Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-03-01, 11:51
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strutshuvud
Hör Millons och Christer Alterkvist till samma släkte eller är det två olika zigenarsläkten? Alterkvist är en mördare och allmänt ohederlig. Råkat ut för hans utpressning o bedrägeri.

Millon och alterkvist är i stortsätt krig med varandra eftersom att alterkvist mördat lilla Erland Millon. Erland millons systerson och som jag fått det förstått är är Krister alterkvists tid vid liv ganska så räknad
Citera
2017-03-23, 08:28
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antonio.montana
Millon och alterkvist är i stortsätt krig med varandra eftersom att alterkvist mördat lilla Erland Millon. Erland millons systerson och som jag fått det förstått är är Krister alterkvists tid vid liv ganska så räknad


Hmm intressant, du menar att kristers tid är räknad? Ditt inlägg var lite svårtolkat Vet du något mer om det?
Citera
2022-02-03, 09:44
  #39
Medlem
Christer A lever ännu 2022 i högsta välmåga, kränger bilar i Norrköping.
Citera
2023-05-19, 11:02
  #40
Medlem
så hur är million bil att handla av? zigenare som bilhandlare väcker frågor, jag pratade iaf med en svensk man som köpt några bilar av dom under åren, han sade sig inte haft några problem med dom. Någon av bilarna hade ett fel som de fixade till.

de verkar ha något sammabete med backman bil på hisingen
Citera
2023-05-20, 06:52
  #41
Medlem
Mr.Wolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
så hur är million bil att handla av? zigenare som bilhandlare väcker frågor, jag pratade iaf med en svensk man som köpt några bilar av dom under åren, han sade sig inte haft några problem med dom. Någon av bilarna hade ett fel som de fixade till.

de verkar ha något sammabete med backman bil på hisingen
Jag har köpt 4 bilar av dom varav 2 med inbyte. Den enda bilen jag hade problem med var en gammal Ford som inte laddade när jag fick den, det fixade dom direkt trots att säljaren varit tydlig med att dom inte kollat bilen alls ännu och inte visste något alls om den, jag hade bråttom och behövde bil där och då och dom sa att dom ville egentligen gå igenom bilen innan den såldes.
Jag får väl iofs skylla mig själv, borde fattat att det skulle bli problem när jag köpte en Ford.
__________________
Senast redigerad av Mr.Wolf 2023-05-20 kl. 06:55.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback