Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-07-20, 19:34
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Hur står sig spelet för den som inte vill betala någon månadskostnad? Går det fortfarande att spela jämside med de som betalar i månaden, eller kör de ifrån för snabbt för att man ska hinna med?

Albion är ett Sandox och inte ett handhållet spel som WoW. Med det menas är att det är du som bestämmer takten på hur snabbt din gubbe skall utvecklas.

Med Premium får du lite olika förmåner, men inget som kommer att förstöra spelet. Albion i sig självt är ett spel som är till för den mognare delen av spelarbranschen. De som gillar att spela Eve Online gillar också att spela Albion (mest för att utvecklarna av Albion är de fakto Eve-spelare i grunden).

Sedan finns det nog ingenting som hindrar trinity-spel. Jag ser redan folk som skriker efter tank, dps, healer till deras äventyr.
Citera
2017-07-20, 22:51
  #38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Hur står sig spelet för den som inte vill betala någon månadskostnad? Går det fortfarande att spela jämside med de som betalar i månaden, eller kör de ifrån för snabbt för att man ska hinna med?

Man kommer tyvärr aldrig kunna hålla samma takt utan premium. Det är för bra benefits, jag skulle ALDRIG spela detta spel utan premium. MEN, det är oerhört lätt att skaffa gratis premium, svaret är gathering, sälj skiten och bli rik på nolltid och köp premium. Det är oerhört lätt, jag har bara gathrat i 4-5 timmar och redan skrapat ihop för 6 månader premium bara på det, dock ska man veta vad man ska gathra, refina och spela AH såklart, men oerhört enkelt oavsett.
Citera
2017-07-25, 05:11
  #39
Medlem
Parrehs avatar
Kul spel!
Citera
2017-07-25, 14:31
  #40
Medlem
Spelade nån beta av spelet, men är nog närmare ett år sen nu. Då det fortfarande var lite streamer hype för spelet.

Det jag han spela så var det mesta en grind för att få material vilket jag personligen inte är största fanet av. Själva konceptet och combaten som verkar något tibialik i sättet man rör sig och callar är vad som intresserade mig.

Lessnade tyvärr långt innan jag han testa på de (enligt mig) intressanta delarna av spelet då early game grinden var så jävla tråkig. Men har man inget problem att grinda material så säger jag kör på och testa.
Citera
2017-07-29, 14:07
  #41
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Hur står sig spelet för den som inte vill betala någon månadskostnad? Går det fortfarande att spela jämside med de som betalar i månaden, eller kör de ifrån för snabbt för att man ska hinna med?

när du köper spelet så får du 1 månads premium, o som det ser ut just nu iaf, så ska det inte vara speciellt svårt o samla ihop pengar innan månaden är slut för att köpa 1 månad till för ingame gold/silver!

Och skulle du inte hinna eller inte vill, så går det att spela utan premium, men dom som har får ju 50% mer av samma sak som du gör, så.. som sagt det går, men d blir segare

tycker just nu att det är sjukt kul, har 1 dag o 16 timmar online just nu, köpte de i tisdags dag/kväll.... nolife ftw!

bara jag som har beslut ångest på vilket vapen man ska köra? kan använda ALLA armors (plate cloth o leather) och vapen(även healing) upp till t4 nu, känns lagom waste, på tid...
Citera
2020-03-28, 09:16
  #42
Medlem
Precis hittat detta underbara spel.
Någon som spelar det fortfarande ?
Citera
2023-06-06, 02:45
  #43
Medlem
Jag undrar som förre talaren för tre år sedan om någon spelar. Tycker det är skit kul jag. Precis börjat.
Citera
2023-09-03, 20:54
  #44
Medlem
Gravelands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftighaka
Jag undrar som förre talaren för tre år sedan om någon spelar. Tycker det är skit kul jag. Precis börjat.

Ladda precis ned det och installerade precis.
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback