Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-05-30, 20:43
  #1
Avstängd
http://www.nationell.nu/2014/05/30/s...h-konspirerar/
Citat:
Ett aktuellt exempel på judefrågan är SD-judinnan Paula Bielers reaktion på SDU:s film ”Saulte to the european youth”. Hennes omedelbara replik på Facebook var att filmen är för radikal. Den gör henne ”illa till mods” och ger henne ”kalla kårar”, skriver hon. Att videon ”manar till kamp” (hennes ordval) bland vita ungdomar är något hemskt, enligt Bieler. Men konspirerade Paula Bieler i någons källare för att reagera på detta sätt? Nej, hon reagerar som en judisk främling bland vita ungdomars intressen. Hon besitter i grunden andra värderingar, tankar och mål. Hon är jude och tänker judiskt.

Detta är förövrigt SDU:s senaste film.

Förstår inte Paula Bieler vilken smutsig, skoningslös kamp politik faktiskt är och det centrala värdet propagandan faktiskt har eller har hon likt hela Åkesson-falangen idag ingen större ambition att åstadkomma nödvändig förändring? Tror hon att man kommer någonvart genom att vara "snäll"? Är hon bara för svag eller är hon en medveten sabotör som försöker störa partiet i en icke-önskvärd riktning? Notera att den tidigare SD:aren Christian Westling reagerar negativt mot det hon skriver och visar prov på en tillsynes önskvärd inställningen med sina kommentarer i kommentarsfältet som verkar saknas helt och hållet hos den folkförrädiska Åkessonfalangen som leder partiet.
__________________
Senast redigerad av Hitzfeld 2014-05-30 kl. 20:47.
Citera
2014-05-30, 20:57
  #2
Medlem
whoresms avatar
Bieler har ju utmanat SDU tidigare. Det är ganska förklarligt i och med den ideologiska förskjutning som skett hos SD under många år att det blivit en splittring. Enligt mig uttrycker Kasselstrand sann svensk nationalism, ett SD jag hade röstat på utan tvekan.

Filmen är bra, kanske lite platt.
Citera
2014-05-30, 21:05
  #3
Medlem
ganglere2s avatar
Sprickan mellan SD och SDU verkar vidgas. Filmen var bra tyckte jag.

Förresten så har jag för mig att jag redan har sett en tråd om detta ämne. Inte säker dock.
Citera
2014-05-30, 21:07
  #4
Avstängd
Den.Onde.Getens avatar
Jag gillar filmen. Även om det är en rak kopia av Generation Identitaire´s - Declaration of War, så tycker jag att det är det bästa dom släppt. Inga fjolla herrgårdar, svenska flaggor som marscherar.

Tyvärr gick den inte hela vägen. GI är mycket bättre. Dock såg jag den version som har hjälp av en av världens största kompositörer.

http://www.liveleak.com/view?i=eda_1373672667
Citera
2014-05-30, 21:18
  #5
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
*snore* Några förvirrade Schtockholmsbrats som leker tuffa framför en kamera och lipar om EU, tjena vad radoch tufft. Inte.

På sin höjd kommer det att resultera i ytterligare ett Hitlerreportage i Excessen eller Aftonslasken men något större genomslag kommer den inte att ha. Hur i helvete skall de kunna föra en seriös debatt om invandring efter en sådan här kalkon hade de tänkt sig?
Citera
2014-05-30, 22:36
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hitzfeld
http://www.nationell.nu/2014/05/30/s...h-konspirerar/


Detta är förövrigt SDU:s senaste film.

Förstår inte Paula Bieler vilken smutsig, skoningslös kamp politik faktiskt är och det centrala värdet propagandan faktiskt har eller har hon likt hela Åkesson-falangen idag ingen större ambition att åstadkomma nödvändig förändring? Tror hon att man kommer någonvart genom att vara "snäll"? Är hon bara för svag eller är hon en medveten sabotör som försöker störa partiet i en icke-önskvärd riktning? Notera att den tidigare SD:aren Christian Westling reagerar negativt mot det hon skriver och visar prov på en tillsynes önskvärd inställningen med sina kommentarer i kommentarsfältet som verkar saknas helt och hållet hos den folkförrädiska Åkessonfalangen som leder partiet.

Judinnan Paula Bieler är förmodligen precis som infiltratörerna Kent Ekeroth och Chang Frick judiska extremister med målsättningen att sätta käppar i hjulet för det som riskerar att hota den kosmopolitiska judiska världsordningen. Man vill helt enkelt inte att det växande missnöjet skall röra sig i en allt mer icke-önskvärd riktning med antisemitism, etnisk medvetenhet, bög-hat och allt det som står i skarp kontrast till vad som står överst på NWO ödlornas lista för att slå sönder den västerländska civilisationen.
__________________
Senast redigerad av TikkunOlam 2014-05-30 kl. 22:52.
Citera
2014-05-31, 00:07
  #7
Medlem
baggebo1s avatar
Sen flera år tillbaka har judar letat sig in i nationalistiska organisationer i hela Europa. För några år sen var det deras "counter-jihadism" som var vägledande. Efter Breivik dog den trenden ut lite och numera arbetar de mest för att liberalisera rent allmänt. Seriösa nationalister har för länge sedan förstått att en av de första punkterna för att kunna driva ett seriöst parti är att förbjuda all typ av judiskt inflytande. Det innebär att människor som stödjer den judiska ideologin eller Israel är portförbjudna. "Jag stödjer svensk nationalism och gillar samtidigt Israel" - "Varsågod, där är vägen ut."
Citera
2014-05-31, 00:19
  #8
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
*snore* Några förvirrade Schtockholmsbrats som leker tuffa framför en kamera och lipar om EU, tjena vad radoch tufft. Inte.

På sin höjd kommer det att resultera i ytterligare ett Hitlerreportage i Excessen eller Aftonslasken men något större genomslag kommer den inte att ha. Hur i helvete skall de kunna föra en seriös debatt om invandring efter en sådan här kalkon hade de tänkt sig?

Jag är böjd att inte hålla med dig.

Det här är en ganska bra film som kan ge flera ungdomar lite råg i ryggen och att de behöver inte skämmas för sin hudfärg, sin historia, sitt land samt att de har en unik rätt att existera under sina förhållande i sitt land med sin kultur som den dominanta.

Europa är till för européer i första hand, därefter kan vi hjälpa till.
Men nu är det ju så djävla illa att det funkar inte att försöka hjälpa till i kaosländerna så våra djävla idioter till politiker tror att lösningen är att ta kaoset till Europa.
Det har ju gått djävligt bra!

Mångkultur är ett djävla kaos för urbefolkningen!
Vansinnet har ingen gräns i en mångkulturdikatur!
Orwells bok 1984 är en blek kopia av vansinnet som råder i dagens Sverige. Vinst är förlust och förlust är vinst. Krig är fred och fred är krig.
Stoppa vansinnet vid gränsen, rösta rätt i september!
Citera
2014-05-31, 00:39
  #9
Medlem
Är muslimer som kommer till Sverige lika framgångsrika som Judarna som flyttade till USA efter eller under andra världs kriget? I den tiden löd mottot i arbetslivet så här 'kommer du inte idag behöver du inte komma i morgon!' De fick jobba hårt för att försörja sig o deras familjer inte som papperslösa o asylsökande i Sverige under Reinfeldt & Co med gratis tandvård och sjukvård i Sverige t.o.m. paradiset i fängelse! Det innebär att dem hade ingen försäkring eller sjukpenning man blev uppsagt direkt om man var borta en enda dag. Migranterna i USA hade heller ingen social bidrag men soppa till hemlösa fick dem. Varför brinner det i Sverige så ofta förutom (kraftig brand t.o.m. ikväll i invandrartäta Ljungby) bilar i invandrartäta områden och dem som jobbar o betalar skatt står för skadegörelse hela tiden? Varför går femtio procent av bidragen i Sverige till invandringen trots att invandrare utgör bara femtonprocent av befolkningen? Om vi skulle kunna byta ut alltså alla muslimer med judar då hade Sverige...........sett annorlunda ut...
__________________
Senast redigerad av vikgre 2014-05-31 kl. 01:04.
Citera
2014-05-31, 00:42
  #10
Avstängd
Den.Onde.Getens avatar
Hur den här tråden initierade juden var fan något som slår Godwins lag med hästlängder. Kanske borde man ha en egen, separat lag för just juden?

Citera
2014-05-31, 00:57
  #11
Medlem
MrSvarts avatar
Tysken (eller om han bara pratade tyska) var ju lite läskig, men vad ska man förvänta sig av en tysk som pratar om nationen, har för hög panna och tätt sittande ögon. Ush.
Han artikulerade väldigt hårt också.. Kanske inte ska göra det om det ska gå hem hos de som enbart funderar?

Alla drag hos dendär snubben skriker ju ww2 film. Välj nån annan för reklamfilm, för hellvete.
Citera
2014-05-31, 01:10
  #12
Medlem
baggebo1s avatar
Här är SD-kvinnors valfilm:

http://www.youtube.com/watch?v=ZXdn6xBon7U

"Om Bieler själv får bestämma"

Normala människor förstår var sprängkraften och intelligensen inom SD-familjen finns...
__________________
Senast redigerad av baggebo1 2014-05-31 kl. 01:13.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback