minne).
2200, Tydliga synförvrängningar och färgflimmer, bl.a. muspekaren lämnar spår efter sej men jag kan inte avgöra om det är drogens påverkan eller nån "cool" funktion på sidan jag surfar. Varken några OEV eller CEV. Ingen ytterligare sinnespåverkan men jag börjar känna ett begynnande magont som påminner om kolik.
2300, Inga ytterligare effekter, känns som det hela planat ut. Fortfarande magont som kommer och går.
0000, Har blivit nästan helt normal, tar en cigg och några folköl för att kunna sova.
0600, Alla effekter borta, men vid det här laget borde jag somnat för länge sen. Drogens efterverkningar har stört sömnen på något sätt. Tar en sömntablett och somnar efter ytterligare några timmar.

Reflektioner: Denna tripp var oerhört mycket mildare än jag hade väntat mej. Har ju läst om goda effekter från enbart 2 tabletter så jag trodde och hoppades på något liknande för mej. Tyvärr ej så...
Har några teorier om varför det gick som det gick:
* För låg dos. Är normallång och normalviktig så fler än 2 borde inte behövas för en normaltripp tycker jag...
* Åt för mycket. Detta borde möjligtvis ha saktat ner upptaget men inte till så omfattande effektförlust.
* Gamla piller. Har ett tydligt minne av att tabletterna var ljusrosa när jag köpte dem (någon månad sedan), igår var de mörklila. Kanske har ämnet oxiderat på denna korta tid.

Hursomhelst rekomenderar jag ingen nybörjare att ta fler än 2 tabletter första gången.
Citera
2005-08-21, 22:29
  #2
Medlem
NoDices avatar
Synd att du inte fick ut så mycket av dem!
Själv käkade jag 3st och hoppade bland molnen. Mina var dock rosa och jag hade knappt käkat nått på hela dagen.
Citera
2005-08-21, 22:34
  #3
Medlem
DeXaDs avatar
Jag måste säga att WLX verkar ha otur med sina trippar, både DXM och BM3 vart ju inge höjdare för honom.
Citera
2005-08-21, 22:45
  #4
Medlem
WLXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeXaD
Jag måste säga att WLX verkar ha otur med sina trippar, både DXM och BM3 vart ju inge höjdare för honom.
Haha, DXM/2C-T-4 trippen blev ju lite väl intensiv (+ det jävla spyandet) men skulle inte kalla det en snetripp...
Sedan har jag ju trippat många gånger på stilnoct också med MYCKET gott resultat men har inte skrivit någon tripprapport för dom. Stilnoct är fan omöjligt att misslyckas på...
Citera
2005-08-22, 13:02
  #5
Medlem
Mystiqes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WLX
Haha, DXM/2C-T-4 trippen blev ju lite väl intensiv (+ det jävla spyandet) men skulle inte kalla det en snetripp...
Sedan har jag ju trippat många gånger på stilnoct också med MYCKET gott resultat men har inte skrivit någon tripprapport för dom. Stilnoct är fan omöjligt att misslyckas på...

Stilnoct är fett skönt...sköna tider med den
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback